Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2364 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברשותי ספייס סטאר ידנית 1 ליטר עם מערכת סטופ סטארט. בחור שהחליף מצבר שבר את החיישן של סטופ סטארט.

השאלה האם חוץ מזנ שמערכת סטופ סטארט לא עובדת יכולות להיות עוד בעיות עם לנסוע ללא חיישן?

תודה.

WhatsApp Image 2019-09-24 at 13.39.34.jpeg

פורסם

רצוי להחליפו בהקדם.

 

החיישן מנטר את מתח קטבי המצבר והזרם הנצרך וגם זרם הטעינה של המצבר וברכבים מסויימים גם את טמפ' המצבר.

איזה כייף לי :)

פורסם

בהקדם קצת בעייתי. במוסך נאמר שזה יכול לקחת כ-3-4 שבועות, אין בארץ וגם לא יודעים מחיר. מקווה שלא יגרום נזק.

פורסם
בהקדם קצת בעייתי. במוסך נאמר שזה יכול לקחת כ-3-4 שבועות, אין בארץ וגם לא יודעים מחיר. מקווה שלא יגרום נזק.

 

דברתי עם מוסך (טלפונית), אמרו שאין בעייה, רק סטופ סטארט לא תעבוד.

פורסם

היי,

 

לא כתבתי שייגרם נזק כולשהוא.

 

1. האלטרנטור ברכב מפוקד על ידי מחשב הרכב בהסתמך על מידע שמתקבל בין היתר מהחיישן ברגע שמחשב הרכב לא מקבל מידע מהחיישן המחשב עובר למצב עבודה חירום כלומר הוא יעלה את סל"ד המנוע בכדי לשמור על מצבר טעון ב-100 אחוז.

 

2. מכיוון שהחיישן לא עובד מחשב הרכב לא מסוגל לחשב את מצב הטעינה של המצבר וגם את מצב "בריאות המצבר". לאחר חיבור חיישן חדש יידרש תהליך עדכון מחדש של מחשב הרכב עם המידע הרלוונטי לגבי מצב המצבר.

 

* אינני יודע במדוייק כיצד הרכב של פותח האשכול מתנהג במצב עבודה בחירום או Fail safe של המערכת לכן כתבתי רצוי להגיע בהקדם למוסך.

איזה כייף לי :)

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום חברים, אשמח לעזרה.

רכב מיצובישי ספייס סטאר ידני, מנוע 1.0, שנה 2013.

בזמן החלפת מצבר נהרס חיישן סטופ סטארט שיושב על המצבר.

חלק עם מספר: 1865A257

חנות שהחליפה את המצבר הצליחו למצוא חלק 1865A254 כנראה מפירוק. הם נראים זהים (מחיפוש באינטרנט ראיתי שזה גם מספייס סטאר אבל 2017), אבל אני רוצה להיות בטוח שמה שהם רוצים לשים מתאים לרכב.

WhatsApp Image 2019-12-26 at 11.24.48.jpg

פורסם

זה עוד משהו שמצאתי, אולי זה יעזור להבין זה מתאים לי או לא

[TABLE=class: table table-hover, width: 100%]

[TR=class: tr_hover parts_hover, bgcolor: #F5F5F5]

[TD]85154[/TD]

[TD]SENSOR,BATTERY[TABLE=class: table-hover, width: 100%]

[TR]

[TH=align: left]Код детали[/TH]

[TH=align: left]Кол-во[/TH]

[TH=align: left]Выпуск[/TH]

[TH=align: left]Информация[/TH]

[/TR]

[TR]

[TD]1865A254[/TD]

[TD]01[/TD]

[TD]11.2012-н.в.[/TD]

[TD]XNMHL6[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]1865A254[/TD]

[TD]01[/TD]

[TD]11.2012-н.в.[/TD]

[TD]XNMHR6[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]1865A257[/TD]

[TD]01[/TD]

[TD]11.2012-н.в.[/TD]

[TD]XNHXL6[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]1865A257[/TD]

[TD]01[/TD]

[TD]11.2012-н.в.[/TD]

[TD]XNMXL6[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]1865A257[/TD]

[TD]01[/TD]

[TD]11.2012-н.в.[/TD]

[TD]XNMXR6[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

פורסם
שלום חברים, אשמח לעזרה.

רכב מיצובישי ספייס סטאר ידני, מנוע 1.0, שנה 2013.

בזמן החלפת מצבר נהרס חיישן סטופ סטארט שיושב על המצבר.

חלק עם מספר: 1865A257

חנות שהחליפה את המצבר הצליחו למצוא חלק 1865A254 כנראה מפירוק. הם נראים זהים (מחיפוש באינטרנט ראיתי שזה גם מספייס סטאר אבל 2017), אבל אני רוצה להיות בטוח שמה שהם רוצים לשים מתאים לרכב.

פנה ליבואן כדי לברר.

פורסם
פנה ליבואן כדי לברר.

במוסך היבואן לא ממש עוזרים. אמרו ברקוד שונה ז"א לא מתאים. יש כאן מישהו שמבין??

פורסם

במידה והמק"ט שונה הדבר מצביע על שוני מסויים בין שני החיישנים. ייתכן שהשוני קוסמטי בלבד ואינו משפיע על תיפקוד החיישן במידה ויותקן ברכבך. מצד שני יתכן שקיים שוני במעגל האלקטרוני שעשוי להשפיע על תפקוד מערכת S&S.

 

אתה לא תקבל תשובה מקצועית מאף גורם מוסמך מכיוון שאף אחד לא הולך לחקור את ההבדלים בין שני החיישנים אלא אם ייצרן החיישן פרסם מידע מסוג זה.

 

אני לא רואה בעיה בלנסות להתקין את החיישן ברכבך ולבדוק האם כול מערכות החשמל עובדות תקין ולא נרשם קוד תקלה במחשב הרכב.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...