Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

sd177

חיזוק מנגנון קוטב חיובי במצבר קיאה סיד סטיישן 2015

שימו לב! השרשור הזה בן 324 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

שלום רב חברים.

יש לי קאיה סיד סטיישן שנת 2015. בימים האחרונים התחיל משהו מוזר שבהתחלה חששתי שזה מצבר. כי היו ניתוקי חשמל לסירוגין...

המצבר מ 2018 אז לא סביר שזה ממנו. אחרי פתיחת מכסה מנוע הבנתי שהקופסא שיושבת על הפלוס קצת רופפת וכנראה זה מה שעושה את הניתוקים. לא ניתקלתי בכזו מערכת קודם. ניסיתי לחזק את הבורג שמשמאל לקוטב החיובי אך זה לא עזר הוא מגיע עד הסוף אך עדיין כל העסק רופף ובעצם מסתובב סביב הקוטב עליו זה יושב. זה לא ניתן לשליפה מהקוטב, אך זה כן סב סביבו. לעניות דעתי זה לא אמור להיות ככה.

אודה על הכוונה כיצד ניתן לחזק את העניין. זה לא נראה לי משהו שמצריך הגעה למוסך. מאמין שיכול להיסתדר לבד עם הכוונה שלכם

תודה מראש

תמונות מצורפות.

67898139_2342430702459622_8536537771869732864_n.jpg

67869624_2342430639126295_4918461333218787328_n.jpg

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש למישהו אי אילו תובנות בעניין אולי?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תנסה לחזק את הבורג משמאל לקוטב. אום 10 מ"מ

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה. לצערי זה לא עזר. כמו שכתבתי ניסיתי לחזק עד המקסימום וזה עדיין נשאר רופף

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הקופסא המדוברת היא הפיוז הראשי (תוכל לראות את ההטבעה של 150A, שזה הערך שלו).

תוכל לסמן את הבורג הסורר?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ישנו חובק שנימכר בחנויות חלקי חילוף שיכול להתלבש על הקוטב ואז ההידוק מגיע עליו וזה אמור לפתור לך את הבעיה. או שתכניס בורג פיליפס קטן בין החובק לקוטב שייתן הידוק יותר טוב לחובק.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האם נעל הכבל מסתובבת חופשי סביב הקוטב החיובי או שרק הפלסטיקה ?


הצטרף עוד היום לחברי קארספורום הנלחמים בקורונה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אל תקשיב לעצות כמו לתקוע בורג פיליפס זה חאפרים עושים והמגע בשלב כלשהו נחלש.

 

מה שאתה צריך לעשות זה לשחרר את האום של הנעל כבל 2-3 סיבובים, לאחר מכן להכניס את נעל הכבל חזק יותר כלפי מטה, תוכל לתת מכות קלות עם פטיש פלסטיק ומברג שטוח על נעל הכבל מסביב לקוטב שתיכנס יותר חזק כלפי מטה, ולאחר מכן תהדק את האום וחזור לעדכן.

 

קוטב המצבר בנוי בצורת קונוס. במידה ונעל הכבל לא יושבת עד הסוף לפני ההידוק בוודאי שהיא תישאר משוחררת.

 

במקרה ובו ניסית את שהצעתי לך ולא הצלחת תצטרך ךהחליף את הנעל כבל באחת אחרת תקינה בלי שום קומבינות.

 

שים לב בתמונה שהעלאתי היכן לתת מכות קלות עם פטיש ומברג שטוח כאשר שיחררת את האום לפני.

עריכה אחרונה על ידי ba323f

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא מצליח לערוך כאן הקובץ

IMG_20190816_144724.jpg

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אין יותר מרווח להוריד כלפי מטה את נעל הכבל מכיוון שהיא יושבת כבר על הבסיס. במקרים כאלה נהוג להשתמש בשימסים ייעודים לקטבי המצבר.


הצטרף עוד היום לחברי קארספורום הנלחמים בקורונה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 324 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...