Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה סורנטו 2005 - איבוד מים


IsraelR
שימו לב! השרשור הזה בן 1665 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קיה סורנטו 2005 מנוע דיזל, רכב לא מתחמם אבל מאבד מים , משהו כמו 2 ליטר על 300-400 ק"מ.בדיקת לחץ שבוצעה נמצאה תקינה, הלחץ לא נפל.הוחלף פקק מיכל עיבוי (אין פקק ברדיאטור) על הפקק החדש יש סימנים של נוזל ירוק (אמור להיות?)



אין נזילות, לפחות לא כאלו שנראות לעין.

הרכב רוב הזמן עושה נסיעות קצרות, על הפקק יש מעין נוזל שקוף/שחור.

 



אשמח לעזרתכם מה עוד ניתן לבדוק?

אם הבדיקת לחץ יצאה תקין זה אומר שהראש תקין? האם יכולה להיות בעיה בראש על אף הבדיקה התקינה?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת מוזר שלא הראה נפילת לחץ במערכת הקירור אבל ייתכן והאיבוד קורה על מנוע חם ועובד זה גם יכול לקרות. אם בבדיקה מעמיקה על מנוע חם לא ניראתה כל נזילה הייתי ממליץ לבצע בדיקת גזים במערכת הקירור לשלול פריצת אטם ראש או לחץ הפוך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוצע היום בדיקת לחץ נוספת, המנוע היה חם, הלחץ נשאר תקין ויציב בתחום הירוק גם בטורים גבוהים, מה שכן לאחר הנסיעה המאומצת נראה מעט טחינה על הפקק שמן, בעל במוסך אבחן שהקולר נפרץ ולכן יש עירוב של מים ושמן.

הוא טוען שאם הלחץ תקין, הרכב לא מתחמם והמנוע מגיב טוב זה כנראה הקולר שנפרץ.

 

קבענו להחליף את הקולר + שמן פילטר שמן + מים ירוקים+ אטמים בראשון

 

מה דעתכם?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הוא טוען שהבעיה בקולר תן לו לעשות את העבודה שלו ולהחליף...בשביל זה הוא בעל מקצוע. חשוב לציין שכדאי לעשות שטיפה טובה למערכת הקירור והשמן על מנת שלא תיווצר אמולסיה משאריות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה מאור, הוא מוסכניק שאני מאוד מעריך,

 

ועדיין אשמח לשמוע את דעתכם, האם האבחון תואם את הבעיות?

איבוד מים

טחינה על הפקק

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1665 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...