Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמה ימים איזה "נשמה טובה" נכנס לי בטמבון של הרכב (כנראה תוך כדי נסיעה...) וגם לסדק שחור מתחת לפנסים.

הסדק הוא לא כזה קריטי אבל אני מעוניין לטפל בו.

 

  1. האם יש חומר שניתן למרוח אותו על הסדק במטרה לאטום אותו? אני מתכוון לחומר כמו שמשתמשים איתו הפחחים?
  2. איך קוראים לו?
  3. היכן ניתן להשיגו? (וטווח מחירים משוער)
  4. וטיפים לעבודה / לתהליך העבודה עם החומר

תודה מראש.

 

(מצורפת תמונה, הסימון באדום הוא תיאור של הסדק)

mazda_familia_s-wagon_9910.jpg

עברתי לכתובת חדשה

(יותר מדי בעיות בהתחברות-משתמש).

פורסם

יש חומר לתיקון פגושים... זה מרק מעובב עם סיבי זכוכית לתיקון פגושים...

חבל לקנות פח של זה, זה יחסית יקר (בסביבות 100 ש"ח פחות או יותר) ומגיע באריזה "משפחתית" (2L)...

 

כמו כן, רצוי לתקן את הסדק גם ע"י הלחמה ותלאי (פיבר ודבק) מאחורה אם זה סדק "חודר"...

אם הפגוש לבן, יהיה סימן של תיקון ויהיה צורך בצביעה... בבית די קשה להגיע לתוצה טובה (לפחות בפעמים הראשונות). אז

  1. אתה יכול לחכות שמישהו יכנס לך בפגוש עוד פעם כדי להגדיל את הניסיון שלך
  2. אתה יכול לגשת ל"מתקן פגושים" ולבקש ממנו להיות שותף בעבודה, וללמוד איך לעשות את זה טוב...

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
כמו כן, רצוי לתקן את הסדק גם ע"י הלחמה ותלאי (פיבר ודבק) מאחורה אם זה סדק "חודר"...

אם הפגוש לבן, יהיה סימן של תיקון ויהיה צורך בצביעה... בבית די קשה להגיע לתוצה טובה (לפחות בפעמים הראשונות).

גילי

גילי , כמה אמור לעלות תיקון שכזה?

יש לי סדק בפגוש האחורי (איזה "מלאך" החליט לזרוק את העגלה של הסופר לעבר הפגוש וסדק אותו).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

א. "מרק מעובב עם סיבי זכוכית לתיקון פגושים" - איך קוראים לחומר הזה??

 

ב. בעבר צבעתי את הפגוש יצא בסדר. אבל אחרי שנה מתחיל להתקלף מה עושים?

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
א. "מרק מעובב עם סיבי זכוכית לתיקון פגושים" - איך קוראים לחומר הזה??

 

ב. בעבר צבעתי את הפגוש יצא בסדר. אבל אחרי שנה מתחיל להתקלף מה עושים?

צובעים בצבע יסוד לפני זה, על הפילר צריך לשים שיכבה של קומפק פילר (שהצבע לא יספר לתוך המרק)...

חשוב לשייף טוב טוב ולנקות משאריות שומן ואבק (ע"י טינר)

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

מה עושים אם יש שריטה קטנה שלא יורדת בפוליש ? יש לי שריטה של מישהו שעבר עם מפתח נראה לי כ 20 סנטים ! יש חומר ???

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

מישהו יכול להרחיב לגבי החומר לתיקון פגושים?

כמה הוא עולה? איך הוא נקרא? האם יש להשיג בכמות קטנה? איפה אפשר להשיג? כיצד משתמשים?

אם מישהו יהיה נחמד ויענה לי ;) אני אשמח....

תודה מראש!

פורסם

מישהו יכול להרחיב לגבי החומר לתיקון פגושים?

כמה הוא עולה? איך הוא נקרא? האם יש להשיג בכמות קטנה? איפה אפשר להשיג? כיצד משתמשים?

אם מישהו יהיה נחמד ויענה לי ;) אני אשמח....

תודה מראש!

פורסם

מישהו יכול להרחיב לגבי החומר לתיקון פגושים?

כמה הוא עולה? איך הוא נקרא? האם יש להשיג בכמות קטנה? איפה אפשר להשיג? כיצד משתמשים?

אם מישהו יהיה נחמד ויענה לי ;) אני אשמח....

תודה מראש!

פורסם

מישהו יכול להרחיב לגבי החומר לתיקון פגושים?

כמה הוא עולה? איך הוא נקרא? האם יש להשיג בכמות קטנה? איפה אפשר להשיג? כיצד משתמשים?

אם מישהו יהיה נחמד ויענה לי ;) אני אשמח....

תודה מראש!

×
×
  • תוכן חדש...