Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'ולייטה VS פיאסטה ידניות.


אסטון מרטין
שימו לב! השרשור הזה בן 1475 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קניתי פיאסטה ידנית 2014 לפני שנה וחצי בערך, מבחינת עלויות-  טיפולים ותקלות קלות לא משהו יקר או מיוחד.

מבחינת מקום ברכב עם תינוק מסתדרים אחלה, המושב שלו מאחורי הנוסע, לא מפריע יותר מידי ועגלה נכנסת בכייף מאחור.

אין כל כך הצע ביד 2 לרכב הזה, חיכיתי כמה חודשים לרכב שרציתי מבחינת מצב, טיפולים וק"מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 1.4.2020 בשעה 13:55, אסטון מרטין כתב:

תתפלא מה אפשר להוציא מרכב עם שלדה טובה גם בלי הרבה כוח.

 

גם מרכב חלשלוש (ביחס לג'ולייטה) עם 82 סוסים?

בנס הרים אין ספק שאפשר, אבל ביום יום? אפשר באמת ליהנות ממנו כ"כ?

Today is a great day!

Just like every day...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק חזרתי מבית אורן, עם הפיאסטה הנוכחית (59 כ"ס לפני 340000ק"מ)

היה כיף מאוד והמנוע זה הדבר האחרון שהגביל אותי.

 זה כיף שאפשר למשוך את הרכב למקסימום בכל נסיעה מבלי לעבור את המהירות המותרת..

עם רכב שלא משדר לי מה קורה מתחתי אני לא יכול ללחוץ, אז למה כל הכוח?

 

ולשאלתך

מה זה יום יום? 7 דקות מהבית לבסיס

5 דק לסופר

וכל שאר הנסיעות הן 100 ק"מ+ על כביש החוף/6/1

בעליות לירושלים אני נוסע 80-90, בכל שאר הכבישים אני עומד בקצב עם התנועה המהירה.

  

נ.ב

כל פרסה בכיכר יכולה להפוך להנאה אם אתה סוגר את הגז ברגע הנכון ונותן לישבן לצאת

 

עריכה אחרונה על ידי אסטון מרטין
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החוויה האישית שלי עם הפיאסטה הידנית שלי ב-4 השנים האחרונות:

הרכב מאוד כיפי, הוא יודע לנגוס באספלט ולהכניס את הרכב לתוך הפניה ותוך כדי לתת אינפומציה טובה לגבי מה שקורה בצמיגים.

יתרון נוסף ומאוד חשוב מבחינתי כאחד שעושה נסיעות ארוכות זה הנוחות של הרכב בשיוט, ובכללי מאוד נוח ביום יום.

 

החסרונות מבחינתי הוא מנוע אנמי, התאוצות לא מרגשות ולעיתים יש צורך לחשוב פעמיים לפני ביצוע עקיפה במהירויות כביש 6.

כבעל כלב שנוסע איתו לא מעט גם חסר לי חלונות חשמליים מאחור.

 

מבחינת תחזוקה ועלויות:

ביטוח יחסית זול, עד כה מעבר לטיפולים שוטפים לא נזקקתי למוסך (טפו טפו), צריכת דלק בנסיעה שרובה בינעירונית מהירה (110-120) יוצא 1 ל-16.

מחירי טיפולים הם סבירים, ומעבר לטיימינג אין טיפולים שוטפים יקרים מדי.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 3.4.2020 בשעה 16:24, אסטון מרטין כתב:

בדיוק חזרתי מבית אורן, עם הפיאסטה הנוכחית (59 כ"ס לפני 340000ק"מ)

היה כיף מאוד והמנוע זה הדבר האחרון שהגביל אותי.

 זה כיף שאפשר למשוך את הרכב למקסימום בכל נסיעה מבלי לעבור את המהירות המותרת..

עם רכב שלא משדר לי מה קורה מתחתי אני לא יכול ללחוץ, אז למה כל הכוח?

 

ולשאלתך

מה זה יום יום? 7 דקות מהבית לבסיס

5 דק לסופר

וכל שאר הנסיעות הן 100 ק"מ+ על כביש החוף/6/1

בעליות לירושלים אני נוסע 80-90, בכל שאר הכבישים אני עומד בקצב עם התנועה המהירה.

  

נ.ב

כל פרסה בכיכר יכולה להפוך להנאה אם אתה סוגר את הגז ברגע הנכון ונותן לישבן לצאת

 

 

נשמע שזה מה שחשוב לך לקבל מהרכב + התקציב שלך לא ענק וזה רכב שישמור לך עליו = פיאסטה?

Today is a great day!

Just like every day...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 30.3.2020 בשעה 16:18, אסטון מרטין כתב:

אוקיי

יש פוקוס סדאן ממורה נהיגה במחיר מפתה מאוד

אני הרפתקאן, מה לבדוק מלבד קלאץ/גיר/מנוע/בולמים.

שיכול להוות בעיה?

