Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טעות שלי, לא כתבתי שגם המצמד מוחלף במסגרת האחריות.

המצמד החל לעשות בעיות כבר ב 50 אלף ק"מ וגררתי עם זה זמן לאור המלצות המוסך לעשות "לימוד גיר" במחשב ובכל פעם ניסו לשכנע אותי להמתין עם זה.

יש לי עוד חבר שב 30 אלף ק"מ הוחלף לו המצמד באותו רכב בדיוק.

מה שחשבו בהתחלה לרעש שנובע מאיזו רצועה שנרטבה מהגשם הפך לסעפת סדוקה. אותה סעפת לא ניתנת להחלפה אז הם מחליפים את כל הטורבו, מאחר שלדברי נציג השירות החלק בא שלם ביחד עם הסעפת ולכן אין מנוס מהחלפת הטורבו.

אז בואו נראה מה יש לנו כאן :

- 86 אלף ק"מ ברכב סה"כ (הרכב הזה אמור לעשות הרבה יותר מזה) וכבר יש לי :

1. מצמד גמור אחרי סה"כ 50 אלף ק"מ (אני גררתי וגררתי ואגב, הוא עוד עובד, אבל האוטו רועד במצב נסיעה בפקק ועושה בעיות)

2. סעפת סדוקה שהתחילה לעשות רעשים לפני כשבוע.

ואני שואל- אם זה מה שהולך בק"מ כזה, מה יהיה כשהאחריות תסתיים ?

 

עלות כל הטיפול הנ"ל היא 15 אלף שקלים אילולא האחריות.

10,000 ש"ח עבור הטורבו ועוד 5,000 ש"ח נוספים עבור המצמד.

הפחד שלי הוא מיתר המכלולים כמו הגיר לדוגמא.

 

מה דעתכם ?

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זאת הסיבה שאנשים אוהבים מאזדות ודומיהן.

אין טורבו, אין גיר כפול מצמדים. הכל פשוט ואמין.

אמנם אין את הזריזות של המנוע המוגדש. אבל יש שקט תעשייתי.

לגבי הגיר, יש היום גירים פלנטריים שעובדים יפה מאוד ללא ההפתעות של הכפולי מצמד.

 

 

 

 

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם
זאת הסיבה שאנשים אוהבים מאזדות ודומיהן.

אין טורבו, אין גיר כפול מצמדים. הכל פשוט ואמין.

אמנם אין את הזריזות של המנוע המוגדש. אבל יש שקט תעשייתי.

לגבי הגיר, יש היום גירים פלנטריים שעובדים יפה מאוד ללא ההפתעות של הכפולי מצמד.

 

 

 

 

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

 

מסכים בהחלט.

לפני כן הייתה לי מאזדה 3 שנת 2016 והיה לי שקט ושלווה.

ההתלבטות הייתה בין הספורטאג ל CX5 ואני מודה - הייתי צריך ללכת על המאזדה.

 

ככל הנראה גורל הרכב הנוכחי להימכר בטווח זמן המיידי ומשם לחזור חזרה לימי המאזדה הטובים.

לא סתם מאזדה לא מוכנים להכניס טורבו ברוב רכביהם.

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

מעניין אם זה פשוט מזל, אופי נסיעה או תקלה סידרתית.

כי יונדאי- קיה מייצרים את הגיר יחד עם הטורבו כבר תקופה ולא קראתי פה תלונות על הגיר ועל טורבו.

 

אגב דעתי זה שתמכור את הרכב ותקנה רכב אחר. חבל להשאיר רכב ממנו את לא נהנה יותר.

פורסם

אז למה לא קנית את הספורטז' המנוע 2 ליטר הרגיל לא הטורבו היה לי אותו וחוץ מטיפול לא הרגשתי אותו.

מה נסגר איתכם מה רק למזדה אין טורבו???

 

Sent from somewhere...

פורסם (נערך)

לספורטג' יש עכשיו רק מנועי טורבו (מנועי 1.6 בנזין ודיזל) עם גירים כפולי מצמד (אולי נמכרת עדיין רק גירסת 2 ליטר בסיסית).

 

לפותח השרשור: בקילומטרז' גדול כמו שאתה עושה, חפש רק רכב היברידי (או דיזל אבל הוא מגיע גם רק עם טורבו).

 

הספורטג' שלך ביזבז לך בעלויות דלק ב- 86 אלף ק"מ שנסעת, סכום גדול יותר מעלות תיקון החלקים הנ"ל מאשר לעומת רכב היברידי או דיזל (וגירסת ה- 2 ליטר בנזין של הספורטג' הייתה מגדילה את הפער עוד יותר).

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
מעניין אם זה פשוט מזל, אופי נסיעה או תקלה סידרתית.

כי יונדאי- קיה מייצרים את הגיר יחד עם הטורבו כבר תקופה ולא קראתי פה תלונות על הגיר ועל טורבו.

 

אגב דעתי זה שתמכור את הרכב ותקנה רכב אחר. חבל להשאיר רכב ממנו את לא נהנה יותר.

 

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?669330-%D7%94%D7%AA%D7%97%D7%9E%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%93%D7%95-%D7%9E%D7%A6%D7%9E%D7%93%D7%99-(%D7%A8%D7%95%D7%91%D7%95%D7%98%D7%99)-%D7%91%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%97%D7%93%D7%A9-(%D7%A7%D7%99%D7%94)

פורסם
זאת הסיבה שאנשים אוהבים מאזדות ודומיהן.

אין טורבו, אין גיר כפול מצמדים. הכל פשוט ואמין.

אמנם אין את הזריזות של המנוע המוגדש. אבל יש שקט תעשייתי.

לגבי הגיר, יש היום גירים פלנטריים שעובדים יפה מאוד ללא ההפתעות של הכפולי מצמד.

