Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תנאי סף:



1. חדש או עד משנת 2016 ומעלה.

2. צריכת דלק הכי טובה שיש ולא משנה אם זה היברידי או דיזל.

3. אמינות מכאנית לפחות עד 150 אלף ק״מ.

4. מושב אחורי נורמלי עד כמה שאפשר. לשלושה מבוגרים.

 

כרגע המועמדים שלי הם:

הקורלה החדשה ההיברידית.

או

הרנו מגאן גרנד טור דיזל

 

אשמח להצעות ולהערות ...

פורסם

המגאן נופלת מבחינת מערכות בטיחות בהשוואה לקורולה.

אפשר במקומה לשקול את הקיה נירו , ואם לא דחוף אמורה להגיע מתיחת פנים בתקופה הקרובה.

פורסם
המגאן נופלת מבחינת מערכות בטיחות בהשוואה לקורולה.

אפשר במקומה לשקול את הקיה נירו , ואם לא דחוף אמורה להגיע מתיחת פנים בתקופה הקרובה.

קיה נירו זאת גם סטיישן ?!

פורסם
לפי היבואן לא, לפי משרד התחבורה כן.

 

לפי התמונות הקיה היא ממש לא סטיישן.

וגם

שמתי לב שהרנו מגאן סטיישן כבר לא משווקת ?

אז מה נשאר רק הטויוטה קורולה ?!

פורסם

אפשר לשקול את הסקודה אוקטבייה ספייס רכב סטיישן ענק, מוכרים אותם ביד 2 ראיתי אופציה מעניינת של 2018 רמת גימור Exclusive יש להן איבזור לא רע גם בטיחות מקורית עם בקרת שיוט אדפטיבית זיהוי שטח מת תיקון סטייה מנתיב ועוד...

עכשיו נתייחס לנקודות

1. כמו שאמרתי הרכב קיים בשוק היד 2 כחדש ויכול להיות גם חדש מהסוכנות (קיים באתר של סקודה)

2. צריכת דלק של המנועים של סקודה-פולקסווגן לא מאוד גדולה אך כמובן לא כמו דיזל או היברידי

3. לגבי אמינות אני לא יודע מה רמת האמינות של תיבת ההילוכים DSG של VAG לכן צריך לקחת זאת בחשבון

4. מושב אחורי מאוד מאוד מרווח יותר מטויוטה זה בטוח אבל אין לרוב רכבים שמכניסים 3 מבוגרים בנוחות במושב האחורי בנוסף יש תא מטען עצום

זו אופצייה שאפשר לשקול ולשים לב לסעיף 3 ולבדוק אותו לעומק.

פורסם (נערך)

למה לא משווקת? עדיין מופיעה באתר היבואן.

בכל מקרה אם הנירו לא מספיק סטיישן עבורך יש את הסיד סטיישן דיזל כאופציה.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

מגאן סטיישן אמורה לקבל את הדיזל המעודכן כמו שבסדאן ואז יצטרפו כנראה גם המערכות בטיחות המקוריות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

3 מבוגרים מאחור? סע עם שלושתם לסוכנות טויוטה ושב מאחור, כל שאר הדרישות שלך- קורולה סטיישן ללא ספק

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

האם הקורולה סטיישן ההיברידית תהיה חסכונית גם בתנאי נסיעה הרריים ?

אני בקושי נוסע בעיר, אז חשבתי שאולי הדיזל יהיה יותר חסכוני מההיברידי ?

פורסם
האם הקורולה סטיישן ההיברידית תהיה חסכונית גם בתנאי נסיעה הרריים ?

אני בקושי נוסע בעיר, אז חשבתי שאולי הדיזל יהיה יותר חסכוני מההיברידי ?

מה דעתכם ?

פורסם

בתנאי נסיעה הרריים (בהנחה שמס' העליות והירידות שווה) הסוללה תטען בירידות ע"י הבלימה הרגנרטיבית כך שהירידות והעליות יקזזו את עצמן בהברידי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...