Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכבד להציג בפניכם את שרה...

היא בעלת הראלי הזו:

sarah1.jpg

 

איזה מזל שהיא לא מהארץ... :?

 

sarah2.jpg

 

Sarah היא האחרונה שהתווספה ל-Rallye Register הבריטי...

מצטער שגרמתי לכם להקיא את ארוחת הערב... :roll:

מי אמר שבלונדיניות הן הדבר :?:

 

ועוד לא פתחתי את הפה על הראלי שלה... :wink:

כחול הוא צבע שווה אך מי בחר את החישוקים הללו :?:

נו, מילא :wink:

MCS 2008

פורסם

יש לך אולי לינק למבחן? אשמח לראותו. גם אם התוצאה ידועה...

 

לפחות היה צמוד??

הסקסו למכירה!-פרטים בקנייה/מכירה

פורסם

פפפחחחחחחחחחחחח!!!!!!!!!!!

מצחיק! :lol:

איזה מיתחרה ואיזה פסו דובלה!

קרן שלנו אוכלת אותה מבלי להניד עפעף!

זה שיש לקרן ספרינט זה כבר יתרון בפניי עצמו, שלא לדבר שקרן הרבה יותר יפה,

ובעלת אישיות כובשת!!!!

פורסם

אוי סקאלי סקאלי ( אתה בטח שואל מאיפה אני יודע שקוראים לך ככה...

זה מה שקורא שמסתובבים יותר מידי עם עומר...)

רואים בבירור ששני התמונות מזוייפות...

משחקי האור והצל ממש לא הגיוניים וגם הג"נטים לא אמתיים..

 

על זה נאמר , עז!

 

:shock:

פורסם
על זה נאמר , עז!

 

Hold IT :!:

אתה מדבר על הבלונדה או על המבחן המשפחתי :?:

 

הראלי ניצחה (Big Surprise) והמבחן הוא לא פיקציה.

הבלונדה די אמיתית, לצערי...

אתה פנוי :?::!:

 

:shock:

MCS 2008

פורסם

סקאלי... התמונה מזוייפת

רואים בבירור , לא של המבחן של הבלונדה המשומשת כמובן..

שים לב למשחקי האור על התמונה ....

לא אמיתי...

פורסם
פפפחחחחחחחחחחחח!!!!!!!!!!!

מצחיק! :lol:

איזה מיתחרה ואיזה פסו דובלה!

קרן שלנו אוכלת אותה מבלי להניד עפעף!

זה שיש לקרן ספרינט זה כבר יתרון בפניי עצמו, שלא לדבר שקרן הרבה יותר יפה,

ובעלת אישיות כובשת!!!!

 

תמשיך, תמשיך ללקק :p

 

גם אני מעוניין לראות את המבחן, דרך אגב... שלא לדבר על מבחן ל-VTS...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לא יודע מה איתכם אני הייתי שם אותה על המכסה מנוע...ו..................נותן לה איזה כאפה טובה שתלך לטפל בעצמה חתיכת גועלללל :shock::twisted:

אני כבר לא בעליה הגאים של צרפתייה ספורטיבית...

פורסם

התמונות של הבלונדה (הלא-איכותית, בלשון המעטה) אמיתיות, נקודה.

 

ניתן להוריד את ה-PDF

מכאן.

 

לסיסמא יש לשלוח בקשה בה"פ.

מובחרים בלבד ייענו :lol::hihi:

MCS 2008

פורסם

רוני כתב:

תמשיך, תמשיך ללקק

 

באמת שאין לי סיבה, היא לא בפורום הזה...

אבל מה שאמרתי זה נכון וכנה, היא משהו מיוחד באמת 8)

×
×
  • תוכן חדש...