Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המנועים האלה קיימים כבר זמן מה, אם היה כשל סדרתי תאמין לי שהיית שומע על כך גם פה בפורום וגם באופן כללי עם תביעות ייצוגיות. תראה את התגובה של קרסו לעניין, זה נשמע שולי מאוד ומשהו שכבר סודר.

 

גם למנועים של פיג'ו היה את הקטע של הרצועה עד לא מזמן, עדיין לא אומר שיש בעיה עצמה עם איך שהמנוע בנוי או מתוכנן.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

בפיגו הבעיה הייתה ברצועה ,והיא לא גרמה להרס המנוע במרבית המקרים {רק כתוצאה מהזנחה},ברנו הבעיה בתכנון המנוע עצמו ולהבדיל מפיגו,זה בלתי הפיך.

 

מקרסו לא ציפיתי לתגובה אחרת..

 

תקרא כמה תלונות יש על המנועים שנהרסו לחלוטין באירופה,בפורומים של רנו,תגובות יצוגיות לדעתי יגיעו כמו שהגיעו בגירים הרובוטיים.

 

בכל מקרה שמעתי מבעלים נוסף של ספורטאג GT על בעייה עם הסעפת.

עריכה אחרונה על ידי Ron.P
פורסם

מוזר כי שוב, נמכרו הרבה מאוד מנועים כאלה גם בארץ ועד עכשיו לא דיווח אחד אפילו בפורום על הרס מנוע של רנו.

 

לעומת זאת על המנועים של פיג'ו רק בפורום הזה יש שרשור מפלצת ענקי.

פורסם
בפיגו הבעיה הייתה ברצועה ,והיא לא גרמה להרס המנוע במרבית המקרים {רק כתוצאה מהזנחה},ברנו הבעיה בתכנון המנוע עצמו ולהבדיל מפיגו,זה בלתי הפיך.מקרסו לא ציפיתי לתגובה אחרת..תקרא כמה תלונות יש על המנועים שנהרסו לחלוטין באירופה,בפורומים של רנו,תגובות יצוגיות לדעתי יגיעו כמו שהגיעו בגירים הרובוטיים.בכל מקרה שמעתי מבעלים נוסף של ספורטאג GT על בעייה עם הסעפת.
גם אם נניח אתה צודק, הדיון פה הוא על מנועי הדיזל של רנו-ניסאן ואלה מאוד מוצלחים, מוזמן לשאול אלפי נהגי מוניות/ מורים לנהיגה שנוסעים על גרנד קופה, מגאן וקדג'אר.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16


×
×
  • תוכן חדש...