Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש מהחברה לא מניע (דגם לא ידוע)


dorit_d
שימו לב! השרשור הזה בן 1672 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה נסגר, תעמדי על כך שאת רוצה להבין איך זה שכבר הוחלפו 2 מצברים ברכב חדש, הרי ברור שיש פה משהו מעבר.

 

ההתנהלות של היבואן עד עכשיו חובבנית במקרה הטוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

האמת, אחרי שהחליפו מצבר, שאלתי איך ברכב חדש התקלקלו כבר שני מצברים, וענו שכנראה המצבר ששמו לא היה תקין.

 

ולא רק זה - כשהגעתי למוסך יועץ השירות ניסה בהתחלה לרמוז שאני אשמה - כששמע את הק"מ שהרכב עבר עד שנתקע (1,402 ק"מ), אמר שיכול להיות שהרכב לא מניע, כי אני בקושי נוסעת עם הרכב. אמרתי לו, שאני נוסעת עם הרכב לפחות 6 ימים בשבוע, ושממש אי אפשר להגדיר רכב שעבר בפחות מחודשיים 1,402 ק"מ כ"רכב שלא נוסע", ואז הוא כבר לא חזר על הטענה הזאת יותר.

 

מה אני יכולה לעשות?

אני מקווה לפחות שיחליפו לי את חלק הפלסטיק שמוסך ההתקנות חתך לי במס' מקומות - זה נראה מכוער.

עריכה אחרונה על ידי dorit_d
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה אני יכולה לעשות?

אני מקווה לפחות שיחליפו לי את חלק הפלסטיק שמוסך ההתקנות חתך לי במס' מקומות - זה נראה מכוער.

מוסך הייבואן לא יחליף לך את החלק הפלסטי בגלל נזק שנגרם במוסך ההתקנות.

 

תעלי בבקשה צילום של הנזק.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שלא יחליפו? המוסך של היבואן שלח אותי לשם - מוסך ההתקנות זה מוסך שעובד עם היבואן, ולא סתם מוסך אקראי שאני בחרתי.

אני לא בחרתי להתקין שם משהו או לתקן שם משהו. מדובר במערכת מולטימדיה חדשה ברכב, שלא היתה אמורה להתקלקל והתקלקלה יחד עם התקלה של המצבר.

אני בכלל לא רציתי לצאת מהמוסך של היבואן כשגיליתי שמערכת המולטימדיה לא עובדת. לא קניתי רכב חדש בשביל להתחיל "לטייל" בין מוסכים.

מנהלת המשרד במוסך הציעה לי אפילו להשאיר את הרכב ואיש ממוסך ההתקנות יבוא אליהם לתקן, אבל העדפתי לא להשאיר את הרכב, ולכן היא התקשרה אליהם, כדי שיקבלו אותי בלי תור.

 

מתנצלת, אך לפחות בשלב זה, אינני להעלות צילום של הנזק, כי לאותו חלק פלסטיק יש עיצוב ייחודי (ומאוד יפה לטעמי), ותוך שנייה המומחים כאן יזהו באיזו חברה מדובר.

 

מוסך הייבואן לא יחליף לך את החלק הפלסטי בגלל נזק שנגרם במוסך ההתקנות.

 

תעלי בבקשה צילום של הנזק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתנצלת, אך לפחות בשלב זה, אינני להעלות צילום של הנזק, כי לאותו חלק פלסטיק יש עיצוב ייחודי (ומאוד יפה לטעמי), ותוך שנייה המומחים כאן יזהו באיזו חברה מדובר.

מהפוסט ומהכתיבה שלך אני מבין שאת/אתה חבר פורום וותיק ככה שאת/אתה יודעים שתמונה של הפלסטיק לא צריכה לפגוע בהתנהלות שלך מול המוסך.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתקשה להבין את החשאיות לגבי איזה רכב מדובר.

לפחות שלושה יבואנים פעילים בפורום, ומכסים מגוון רחב של מותגים - כלמוביל עם יונדאי ומיצובישי, לובינסקי עם פיג'ו, סיטרואן, דיאס, אם ג'י ואופל, וצ'מפיון עם פולקסוואגן, אודי, סיאט וסקודה. בנוסף, בוודאות גם נציגים של יבואנים נוספים קוראים כאן.