 

 

 

 

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

החל משנת 2018 גם מזדה הכניסה מנועי טורבו, אחרת היא לא תוכל לעמוד בדרישות זיהום האויר בשוק האירופי. ראה כאן

https://www.tuttleclickmazda.com/blog/what-mazda-vehicles-have-a-turbocharged-engine/

פורסם

 

תקרא מה כתוב בשירשור הזה. אין שום קשר בין התחממות הגיר לבין הבעיות שהיו לפתו"ש פה.

פורסם
תקרא מה כתוב בשירשור הזה. אין שום קשר בין התחממות הגיר לבין הבעיות שהיו לפתו"ש פה.

 

 

אתה מתכוון שלעניות דעתך אין קשר .

כאחד שמחזיק קיה סיד 2017 טורבו דיזל (מונית) ,בת 3 עם כלום קילומטר יחסית (110000) ,יש קשר .

חוויתי החלפות של מצמדים ,3 פעמים .

יתירה מכך ,יכול להעיד על נהגי מוניות בעלי "אופטימה" ו"סיד" עם תקלות זהות בקילומטראז' נמוך.

בקיה סיד 6 הילוכים לא הייתה את התופעה הזו.

פורסם
לספורטג' יש עכשיו רק מנועי טורבו (מנועי 1.6 בנזין ודיזל) עם גירים כפולי מצמד (אולי נמכרת עדיין רק גירסת 2 ליטר בסיסית).

 

לפותח השרשור: בקילומטרז' גדול כמו שאתה עושה, חפש רק רכב היברידי (או דיזל אבל הוא מגיע גם רק עם טורבו).

 

הספורטג' שלך ביזבז לך בעלויות דלק ב- 86 אלף ק"מ שנסעת, סכום גדול יותר מעלות תיקון החלקים הנ"ל מאשר לעומת רכב היברידי או דיזל (וגירסת ה- 2 ליטר בנזין של הספורטג' הייתה מגדילה את הפער עוד יותר).

 

הסיבה שלא לקחתי דיזל היה כי האופציה הכי טובה הייתה ניסאן אקס טרייל וברגע ששמעתי שהמנוע הוא של רנו - ביקשתי את המקדמה חזרה,אחורה פנה וקדימה צעד.

 

לגבי היברידיות - אני צריך לעבוד עם נגרר ולכן היברידית לא התאימה לי.

המחירים של הראב 4 היו מאוד מאוד גבוהים.

 

נכון להיום שום רכב חוץ מהראב 4 היברידית לא יכול לתת מספיק כוח כדי לגרור נגרר או לחלופין, דיזל , שגם הוא בא עם טורבו.

 

אני מאוד נהנה מהרכב, אבל אני כבר די איבדתי אמון במותג.

אני שומע על יותר מדי אנשים שחווים בעיות עם קיה ספציפית, מה שעושה לי פחות חשק להתחדש באחת אחרת.

גם אם היא לא טורבו.

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם (נערך)
הסיבה שלא לקחתי דיזל היה כי האופציה הכי טובה הייתה ניסאן אקס טרייל וברגע ששמעתי שהמנוע הוא של רנו - ביקשתי את המקדמה חזרה,אחורה פנה וקדימה צעד.

 

לגבי היברידיות - אני צריך לעבוד עם נגרר ולכן היברידית לא התאימה לי.

המחירים של הראב 4 היו מאוד מאוד גבוהים.

 

נכון להיום שום רכב חוץ מהראב 4 היברידית לא יכול לתת מספיק כוח כדי לגרור נגרר או לחלופין, דיזל , שגם הוא בא עם טורבו.

 

אני מאוד נהנה מהרכב, אבל אני כבר די איבדתי אמון במותג.

אני שומע על יותר מדי אנשים שחווים בעיות עם קיה ספציפית, מה שעושה לי פחות חשק להתחדש באחת אחרת.

גם אם היא לא טורבו.

הבריחה שלך ממנוע של רנו, מצביעה על כך שאתה כנראה בוחר מכונית בין השאר ואולי בעיקר לפי מוניטין האמינות של המותג, זו אני מעריך אחת הסיבות שבחרת מלכתחילה בספורטאז' שנתפסת כמכונית אמינה מאוד. אז אולי הגיע הזמן לשנות את הפרדיגמה וללכת על האוטו שמתאים לך מבחינת התאמתו לצרכיך וטעמך, קצת פחות להסתמך על מה שכולם אומרים. יש דיזל בכלל לא רע אצל PSA למשל, יש שם גם גיר פלנטרי שלא מכיר את המילה מצמד, בקיצור שווה בדיקה אפילו שהמנוע, ישמור השם, צרפתי לא פחות מרנו. וטורבו אגב הוא מכלול מאוד ותיק, ודאי במנועי דיזל, לא תמצא משאית או כלי רכב כבד אחר שאין בו דיזל עם טורבו ומרביתם לא מגלים בעיות מהסוג שאתה מתאר.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
פורסם

רועי, תראה,

אתה צודק. הבחור הלך לקנות אוטו, לפי הזרם.

כלומר קיה=קוריאני=רכב אמין.

אף אחד במכירות לא הסביר לו שהוא צריך "קורס נהיגה מיוחד על רכב רובוטי". אחרת הם לא ימכרו אף רכב מן הסוג הזה.

גם בחוברת לא רשום כלום לגבי צורת נהיגה בפקקים שהם נמצאים בשיפוע כלפי מעלה.

 

ובכלל, חבל מאוד שלקוחות אינם בודקים נתוני הרכב, לפני הקנייה.

בסך הכל קריאת חומר נתונים של 10 דקות בפורום.


×
×
  • תוכן חדש...