 

אל תמהר לקנות רכב ממורה לנהיגה, לפעמים נראה כמו קניה טובה עם קילמטראז יחסית נמוך בגלל שרוב הנסיעות הן בתוך העיר אבל שעות מנוע בשמיים, לחיצות תכופות על הבלמים, פסי האטה בכל פינה מטלטלים את הרכב והמתלים שלו, גיר שחי על הילוכים 1-3 באופן קבוע, מזגן ומנוע שעובדים 12-14 שעות ביום ושחיקה מוגברת. 

מבחינת כדאיות עדיף מכונית שעשתה 25 אלף קילומטר בשנה וחיה מחוץ לעיר במהירות שיוט מאשר מכונית שעשתה 12 אלף בשנה בתוך בעיר בלבד. היא תהיה שחוקה הרבה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^^^

החיים למדו אותי שלכל דבר יש מחיר.

באיזה מחיר שווה לקנות ממורה נהיגה?

מהם החלקים ש'סובלים' מלימוד נהיגה, ובאיזה מחיר זה ישתלם?

לדוגמה, אם מישהו מחפש רכב מסויים, נניח פוקוס 1.6 ידנית, והוא יכול לקנות פרטית ב- 28K או ממורה נהיגה ב- 11K, מהו שקלול העלויות בשביל לחשב כדאיות?

Today is a great day!

Just like every day...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לקחת בחשבון גם אובדן יום עבודה או והלחץ המתלווה לזה, למשל פתאום אין לך גלגלים ואתה לפני פגישה חשובה\ צריך להגיע להוציא את הילדים מהגן ובמקום זה מחכה לגרר, או סתם בעסה לעמוד על כביש הערבה עם 4 אורות ומחכה שלוש שעות לגרר במקום כשהילדים כבר עצבניים והאישה חסרת סבלנות...

יש דברים שלפחות לדעתי אין להן מחיר ואחד מהם זה השקט שיש לך כשאתה נכנס לאוטו ויודע שתגיע ליעד בלי דרמות. אחרת מה הכיף בלהחזיק אוטו ?

מזכיר לי את התקופה שהייתה לי פיאט וכל הדרך הייתי עם עין אחת על שעון החום, בשלב מסוים שה פשוט מתיש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב עוד נקודה שלא עלתה פה בנוגע לפיאסטה, לדגם האמביינט הנפוץ אין כיוונון גובה למושב הנהג, לחלק זה לא מפריע, אני אישית לא הצלחתי למצוא תנוחת נהיגה נורמלית, ממליץ לבדוק את הנושא אם תמצא פיאסטה. כמו כן קיימת פיאסטה טרנד מייבוא מקביל עם יותר אבזור וכולל האבזור הבסיסי הנ"ל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההגה מתכוונן בפיאסטה בכל הדגמים לפי מה שאני יודע. רכב איכותי על בסיס שילדה של מאזדה 2 ומנוע חצי יפני בשיתוף עם חברת Yamaha.

פורד גם מתהללים ברצועת טיימינג עם החלפה ב-160 אלף ק"מ (למרות שבארץ ממליצים לעשות מוקדם יותר). החלפת נוזל קירור אחת ל-10 שנים. 

מנוע אלומיניום מלא - בלוק וראש מנוע.

עריכה אחרונה על ידי dorban3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגה זה לא מושב, ושינוי הגובה שלו לא פתר את הבעיה. מילא מושב הנוסע אבל למה לחסוך על הנהג.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חפש פוקוס ידנית.

לא האקובוסט אלא 1.6 רגילה.

יש כאלה מדי פעם שצצות, הבעיה שחלקן של כל מיני חיים בסרט שיש להם ביד אסטון מרטין באמת והן נשארות בלוח המוווון הזמן.

יש כאלו שצצות ומבקשים עליהן מחיר סביר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקודה פאביה /סיאט איביזה  1.4 אטמוספרית ידנית עם נתונים מצויינים, תתן לך תמורה מלאה! תוכל לקנות בכסף הזה 2014 ואפילו להשאר עם עודף. 

מבחינת הנאה בנהיגה, עדיף עם מנוע 1.2TSI , זה כבר בהחלט חביב ביותר.

 

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, Nakamichi כתב:

חפש פוקוס ידנית.

לא האקובוסט אלא 1.6 רגילה.

יש כאלה מדי פעם שצצות, הבעיה שחלקן של כל מיני חיים בסרט שיש להם ביד אסטון מרטין באמת והן נשארות בלוח המוווון הזמן.

יש כאלו שצצות ומבקשים עליהן מחיר סביר.

כרגע הפוקוס באמת הכיוון העיקרי,מחכה לאחת במחיר ובמצב הנכון.

לפני 18 שעות, דני זומרשטיין כתב:

סקודה פאביה /סיאט איביזה  1.4 אטמוספרית ידנית עם נתונים מצויינים, תתן לך תמורה מלאה! תוכל לקנות בכסף הזה 2014 ואפילו להשאר עם עודף. 

מבחינת הנאה בנהיגה, עדיף עם מנוע 1.2TSI , זה כבר בהחלט חביב ביותר.

 

לא רואה ערך מוסף בגרמניות שמצדיק את הכאב ראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1475 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...