Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עמליה דואק יוצאת לדרך בפרויקט מיוחד בחדשות על עומסי התנועה בישראל


yorng
שימו לב! השרשור הזה בן 1651 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

pooh bear, לא בטוח שהבנתי למה אתה מתכוון, אבל שיקום של בניין אחרי בניין קורה בדרום תל אביב, ואנשים קונים. בנייה מסיבית כמו שאתה מתאר אפשר לעשות רק במקום מתחמים ספציפיים שמפנים, כמו התחנה המרכזית, לא?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 205
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

דובר על קריית משה ברחובות באופן ספציפי.

 

דרום ת"א הוא מקרה קצת יוצא דופן של "שכונת עוני" בגלל הקרבה למרכז ת"א, ההפרש במחירים מול מרכז ת"א וה"וייב" (לפחות באזורים מסויימים), למי שזה מעניין אותו.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקרא מה שאני כתבתי - תכנון השכונה צריך להביא בחשבון תחבורה ציבורית. אם צריך להכניס לתכנון את משרד התחבורה (עד שיעבירו את זה לידי הרשויות האזוריות שבינתיים לא קמות) אז שיכניסו גם אותם לצוות התכנון. לא יתכן ששכונה המאכלסת עשרות אלפי אנשים תבנה בלי מחשבה לעתיד על חיבורה לרשת התחבורה הזורית והארצית.

 

לגבי הוספת קוים ללא רגולציה - אני לא נסוג ממה שכתבתי קודם. אם תאפשר זאת אף חברה לא תיגש למכרזים שתכליתם לאזן בין האזורים הרווחיים לאזורים ההפסדיים. החברות יעשו מה שבראש שלהן, יוסיפו קוים במרכז, וככל שתוקף המכרזים הקיימים יפוג ייצאו מהפריפריה, אפילו משכונות פחות צפופות במרכז. חוץ מזה, בלי רגולציה לא תוכל לפקח על כלום: תדירות, איכות האוטובוסים, איכות השירות, תאום עם אמצעי תחבורה אחרים, חלוקת עומס בכבישים, עצירה בתחנות. אתה נותן לחתול לשמור על השמנת, תאמין לי שהוא יאכל אותה לתיאבון, אבל יפסיק לצוד את העכברים.

 

הכל טוב ויפה מה שאתה אומר. אתה למעשה מסביר לי למה אין תחבורה ציבורית סבירה. ברגע שאין תחבורה ציבורית סבירה אז יש עומס של רכבים בכביש. אזרח מן השורה שהוא לקוח פוטנציאלי של תחבורה ציבורית ממש לא מעניינת הסיבה למה אין תחבורה ציבורית סבירה, אין וזאת עובדה ולכן הכבישים מפוצצים ברכבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המדינה לא צריכה לתת הטבות. נקודה. מספיק לזרוק כסף על חברות שממילא לא חסר להן מרשרשים בכיסים.

 

השינוי יבוא כאשר אנשים במדינה הזאת יקחו אחריות על החיים שלהם במקום לצפות "מהמדינה" לתת להם פתרונות. כאשר יותר ויותר אנשים יגידו "זהו, מספיק. אני מעדיף להרוויח פחות 3-4-5-6 אלף שקל בחודש ולא לשבת בפקקים" חברות יתחילו לאבד כוח אדם איכותי והמוטיבציה להעתיק את המשרדים לפרברים תגדל.

 

אם לא יקרה אז לא יקרה. זה מה יש.

 

במקום להגיד את זה, ישראל ישראלי מעדיף להמשיך להחזיק את האוטו שלו ולצפות שכולם יעברו לתחבורה ציבורית.

 

לגבי אם המושבות שצוין לפני -

 

אני עושה 4 קילומטר האלה ברגל ב-40 דקות או 15 דקות על קורקינט.

ויש שבילי אופניים יעודיים.

 

לא צריך רכב. באופן פלא כל מיני "פרויקטים" צצים צמוד לבחירות.

 

ישנה תחנת רכבת צמודה לאיצטדיון.

עוד מעט תהיה רכבת קלה

מלא אוטובוסים

מחודש האחרון ישנם גם קורקינטים שיתופיים

 

כל אחד צריך להגיע דווקא עם רכב, אז תעמדו בפקק. מגיע לכם.

 

כשרוצים יש המון פתרונות, מבחינת רוב הישראלים כל יום יש גשם, וכמובן שבכל יום יש חמסין מטורף מיד אחרי הגשם. וברד ומכת בכורות.

 

עכשיו גם לדו"ג לוקחים את היתרון המרכזי:

 

https://m.ynet.co.il/Articles/56304150

 

 

זה לא יגמר בכזו קלות.

