Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'ולייטה VS פיאסטה ידניות.


אסטון מרטין
שימו לב! השרשור הזה בן 1475 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תקציב עד 35K,

זוג עם תינוק

30K ק"מ בשנה רובם באזור הררי

 

הגיע הזמן להחליף את הרכב, כיום נוהגים בפיאסטה 1.3 2001

60 אלף ק"מ בשנתיים האחרונות ללא תקלות משביתות

מחפשים מחליפה שתענה על הצרכים שלנו

ידנית, ספורטיבית (היגוי, שלדה) ככל האפשר עם אמינות סבירה

כל הטיפולים/תיקונים שניתן לעשות ללא ליפט מבוצעים בבית.

 

ההתלבטות

הפורד,

1.25 (הלוואי והיה את ה1.6 עם גיר ידני)

דינאמית, אמינה, זולה לתחזוקה, זולה לקנייה בכ10K

עשיתי נסיעת מבחן ואהבתי הכל חוץ מהמחסור החמור בכוח 

 

אלפא

1.4T 

יפייפיה! על הנייר 170 כ"ס שאמורים לספק אותנו

אבל

מעולם לא נגעתי באיטלקיה, איך הן בבחינת הנדסת אנוש כשזה מגיע לתחזוקה?

זמינות חלפים? אמינות? 

ובכנות, אני לא יודע מה לשאול בנוגע אליה אז אשמח אם מישהו יוכל לכוון אותי או להציע חלופות.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאוהב בג'ולייטה הידנית שלי, אבל אם אתה מחפש התנהגות דינאמית ו/או הגה שמעביר תחושות נכונות, זה לא הרכב.

מבחינת אמינות, כח, זמינות חלפים - בעיניי המצב טוב- חלפים לא יקרים מדי, רכב יחסית אמין אם מוצאים אחד שטופל אחת לשנה/אחת ל15 אלף.

רכבים שטופלו אחת ל30 זה מתכון לצרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי ג'ולייטה 170 ידנית, רכב מעולה אבל מבחינת התנהגות, הוא פשוט לא מהנה כמו שאתה כנראה חושב, הפיאסטה לעומת זאת כיפית מאוד.

נתקלתי לאחרונה בפרסום ביד2 של פיאסטה ידנית 1.0 טורבו 80 כ"ס, מביקורות שראיתי אומרים שהיא מרגישה טוב בהרבה מבחינת הכוח (הטורבו דואג למומנט זמין בסלד נמוך).

שווה בדיקה, מניח שגם אפשר לשפר קצת את ה1.0 ולהוציא מעל 100 כ"ס על השלדה הנהדרת הזאת, משהו שיקרב אותך או אפילו יהיה טוב יותר מפיאסטה 1.6

עברתי לסקייטבורד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי 35 זאת המגבלה העליונה לתקציב,

על ה1.0 מבקשים 45.

 

ובכללי, יש פיתרון למחסור בכוח ברכב אטמוספרי שלא גורע מהאמינות בצורה ניכרת?

 

נ.ב

מצער לשמוע על האלפא.

עריכה אחרונה על ידי אסטון מרטין
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל פתרון להרים את ההספק במנוע כזה יעלה יותר מלקנות את הטורבו לדוג'.

כדאי להוסיף שהתחזקה ב2 הרכבים הללו שונה לחלוטין, החל במחיר האגרה השנתית ועד לעלות חלפים ועבודה, האלפא תעלה הרבה יותר בטווח הרחוק.

עם זאת בהיבטי אחסון עם תינוק אני לא יודע כמה הפיאסטה תהיה מרווחת מספיק, אנחנו זוג עם תינוק וטויוטה אוריס מרגישה לנו מעט צפופה, אולי אנחנו מפונקים.

אני חושב שההמלצה לגבי פוקוס 1.6 ידנית היא לא רעה, שווה לחכות לאחת שמורה שתצוץ בלוחות או אפילו לצוד אחת, תהיה מהנה, לא חלשה ובעלת מכלולים די אמינים

עברתי לסקייטבורד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יונדאיי אמינות מאוד ויש ידניות. ליונדאי יש שרשראות טיימינג כך שזה גם יכול לחסוך קצת כאבי ראש.

אין הרבה פיאסטות ידניות כרגע למכירה. (כנראה מעט מאוד מוכנים להפרד מהן).

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חווית נהיגה חשובה לי כמעט כמו אמינות.

