Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברחת מהמנוע של רנו היישר לרכב קוריאני ״אמין״ ואתה רואה מה התוצאה. זו הבעיה עם סטיגמות. אגב המנועים של רנו אמינים מאוד, בטח הדיזלים, אם יש בעיה זה בגירים הרובוטים שלהם אבל נראה כבר שזה רכיב שלכל יצרן יש איתו בעיה, לאוו דווקא רנו ובכל מקרה זה לא רלוונטי לניסאן שרצית.

 

בלי קשר לקורס נהיגה לגיר, גם הטורבו ברכב הלך ככה שזה לא רק עניין של שימוש לא נכון בגיר שפות״ש חווה.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אהלן חברים,

 

ובכן, הרעש העמום חזר, כמו רעש של נהימה עדינה בעת לחיצה על דוושת הגז. האומנם הרעש נעלם בזמן נסיעה, אך הוא קיים בעת נסיעה איטית עד שנעלם בנבכי רעש המנוע והדרך. כמו כן, הרעש מתקיים גם בעמידה במצב N ולחיצה על הגז .

 

אז כך עשיתי :

1. ביקור במוסך מורשה יבואן שתיקן את הרכב, טען שיש צורך לעשות טיפול (נותרו לפי הספר עוד כ 2,000 ק"מ), להחליף רפידות קדימה ונתן הצעת מחיר מופרזת של 2,600 ש"ח בסה"כ עבור כל הטיפול.

המוסך מתרץ את הטיפול בטענה שאולי זה קשור וגם טרח להוסיף "חבל שאתה מטפל במוסך מורשה אחר.. הוא שם לך שמן לא מקורי..." ושאר מרעין בישין.

יועץ השירות במוסך הסביר שיש להעלות את האוטו על ליפט וכל הזמן לחץ עליי לעשות טיפול במוסך שלהם. דבר שאני כלל לא מעוניין בו.

קיבלתי הצעת מחיר כתובה במחיר האמור לעיל ויצאתי לדרכי.

 

2. המשכתי למוסך שלי, מוסך מורשה מטעם משרד התחבורה שעשה לי טיפול לרכב וטיפל בו נאמנה, הראה לי שהוא שם רק חלקים מקוריים ואף חשף אותי למהלך הטיפול עצמו.

היום בוצע ביקור אצלו והוא ערך סיבוב על הרכב (בעל המוסך מחזיק באותו רכב) ואמר שאכן יש רעש ושיש להעלות את האוטו על ליפט ולבחון את הדברים.

גם הוא ביקש לעשות טיפול לרכב ורק לאחר מכן לחקור את הבעיה במידה והיא תימשך.

 

לסיכום :

1. שתי המוסכים הציעו לי לעשות טיפול, שעל כך אין שום עוררין. רק שהמוסך השני, מורשה משרד התחבורה, זול ממנו ב 40-50% !

דווקא במוסך המורשה יבואן מאוד מאוד מתעקשים להחליף פלאגים, למרות שהפלאגים תקינים לחלוטין ובמוסך מורשה משרד התחבורה נאמר לי שאין כל צורך בהחלפתם. נאמר לי על ידי המוסך שלי, שמדובר בעוד דרך להעמיס עלויות.

2. המוסך הראשון הוא המוסך שביצע את ההחלפות במסגרת האחריות. מטריד אותי, שהמוסך מורשה יבואן טען שהרעש הוא מהסעפת ונראה כאילו ניסו להלביש עליי החלפות במסגרת האחריות, רק כדי לקבל כסף .

 

והשאלה שלי :

האם לטפל במורשה יבואן, או במורשה משרד התחבורה שעליו אני סומך ?

החשש שלי הוא שאם אטפל במורשה משרד התחבורה ואכן אידרש לטיפול נוסף במסגרת האחריות, הם יתרצו שלל תירוצים בגינם לא ירצו לטפל בבעיה וינסו לשלוח אותי שוב לדרכי באמתלה ש "לא אצלנו טיפלת, אז אל תבוא בטענות".

 

מה דעתכם ? מה כדאי לעשות ?

 

אודה לתגובות

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

אולי גישה היברידית :

לך ליבואן . שיחליפו פלאגים (אם הם מאמינים שזה הגורם לרעש). אבל אם לא עזר: שיחזירו את הפלאגים הישנים ללא עלות וללא חיוב חלקים. אבחון שגוי כל אחד יודע לעשות. בכל שלב יש להחליף חלק אחד .

צלחות לא קשורות כי זה מרעיש גם בניוטרל.

באופן אישי התייאשתי ממקצועיות מוסך היבואן.

פורסם
אולי גישה היברידית :

לך ליבואן . שיחליפו פלאגים (אם הם מאמינים שזה הגורם לרעש). אבל אם לא עזר: שיחזירו את הפלאגים הישנים ללא עלות וללא חיוב חלקים. אבחון שגוי כל אחד יודע לעשות. בכל שלב יש להחליף חלק אחד .

צלחות לא קשורות כי זה מרעיש גם בניוטרל.

באופן אישי התייאשתי ממקצועיות מוסך היבואן.

 

לא חושב שזה קשור לפלאגים, האוטו מניע בנגיעה מבלי להסס

וצלחות? זה רעש אחר לחלוטין.

יש כמו רעש נהימה מהמנוע עצמו. אין שום נורה שנדלקה במנוע, אבל זה מטריף אותי.