אני מכיר כמה אנשים שאמרו באופן מוחלט, ברגע שיבטלו את ההיתר לרכב על השוליים אני מוכר את הכלי ועובר לרכב.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה גם תכנון מקולקל מהיסוד, הרי פארק עופר, ועופר 2, ומלם טים, וביטוח ישיר, וכל האיזור הזה מכיל הרבה יותר נוסעים פוטנציאליים מאשר האצטדיון, והמרכז התעסוקתי עובד 5 ימים בשבוע, האצטדיון אולי פעם בשבוע וגם זה לא לאורך כל השנה (וגם זה לפעמים בשבת כשגם ככה אין רכבת).

מה הטימטום המוחלט הזה לשים את התחנה ליד האצטדיון ולא ליד החניון עפר מול פארק עופר?! מי המטומטם שאישר דבר כזה?

 

מה הבעיה עם תחנת האוטובוס שליד האצטדיון? זאת אותה תחנת אוטובוס שמשרתת את נוסעי הרכבת בקריית אריה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

 

זה לא יגמר בכזו קלות.

אני מכיר כמה אנשים שאמרו באופן מוחלט, ברגע שיבטלו את ההיתר לרכב על השוליים אני מוכר את הכלי ועובר לרכב.

 

 

והנה... האיסור על רכיבה בשוליים התבטל באותה המהירות שהוא עלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הבעיה עם תחנת האוטובוס שליד האצטדיון? זאת אותה תחנת אוטובוס שמשרתת את נוסעי הרכבת בקריית אריה.

הוא מדבר על התחנת רכבת. לא על תחנת האוטובוס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לא הספקתי לערוך, אז מוסיף: שיקום של בניין אחד כל פעם הופך חידוש תשתיות להרבה יותר מורכב והרבה פחות כלכלי. הרבה יותר קל להרחיב כבישים, לבנות מבני ציבור ולתכנן שטחים פתוחים כשיש לך שכונה שלמה בבניה.

זו אחת הסיבות למה עושים מלא תכניות לשכונות לווין במקום תכניות של התחדשות עירונית.

הרבה פעמים מדובר באנשים מבוגרים שכבר לא מסוגלים להתמודד עם שינויים כל כך קיצוניים ורק רוצים שתיתן להם למות בשקט בדירה שהם מכירים. אבל אני אדם שמאמין שטובת הכלל עולה על טובת היחיד ולכן אני חושב שצריך לזרוק אותם משם בלי סנטימנטים.

למזלנו אנחנו עדיין חיים במדינה מספיק חופשית שמאד קשה בה לקחת לבן אדם את הרכוש ולזרוק אותו לקיבינימט, למרות גחמות של כל מיני פקידי ממשלה שמתחלפים כל כמה שנים בודדות ומשאירים אחריהם נזקים לדורות.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והנה... האיסור על רכיבה בשוליים התבטל באותה המהירות שהוא עלה.

 

 

ועדיין יש כאלו שנהגו באופן אחראי על השוליים וחטפו בראש.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שאתה מתכוון לאלה שנהגו על השוליים ופגעו ברכב שעמד בהם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכבת התחתית של לונדון התחילה לעבוד ב 1863. בלונדון, ניו יורק ועוד ערים מרכזיות אחרות אף אחד לא חושב להיכנס למרכז העיר עם רכב. בארץ אין תחבורה ציבורית, יש פה קצת אוטובוסים בתוך תל אביב. לא תגיעו מעיר לעיר עם תחבורה ציבורית. עכשיו שהממשלה מתחלפת כל שנה מספיקים לאשר שכונות חדשות אבל אין תכנון עירוני. אנשים שגרים בשכונות החדשות של ראש העין לא אמורים לצאת מראש העין. הם צריכים את כל החנויות במרחק הליכה, בילויים ליד הבית, עבודה ליד הבית.

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכבת התחתית של לונדון התחילה לעבוד ב 1863. בלונדון, ניו יורק ועוד ערים מרכזיות אחרות אף אחד לא חושב להיכנס למרכז העיר עם רכב..

 

אה...אז זאת בעצם הסיבה שאין בבוקר פקקים בכניסה לא ללונדון ולא לניו יורק?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אם אותה כמות אנשים היו מגיעים עם רכב פרטי למקומות האלה, היו פקקים של שבועות. שלא לדבר על זיהום כבד מאד.

אנחנו עדיין לא במצב כזה, אבל איילון לא פקוק שעתיים בבוקר ושעתיים בערב אלא כמעט כל היום. אם זה לא נחשב בעייתי מבחינתך, מזל באמת שאתה לא מתכנן ערים או מהנדס תנועה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1651 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...