Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמן נעלם מהר, פיאט פונטו 2011


שימו לב! השרשור הזה בן 1347 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

 

שלום

מדובר בפיאט פונטו 8 שסתומים 2011 מנוע 1200.

המנוע פשוט כל חודש חודשיים צריך למלות שמן מהמינימום למקסימום.

אין נזילות מלמטה נבדק ע״י מוסך.

ולגבי גומיות השסתומים גם הוחלפו בשיפוץ ראש מנוע מלפני כ3חודשים.

אז מאיפה עוד יכול לברוח השמן?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טבעות בוכנה(= רינגים) - כלומר יש צורך בשיפוץ מנוע(= אובר-אול) או החלפתו באחר תקין.

 

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם כאשר פירקו ראש מנוע לא בדקו את מצב הבלוק והבוכנות ?

כמה זמן נתנו לך אחריות על העבודה ?

אם מעל 3 חודשים,חזור למוסך שיחפשו מנוע מיבוא ותשלם את ההפרש בין עלותו ועלות החלפתו לבין שיפוץ הראש.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא שמתי לב שמעשן,

ואת העבודה ביצעתי אני בבית. אז לא בדקתי רינגים , זאת היתה פעם ראשונה שלי אז רק ניקיתי את הבוכנות ולא ראיתי שעושים עוד משהו,

אבל לאן השמן בורח?

הצינור ניקוז זה לא רק דרך השסתום למעלה? אם הרינגים כבר די ישנים אז זה גורם לשמן לעלות למנוע העליון ואז להשרף שם בעצם? וזאת האפשרות היחידה.?

אם כן אצטרך לשים לב יותר להאם הרכב מעשן כי לא שמתי לב בכלל

 

וכמה זה כבר מסובך להחליף את הרינגים, שכבר אנשים מעדיפים להחליף את המנוע?

סט שלייף עלה לי בערך 450 שקל.

+ הרינגים האלה שאני לא חושב שצריכים לעלות יותר מ200-300.

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחיל בלבדוק אם הרכב מעשן בטמפרטורת עבודה במצבים נסויימים כמו לחיצה רציפה על הגז, לחיצה ועזיבה של הגז, במצב ניוטרל ללא גז. כמו כן בדוק מצב נשם מנוע תראה אם הוא מוצף בשמן, הוצא מדיד שמן ובדוק אם ניזרק לחץ אויר חזק דרכו ואם טיפות שמן ניזרקות דרכו. הוצא פלאגים ותראה אם האלקטרודה מתחילה להתמלאות במשקעי שמן שרוף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...

היי יצא לי רק עכשיו לבדוק זה רכב של אחותי ,
הרכב לא מעשן, בדקתי בכל המצבים שאמרת, הנשם מנוע לא מוצף בשמן , ואין לחץ אוויר ביציאה של המדיד שמן, אבל יוצא מעט מעט עשן לבן כאשר המדיד פתוח.
תודה


Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי מתחיל בלבדוק אמולסיה בשמן/במים (תערובת של מים ושמן - מזכיר מרקם של טחינה)

בכמ, במידה והשמן לא חודר למערכת המים הוא אולי נוזל ממקום אחר ומטפטף על מתכת חמה (כמו אגזוז) וישר נשרף.

הרכב התחיל לשרוף שמן אחרי הטיפול?
בדיקה נוספת, דחוף את האצבע לתוך האגזוז (כשהוא קר וכבוי) 

אם הפיח שחור לגמרי ועם תחושה שומנית (של גריז) אז הרכב שורף שמן.

 

ההשערה שלי-במהלך הטיפול הנחת לא נכון את האטם ראש מנוע, דבר שגרם לשמן לנזול על האגזוז/לתוך מערכת המים (ציינת שקיים עשן לבן).

 

נ.ב לא עדכנת לגבי הפלאג

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1347 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...