מצד שני נתקלתי היום בעוד תופעה של אורות מרצדים ברכב.

 

אצל היבואן הטיפול יעלה הרבה יותר כסף. אני ממש אובד עצות ..

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

מה הקשר בין פלאגים לאוטו מניע בנגיעה ?

 

מה שגרת החלפת המצתים שקבע היבואן ?

 

האוטו כבר עם יותר מ 86,000 ק"מ ומדובר במנוע טורבו בנזין 1.6 עד כמה שאני יודע.

אלו מנועים שידועים ב"אכילה" מופרזת של מצתים אצל כל היצרנים (VAG, PSA וכו') עם ניסיון רחב במנועי טורבו בנזין כבר עשור ואף יותר.

 

הגיע הזמן שתשים את הדברים על דיוקם, תפרט את שגרת הטיפולים המדוייקת שקבע היבואן+היצרן לדגם שלך, ותפרט מה בדיוק החלפת ומתי - עד כה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

הדילמה שלך שאם יתגלה פגם מהותי במנוע היבואן יתחמק בגלל היסטוריית טיפולים שאינה ברשת היבואן. לדעתי לא שיקול: במקרה תקלה בזמן אחריות , חבות היבואן להוכיח שהיא נגרמה מטיפול רשלני.

המוסכים משתמשים בזה כמלכודת דבש.

תקפיד על שגרת טיפולים עפ הספר ועל חלפים מקוריים .

 

ברכב, כמו ברופא שיניים ,לך למי שאתה סומך עליו. שלא יעשו לך סתם טיפול שורש בשן הבריאה.

לגבי הרעש: אם אתה סומך עליהם בקש שיתקנו רק את מקור הרעש.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
אורות הרכב מרצדים ונהמה מהמנוע מעלים בי חשד שהכל נובע מהאלטרנטור.

כדאי לבדוק כראוי את האלטרנטור.

בברכה - רפי לין

 

רפי צודק, לבדוק את זה דחוף. זה שלב א'.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

על המוסך שלי מורשה משרד התחבורה אני סומך כי הוא עובד עם חלפים מקוריים.

אלטרנטור?כבר? סהכ 86000 האומנם לא יותר מדי אך ריבוי תקלות לא מבשר לי טובות להמשך.

 

מה שבטוח- אני לא אקנה יותר קיה לעולם

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם
על המוסך שלי מורשה משרד התחבורה אני סומך כי הוא עובד עם חלפים מקוריים.

אלטרנטור?כבר? סהכ 86000 האומנם לא יותר מדי אך ריבוי תקלות לא מבשר לי טובות להמשך.

 

מה שבטוח- אני לא אקנה יותר קיה לעולם

 

זה שהמוסך שלך עובד עם חלפים מקוריים זה יפה מאד, השאלה אם המוסך שלך מכיר את תוכנית הטיפולים של קיה? האם הוא מכיר את התקן העדכני לשמן מנוע?

 

(ד"א לא חייבים להשתמש בחלפים מקוריים, אפשר להשתמש בחלפים תואמי מקור OEM, תוצרת יצרני חלפים אשר מייצרים ליצרן הרכב - הרי יצרני הרכב לא מייצרים לא רפידות, לא דיסקים, לא מסנניים וכד')

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

מכיוון שיש לך תקלות חוזרות ברכב הייתי מציע לך להמשיך עם מוסכי היבואן,אולי הראשי,בכדי שלא יהיה להם סיבה להתחמק מתיקון התקלות.

פורסם

ש"יתאמצו" טיפה, ובמקום להחליף סתם חלקים בשיטת הניחוש, שיקדישו 5 דקות על השעון,{לא יותר מזה},ירכיבו את ה-סטטוסקופ על האוזניים.

זה מכשיר פשוט עם צינורית דקה בסוף, דומה מאוד לזה הרפואי, שניתן באמצעותו לשמוע כל מקור של רעש חריג במנוע.

מכשיר שקיים בכל מוסך.

בקיצור, מה שרפי הציע, עם בדיקה לפני כן.

פורסם

כל עוד יש לך תקלה אפשרית במנוע, הייתי מציע לך לטפל ברכב במוסך מורשה יבואן, עד לפתרון מלא של הבעיה.

אח"כ תחליט איפה לבצע טיפול.

פורסם (נערך)
ברחת מהמנוע של רנו היישר לרכב קוריאני ״אמין״ ואתה רואה מה התוצאה. זו הבעיה עם סטיגמות. אגב המנועים של רנו אמינים מאוד, בטח הדיזלים, אם יש בעיה זה בגירים הרובוטים שלהם אבל נראה כבר שזה רכיב שלכל יצרן יש איתו בעיה, לאוו דווקא רנו ובכל מקרה זה לא רלוונטי לניסאן שרצית.

 

בלי קשר לקורס נהיגה לגיר, גם הטורבו ברכב הלך ככה שזה לא רק עניין של שימוש לא נכון בגיר שפות״ש חווה.

 

לא בדיוק אמינים המנועים של רנו..

 

רנו, ניסאן ודאצ'יה: צריכת שמן מוגברת מובילה להרס המנוע - וואלה! רכב

 

ובאירופה ראיתי כתבות עוד יותר לוחמניות נגד המנועים האלה.

עריכה אחרונה על ידי Ron.P

×
×
  • תוכן חדש...