Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום - 4 שנים (וקצת) עם פיאט 500 ידנית


פוסטים מומלצים

פורסם

הנורה לא נדלקה יותר והרכב השתנה

 

נוחות?

פחח. ממנה והלאה. איפה היא איפה הוולוו. 

אבל נוחה יותר מהאוטוביאנקי {ששמתי לה כיסא של אונו}.

זה רכב לעבודה ולבית לא רכב להנאה ונוחות.

 

מה חסר לי בטירוף?

קרוז קונטרול

ממש התרגלתי לפיצ'ר הזה...

 

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

היי

נסכם שנה

1300 קמ בחודש

אני חושב שאין רכב בישראל שעובר את החיים הקשים האלו מבחינת טופוגרפיה+אקלים קשוח. 45 מעלות מחודש מאי עד תחילת אוקטובר. 

 

הפיאט כל יום יורדת לים המלח וחוזרת לירושלים. 

 

את העליות עולה על 70,ניתן למשוך הילוך 3 ולקרוע אותה ולהגיע ל90. אני לא רואה שום סיבה לעשות זאת.

עליות ים המלח תמיד נתקעים בהם.

בדרך כלל לפי הסדר הבא:

רכב חשמלי- תמיד יסע על 60 עקב חרדת טווח. 

משאית- מסכנה. מנסה לנסוע מהר לא יכולה . וזה משאיות מטורללות! כאילו שמובילות קמח\מוצרי בניה לרשות הפלסטינית.

ואחרון אחרון חביב- אוטובוס. לרוב ממוגן שנוסע לאדם\בית אל\תפוח. זה בכלל מסכן,מנסה לדדות את העליה. 

אז אני נוסע 60 מבסוט. אין מה למהר כי בסוף בסוף,תמיד תגיע לצוואר בקבוק ואי אפשר לעקוף.

 

האוטו לא מתחמם.

בוצעה שטיפת ראדיטור ונוזל קירור של מוטול הוכנס.

 

עולה לי 450 שקל דלק בחודש.

עולה 0.39 אגורות לקמ.

 

פילטר שמן מקורי 40 שקל

שמן וולווליין וכו', 150 שקל. אני מחליף כל 8 אלף בגלל התנאים הקשים.

פילטר אוויר גם כל חצי שנה כי עולה לי 30 שקל.

 

מה קרה לה?

חלון שנפל {137 שקל מעלי אקספרס.החלפתי לבד. סופר מהיר וקל. 20 דקות סיימתי}

כויל שמת {מקורי של הרכב}

פלאגים החלפתי

וזהו.

סוס עבודה.

לא נוח,לא נעים לנהיגה. אבל כרכב עבודה-בית->עבודה->בית. מבסוט אש.

image.thumb.jpeg.41ee9559c25344b8b3d577ff966a3204.jpegimage.thumb.jpeg.15423b3358061eac871b3058f8908ecd.jpegimage.thumb.jpeg.fcd10f0404e1f5ce10670f6d65afe407.jpeg

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

אנחנו מחזיקים 500c ידנית רכב שלישי לנסיעות ממש קצרות. פעם בשבוע אני מוציא אותו לפיפי ולוקח אותו לעבודה איזור השרון לאיזור נתב"ג. האמת שאני ממש נהנה לנהוג עליו. כן הוא איטי, גם בזינוק ברמזור... אני פשוט נוסע לאט יותר וזהו.

אני לא מרגיש שהוא לא נוח ואפילו חושב שהוא מפתיע לטובה.

ניסיתי להחליף פלאגים לבד אבל הגישה ממש לא נוחה, אז ויתרתי. יש לך איזה טיפ או שזה סתם בראש שלי, שאדע להבא .

חלק מהפלסטיקים הם באמת מכה אבל את רובם יש בזול באלי אקספרס.

ועדיין זה רכב שתמיד גורם לך לחייך 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 16 דקות, eladns כתב:

בוצעה שטיפת ראדיטור ונוזל קירור של מוטול הוכנס.

למה מוטול ולא פראפלו?

 

לפני 2 דקות, סולל הדרך כתב:

אני לא מרגיש שהוא לא נוח ואפילו חושב שהוא מפתיע לטובה.

מתחבר למה שאתה אומר, בסך הכול היה לי בסדר מבחינת נוחות.

זה לא רכב צרפתי, אבל היא בסדר.

האמת שגם נהניתי לנהוג בה.

 

לפני 16 דקות, eladns כתב:

רכב חשמלי- תמיד יסע על 60 עקב חרדת טווח. 

תיסע איתי בעליות, מבטיח לך שאיפה שזה חוקי ומותר אני אסע הרבה יותר מ-60 קמ"ש בלי שום חרדת טווח.

זה נשמע כמו אנשים עם רכבים שיש להם טווח ממש קצר או כאלו שלא יודעים איך להתנהל עם חשמלי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 5 דקות, סולל הדרך כתב:

אנחנו מחזיקים 500c ידנית רכב שלישי לנסיעות ממש קצרות. פעם בשבוע אני מוציא אותו לפיפי ולוקח אותו לעבודה איזור השרון לאיזור נתב"ג. האמת שאני ממש נהנה לנהוג עליו. כן הוא איטי, גם בזינוק ברמזור... אני פשוט נוסע לאט יותר וזהו.

אני לא מרגיש שהוא לא נוח ואפילו חושב שהוא מפתיע לטובה.

ניסיתי להחליף פלאגים לבד אבל הגישה ממש לא נוחה, אז ויתרתי. יש לך איזה טיפ או שזה סתם בראש שלי, שאדע להבא .

חלק מהפלסטיקים הם באמת מכה אבל את רובם יש בזול באלי אקספרס.

ועדיין זה רכב שתמיד גורם לך לחייך 

הרכב הבא שלי יהיה כמו שלך.

ביום שתמכור אשמח אם תפנה אליי ואקנה.

לגבי הפלאגים- קלי קלות. מוציאים פילטר אוויר. מפרקים כויל ומגיעים צ'ק צק לפלאגים.

גישה נוחה. אין בעיה

 

image.thumb.jpeg.523f235356ed1413d61cbac388e7911e.jpeg

לפני 2 דקות, dorsht כתב:

למה מוטול ולא פראפלו?

לא השגתי בירושלים וחודש מרץ הגיע. פחדתי מהחום.

 

מתחבר למה שאתה אומר, בסך הכול היה לי בסדר מבחינת נוחות.

זה לא רכב צרפתי, אבל היא בסדר.

האמת שגם נהניתי לנהוג בה.

 

תיסע איתי בעליות, מבטיח לך שאיפה שזה חוקי ומותר אני אסע הרבה יותר מ-60 קמ"ש בלי שום חרדת טווח.

זה נשמע כמו אנשים עם רכבים שיש להם טווח ממש קצר או כאלו שלא יודעים איך להתנהל עם חשמלי.

- מודל הפעמון. יש ימין מרכז ושמאל. גם החום פה הורג אותם. שהזמנתי גרר שלא היו לי ברקסים, הגיע ממש מהר. אני אומר לו מה זה איך מהר? אומר לי כל היום אני בקליה\עין גדי אוסף מכוניות חשמליות שמתות מהחום. לוקח למוסך-עושים להם ריסט והם חוזרות לעצמם.

 

image.thumb.jpeg.6bae19d81b833e54e3d8ed88ad24aaac.jpeg

שכחתי לציין

צינור ברקס אחורי התפוצץ בירידה.

תיקון עלה 300 שקל למוסך

600 שקל לצינור חדש ימין ושמאל+דרמים אחוריים+סנדלים.

כבר עשיתי רמונט כללי

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...