חשיפת הרכב היא לא כדי להתנקם אלא כדי שיוכלו לסייע לך.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת, אחרי שהחליפו מצבר, שאלתי איך ברכב חדש התקלקלו כבר שני מצברים, וענו שכנראה המצבר ששמו לא היה תקין.

 

ולא רק זה - כשהגעתי למוסך יועץ השירות ניסה בהתחלה לרמוז שאני אשמה - כששמע את הק"מ שהרכב עבר עד שנתקע (1,402 ק"מ), אמר שיכול להיות שהרכב לא מניע, כי אני בקושי נוסעת עם הרכב. אמרתי לו, שאני נוסעת עם הרכב לפחות 6 ימים בשבוע, ושממש אי אפשר להגדיר רכב שעבר בפחות מחודשיים 1,402 ק"מ כ"רכב שלא נוסע", ואז הוא כבר לא חזר על הטענה הזאת יותר.

 

מה אני יכולה לעשות?

אני מקווה לפחות שיחליפו לי את חלק הפלסטיק שמוסך ההתקנות חתך לי במס' מקומות - זה נראה מכוער.

לכל בעל מקצוע יש את תחום האחריות שלו ולכן מוסך היבואן לא אשם בחתכי הפלסטיק שנעשו אצלך אלא החברה שהתקינה וגרמה לזה. תבקשי מהם לשאת באחריות ותעדכני מה אומרים באמת. יש כלים יעודיים ורכים שלא פוגעים בפלסטיקה בעת התקנה ומגע עם הפלסטיקה של הדש וקשה לי להאמין שלא השתמשו בהם. אז בקיצור הם הכתובת..המתקינים עצמם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי האחריות להחלפת חלק הפלסטיק היא על היבואן. הרכב נרכש אצל היבואן והוא זה שהפנה את הרוכשת לחברת ההתקנות. שהם ישברו את הראש מול המתקין מי נושא באחריות לחלק השרוט. זה לא עיניין של הרוכשת להתנהל מול המתקין. מבחינת, היא רכשה מהיבואן. בגלל דברים כאלו, מומלץ תמיד לרכוש רכב עם מינימום התקנות מקומיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי האחריות להחלפת חלק הפלסטיק היא על היבואן. הרכב נרכש אצל היבואן והוא זה שהפנה את הרוכשת לחברת ההתקנות. שהם ישברו את הראש מול המתקין מי נושא באחריות לחלק השרוט. זה לא עיניין של הרוכשת להתנהל מול המתקין. מבחינת, היא רכשה מהיבואן. בגלל דברים כאלו, מומלץ תמיד לרכוש רכב עם מינימום התקנות מקומיות.
זאת חשיבה הגיונית אבל זה לא עובד ככה כי זה לא חלק פגום אלא חלק שניזוק.

בסוף מישהו ישלם אבל זה יהיה רק שיטרטרו את הלקוחה מפה לשם.

אם הייתה משאירה את הרכב במרכז שירות מהתחלה כמו שאמרו לה אז היא הייתה יכולה לבוא בתלונות רק למרכז שירות, אבל מכיוון שהיא הייתה פיזית במרכז התקנות אז עכשיו זה היא מול המרכז התקנות ( במקרה הטוב היא תקבל גיבוי מהיבואן).

 

נכון, זה לא הוגן ולא נכון שירותית אבל ככה זה כשיש קרטל בענף הרכב ואין יבוא מקביל. הכח של הצרכן קטן.

 

פות"ש, את צריכה לפנות בכמה מישורים וכל עוד את לא מזכירה את שם היבואן לא ממש יכולים לעזור פה. כמו שאמרו, יש פה מספר יבואנים שקוראים את הפוסטים ואם זה רכב שלהם הם ינסו לעצור את הכדור שלג ( וכבר היו פה מקרים כאלה). לדעתי אין לך מה לחשוש. את צריכה לציין רק עובדות ולא השערות או ניחושים.

 

במידה ואת לא מציינת את סוג הרכב, תפני לשירות לקוחות של היבואן ותבקשי ממנהל שירות אזורי שיצור עימך קשר ותעלי את הטענות בפניו. לדעתי אין לך מה להמשיך מול המוסך או מרכז ההתקנות. תני לו לעשות את העבודה. מרכז ההתקנות נותן להם את השירות והם הלקוחות שלו.

 

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, תודה לכולם על התגובות והעזרה.

 

רציתי לעדכן, שהיום הייתי במוסך של היבואן, והוזמן עבורי חלק הפלסטיק שניזוק במוסך ההתקנות.

