Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממה שהבנתי הוא מהצפון (אולי בכלל מדובר בגולש בפורום????:roll: ) ככה שמי שבצפון שיתארגן...

הייתי מתגייס אבל אני רחוק מדי......בכל מקרה כל הזמן מתלונננים פה שלא פועלים. ומתוך קצת אחריות למי שיפעל. עזבו אלימות חבל שתהרסו את העתיד על חרא כזה. תעשו לו "כולבוטק"......

 

אגב ברון...מים לא מעלימים כתמי דם שיכולים להתגלות....צריך לומינול.....במקרה וכבר תכננת...:wink:

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אגב ברון...מים לא מעלימים כתמי דם שיכולים להתגלות....צריך לומינול.....במקרה וכבר תכננת...:wink:

מחבט באיסבול מעץ .תמיד אפשר לשרוף אותו אחרי.(ואת הגופה)

Dead but dreaming

פורסם

מוכן ללכת אליו בשעות הפנאי, אם עוד מישהו יצטרף, ויש לי גם מכשיר הקלטה :)

לבד אני לא אלך, כי אפשר לדעת מי יבוא מולי :|

אם יש כאן מישהו ממרכז הארץ שרוצה להתלוות אלי, שיודיע.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אני מחולון.

בכל מקרה נראה לי סתם ילד רשם את זה , לא חסרים כאלו.

למשל לפני שאני קניתי תדיטי שלי חיפשתי באתר קרטל ובייק פורסייל וחצי מההודעות שמה היו סתם של ילדים שרשמו טלפונים של חברים שלהם או סתם של אנשים אחרים בקיצר שמישהו יתקשר ויברר.

פורסם
נו, ותעשו עם זה משהו ? (אני מהצפון)

שאנחנו נעשה עם זה משהו?

אם המשטרה לא עושה עם זה כלום, לא נראה לי שאזרחים תמימים יסכנו את חייהם למען אופנוע גנוב.

הרי עד ששוטר כותב את הדוחות על עבריין שהוא עצר, העבריין כבר משוחרר לפניו....

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
שאנחנו נעשה עם זה משהו?

אם המשטרה לא עושה עם זה כלום, לא נראה לי שאזרחים תמימים יסכנו את חייהם למען אופנוע גנוב.

הרי עד ששוטר כותב את הדוחות על עבריין שהוא עצר, העבריין כבר משוחרר לפניו....

קודם כל, אני מהצפון, והבחור מחולון, אני צריך לבוא במיוחד למרכז בשביל לבדוק את זה. דבר שני, כשגנבו לי את האופנוע ליפני כמה שנים ובאתי למשטרה, השוטרת שאמורה היתה לקבל את התלונה שאלה אותי אם האישור על הגניבה חשוב לי, כי ממילא הם לא יעשו עם זה כלום... בקיצור על המשטרה אין מה לסמוך.

למה שלא תלכו ותעשו לו "א' ב' של נימוסים והליכות" עם צינור, מקל או כל חפץ כהה אחר. :snipersmi

פורסם
שאנחנו נעשה עם זה משהו?

אם המשטרה לא עושה עם זה כלום, לא נראה לי שאזרחים תמימים יסכנו את חייהם למען אופנוע גנוב.

הרי עד ששוטר כותב את הדוחות על עבריין שהוא עצר, העבריין כבר משוחרר לפניו....

"עם אין אני לי, מי לי?"

עם המשטרה לא מוכנה לעשות כלום, זה לא אומר שאנחנו צריכים לשתוק...

אולי החרי שהבני-זונ*ת האלה יקבלו מה שמגיע להם, הם ילמדו שלגנוב אופנועים זה כבר עסק מסוכן.

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם

אני חושב שפשוט צריכים לסגור את הקרטל.

כאילו, תראו:

אתם לא תראו בעיתון מודעות של "אופנוע ללא רשיון, אופנוע ללא רשיון" או "אופנוע גנוב, במציאה" נכון ???

אז אם הקרטל יסגר, יהיה פחות מכירות של אופנועים גנובים, ופחות גניבות.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

האמת שרואים בעיתון מודעות של אופנועים ללא רישיונות.. מוטוקרוסים..

אבל כמובן שזה לא אותו דבר.

לדעתי, זה שייסגרו את קרטל.. לא יפחית ולו במעט גניבת אופנועים...

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם

לי נראה, שהמפרסמים הם סתם ילדים שרוצים להתנקם במכריהם....הרי גנב לא יהיה עד כדי כך טיפש (?)

 

ולגביי ההודעה על מכירת ה CR בגלל שהוא נכנס לכלא-אם מותר למכור אופנוע או כל רכב אחר בגלל נסיעה לחו"ל,אז למה שבשביל "לשבת בפנים" זה לא יהיה טוב ? :shock:


×
×
  • תוכן חדש...