והוספתי סוויפט למשוואה_על הנייר יותר כוח מהפיאסטה והתנהגות מעולה לפי מה שזכור לי מדגם 2008 אוט'

כרגע יד 2 נראה מדולל קלות, נחכה לתום המשבר או שנחפש במגרשים.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתקציב הזה, האופציה היחידה שמספקת איזו חווית נהיגה היא הפוקוס אקובוסט הידנית. מזדה 3 (הדור לפני הנוכחי) מצויינת ומהנה אך מגיעה רק באוט' - לדעתי הדגמים הראשונים מעל התקציב שלך, אך אולי מצב השוק יאפשר הזדמנות מעניינת.

 

לדבי הפוקוס אקובוסט - היה כשל במחבר צינור נוזל קירור שבגללו הלכו מנועים. זאת נקודת הכשל היחידה למיטב ידיעתי שצריך לבדוק.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב ממורה לנהיגה - אכן יכול להיות הרפתקה. חשוב רק אם הרפתקה כזו יכולה להתאים לך...

אם חשוב לך יותר כח - אז ג'ולייטה (ע"ח התנהגות).

לעניין שיפור רכב - פתרון לתוספת כח ברכב אטמוספרי, יהיה עפ"ר יקר ובלא פרופורציה (של העלות) לתוספת ההספק / מומנט (וגורע מהכיס הרבה יותר מהפחתת האמינות).

על בטיחות לא דיברנו (יש ילדים - הייתי מתחשב בזה, גם ע"ח דברים אחרים).

 

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוויפט- תא המטען קטן יותר משל הפיאסטה, ולטעמי קטן מדי לשימוש של זוג עם ילד.

קצת מעל התקציב שלך אפשר למצוא 208 דיזל ידנית, לטעמי עונה על כל הדרישות שלך. במצב השוק הנוכחי, אני בטוח שתוכל להוריד את המחיר קרוב מאוד לתקציב העליון שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, חולגי כתב:

רכב ממורה לנהיגה - אכן יכול להיות הרפתקה. חשוב רק אם הרפתקה כזו יכולה להתאים לך...

אם חשוב לך יותר כח - אז ג'ולייטה (ע"ח התנהגות).

לעניין שיפור רכב - פתרון לתוספת כח ברכב אטמוספרי, יהיה עפ"ר יקר ובלא פרופורציה (של העלות) לתוספת ההספק / מומנט (וגורע מהכיס הרבה יותר מהפחתת האמינות).

על בטיחות לא דיברנו (יש ילדים - הייתי מתחשב בזה, גם ע"ח דברים אחרים).

 

התנהגות יותר חשוב,תתפלא מה אפשר להוציא מרכב עם שלדה טובה גם בלי הרבה כוח.

בבטיחות הכוונה למרכב או עזרים כלשהם?

לפני 2 שעות, o.r כתב:

סוויפט- תא המטען קטן יותר משל הפיאסטה, ולטעמי קטן מדי לשימוש של זוג עם ילד.

קצת מעל התקציב שלך אפשר למצוא 208 דיזל ידנית, לטעמי עונה על כל הדרישות שלך. במצב השוק הנוכחי, אני בטוח שתוכל להוריד את המחיר קרוב מאוד לתקציב העליון שלך.

אני אעדיף להישאר עם הרכב הנוכחי אם החלופה היא 208 דיזל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, menir1 כתב:

בתקציב הזה, האופציה היחידה שמספקת איזו חווית נהיגה היא הפוקוס אקובוסט הידנית. מזדה 3 (הדור לפני הנוכחי) מצויינת ומהנה אך מגיעה רק באוט' - לדעתי הדגמים הראשונים מעל התקציב שלך, אך אולי מצב השוק יאפשר הזדמנות מעניינת.

 

לדבי הפוקוס אקובוסט - היה כשל במחבר צינור נוזל קירור שבגללו הלכו מנועים. זאת נקודת הכשל היחידה למיטב ידיעתי שצריך לבדוק.

שיטטתי קצת בפורום 

האקובוסט נחמדה על הנייר אבל 3 מנועים בפחות מ200 א"ק נשמע קצת מוגזם.. (פה)

אני לא מוכר רכבים שאני אוהב לנהוג בהם, ואם אני שם 40K על רכב הוא צריך לספק לי לפחות 4 שנים נטולי תקלות קריטיות.

כשלוקחים בחשבון שאני עושה 30K בשנה (30 קשים מאוד יש לציין) האקובוסט יורדת מהפרק. 

לגבי אוט'

לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, אסטון מרטין כתב:

אני אעדיף להישאר עם הרכב הנוכחי אם החלופה היא 208 דיזל.

 

תראה אין בבעלותי 208 או רכב צרפתי לצורך העניין, אבל הייתי שמח לשמוע למה אתה פוסל את הרכב.

מוניטין אמינות טוב, בטיחות גבוהה, התנהגות כביש טובה, צריכת דלק מעולה, מומנט גבוה.... נשמעת אחלה חבילה סך הכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1475 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...