נכון שעברתי חוויות לא נעימות עם הרכב, אבל כל עוד מדובר ביבואן שאינו מתנער מאחריות ופועל לתיקון התקלות ו/או הנזקים, אז אין לי שום רצון שייפגע שמו הטוב, ועל כן אני נמנעת מלכתוב את שם היבואן ו/או יצרן הרכב.

 

לגבי המצבר - היום שאלתי במוסך שוב, איך ברכב חדש הוחלפו כבר שני מצברים, ונאמר לי שלא הוחלף מצבר לפני שנמסר לי הרכב, אלא שהתאריך שהופיע על המצבר (7/2019) חדש יותר מתאריך הגעת הרכב לארץ (3/2019), מפני שהתאריך מוטבע על המצבר לפני מסירת הרכב ללקוח (ובאמת הזמנתי את הרכב ב- 7/2019). מה דעתכם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, יפה מאוד שזה נפתר על הצד הטוב ביותר.

לא אצל כל יבואן זה היה מתבצע כך.

היה ראוי לציין את שם היבואן כי בסך הכל את עושה לו שירות טוב והוא גם פעל נכון ובצורה שירותית ( למרות חוסר הנעימות בחג).

 

בנושא המצבר אינני יכול להביע דעה ללא תמונות. יכול להיות שראיתם תאריכים לא רלוונטים.

אך אם היה מצבר שנפ או וולטה ברכב זה בוודאות מצבר שהוחלף בארץ בטרום מסירה.

שום יצרן מחו"ל איננו מתקין מצבר ישראלי.

אם יש לך תמונה של המצבר לפני שנתקעת זה יכול לעזור. ללא תמונה לא נוכל לחוות דעה כי היא תהיה על סמך השערה בלבד.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי המצבר - היום שאלתי במוסך שוב, איך ברכב חדש הוחלפו כבר שני מצברים, ונאמר לי שלא הוחלף מצבר לפני שנמסר לי הרכב, אלא שהתאריך שהופיע על המצבר (7/2019) חדש יותר מתאריך הגעת הרכב לארץ (3/2019), מפני שהתאריך מוטבע על המצבר לפני מסירת הרכב ללקוח (ובאמת הזמנתי את הרכב ב- 7/2019). מה דעתכם?

קשקוש של נציג השירות/מכונאי. מצבר מקורי שמגיע עם הרכב לא מטביעים עליו שום תאריך. תאריך הייצור/הניפוק מקודד בדרך כלל בברקוד על מדבקה המוצמדת למצבר.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה היה מצבר מקורי - כלומר, מצבר של יצרן הרכב (לא תוצרת הארץ) - אותו מצבר שהרכב היה אמור להגיע איתו לארץ.

אבל היה מוטבע עליו תאריך אחד - 19 07

אני לא מדברת על מדבקה, אלא על הטבעה.

במוסך הודו שהתאריך של המצבר הוא 7/2019, אבל אמרו שבארץ אין מצברים כאלה, ואם היו מתקינים מצבר חלופי לפני מסירת הרכב, היו מתקינים וולטה או שנפ, ולא מצבר מקורי. האמת, ההסבר קצת מוזר, שהרי למה שלא יהיו מצברים מקוריים של יצרן הרכב בארץ (הרי כל חלק אפשר להזמין מחו"ל)? וגם הייתי בטוחה שהמפעל שמייצר את המצבר מטביע את התאריך, ולא שמטביעים תאריך בארץ לפני שמוסרים את הרכב ללקוח.

אני מקווה שהתקנת חלק הפלסטיק החלופי תעבור בשלום, כי הבנתי שצריך לפרק את הדשבורד - מצד אחד הפירוק של הדשבורד קצת מלחיץ אותי , אך מצד שני גם מפריע לי מאוד החורים שמוסך ההתקנות עשה בחלק הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דורית, זה לא פורום של השב"כ או של עובדי משרד רה"מ המוסדניקים. אין לנו יכולות מודיעיניות לאתר את הרכב שלך או היצרן והיבואן שלו.

פשוט תשתפי אותנו ביצרן הרכב, ומשם יהיה הרבה יותר קל להתייחס.

אני מאמין שמדובר ברכב מדגם טויוטה, וארחיק ואומר שמדובר בדגם C-HR, נכון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1672 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...