Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1663 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבקש עצה

 

רכשתי עבור חברה קאיה סיד 2015 סטיישן.

החברה מוזיקאית - בעלת שמיעה יוצאת דופן.

מתלוננת על צפצוף בתדר גבוה ש "מוציא אותה ממש מדעתה"

 

אדם רגיל אינו שומע.

גם במוסך.

 

ישבתי על קופסת הפיוזים, והוצאתי אחד אחד יחד איתה - עד שמצאנו את הפיוז שבלעדיו אין רעש.

קוראים לו G1.

הפיוז הזה מאפשר לסוויצ' לעבוד - אך אינו מאפשר את התנעת הרכב.

כפי הנראה הוא קשור למחשב הרכב, השערה שלי בלבד.

מצ"ב צילום של קופסת הנתיכים עם הפיוז המדובר והסבר מתוך ספר הרכב

 

מה אתם מציעים לי לעשות?

אשמח לכל רעיון !!!!

 

דרך אגב - הרעש מגיע מקדימה בצד של הנהג. מכאן אני משער שזה בא מהמחשב כי הבנתי שזה מיקומו.

הרעש נפסק 2-3 שניות לאחר כיבוי הסוויץ'

כלומר - אפילו ללא שמניעים את הרכב, פתיחת הסוויץ' כבר מביאה את הצפצוף.

 

בהנחה שזה אכן מחשב הרכב....

האם החלפת מחשב היא תהליך פשוט של ניתוק וחיבור ?

האם אפשר למצוא כזה במגרשי מכוניות?

האם יחליפו לי מחשב במחשב?

חייב לציין שהרכב נוסע מושלם והמחשב הקיים תקין לגמרי.

 

אשמח לעצתכם.

האם יש כאן מוסכניק של קאיה שיכול לספר האם ניתן לאתר את הרכיב ה"מצפצף" ולהחליף רק אותו?

 

תודה רבה רבה רבה

קאיה פיוזים 1.jpg

קאיה פיוזים 2.jpg

פורסם

הנתיך (פיוז) הנו IG1 ׁ(כנראה קיצור של IGNITION) וקשה לי להאמין שהצפצוף הנו מהמחשב.

כנראה שצריך למצוא מקצוען שיש לו את המידע המדויק מה מתחבר אל הנתיך הזה בדגם הרכב

והשנתון הזה ושיש לו גם שמיעה טובה (מוזיקלית?).

האם יש במכונית מע' אקלים (מזגן אלקטרוני)?.

מהיכן החברה בארץ?.

בברכה - רפי לין

פורסם

ההימור שלי הוא ממסר שקשור לקודנית או איתוראן.

האם הרכב היה ליסינג? אם כן אז יש לו קודנית וגם היה לו דלקן. יתכן שהתקינו מרים שמשות.

דלקן לרוב מתחבר למחשב וקורא את הקמ. ככה גם מזמינים את הרכב לטיפול.

 

בדוק האם נדרש קודנית עפ תנאי הביטוח, לרוב ניתן לעבור חברתביטוח או לשלם עוד קצת ובלי דרישת קודנית.

חפש מתקין איכותי, שיבצע ניתוק מוחלט של כל המרכיבים.

פורסם (נערך)

תודה רבה לכם על התגובות.

אז ככה

הרכב אכן היה בליסינג.

יש לו קודנית.

לא יודע אם היה לו דלקן - יכול לברר

אין לו בקרת אקלים - מזגן רגיל - נמוך/בינוני גבוהה עם כוונון טמפרטורה רגיל - לא דיגיטלי

 

אני מנסה להוסיף מידע שאולי ייתן עוד כיוונים.

לאחר הוצאת הנתיך, הדלקת הסוויצ וכיבויו - הצפצוף נמשך כשתי שניות

לאחר הוצאת הנתיך - הקודנית המשיכה לעבוד. כלומר הקשנו את הספרות, שמענו צפצוף שמודיע שהקוד שהוזן אכן תקין.

החלונות אינם ננעלים אוטומטית עם הפעלת האזעקה.

 

אני ממש נוטה להסכים עם שניכם שאין זה המחשב של הרכב אלא אחת מן התוספות. דלקן/פזומט/קודנית

אשמח מאד לקבל המלצה על מתקין מקצוען אמיתי שיידע לפצח את ההתקנות האלה ולהסיר אותן לחלוטין.

 

אנחנו בצפון הארץ. קרובים לקרית טבעון, נצרת, חיפה, עפולה ומוכנים לסע רחוק כדי לפתור את הבעיה.

 

תודה רבה לכל המסייעים !!!!!

עריכה אחרונה על ידי gonen52
פורסם
תודה רבה לכם על התגובות.

אז ככה

הרכב אכן היה בליסינג.

יש לו קודנית.

לא יודע אם היה לו דלקן - יכול לברר

אין לו בקרת אקלים - מזגן רגיל - נמוך/בינוני גבוהה עם כוונון טמפרטורה רגיל - לא דיגיטלי

 

אני מנסה להוסיף מידע שאולי ייתן עוד כיוונים.

לאחר הוצאת הנתיך, הדלקת הסוויצ וכיבויו - הצפצוף נמשך כשתי שניות

לאחר הוצאת הנתיך - הקודנית המשיכה לעבוד. כלומר הקשנו את הספרות, שמענו צפצוף שמודיע שהקוד שהוזן אכן תקין.

החלונות אינם ננעלים אוטומטית עם הפעלת האזעקה.

 

אני ממש נוטה להסכים עם שניכם שאין זה המחשב של הרכב אלא אחת מן התוספות. דלקן/פזומט/קודנית

אשמח מאד לקבל המלצה על מתקין מקצוען אמיתי שיידע לפצח את ההתקנות האלה ולהסיר אותן לחלוטין.

 

אנחנו בצפון הארץ. קרובים לקרית טבעון, נצרת, חיפה, עפולה ומוכנים לסע רחוק כדי לפתור את הבעיה.

 

תודה רבה לכל המסייעים !!!!!

 

אם בהוצאת הנתיך החלונות אינם עולים בהפעלת האזעקה והרעש מפסיק אז יכול להיות מאד שהוסיפו מרימי חלונות והם עושים את הרעש.

פורסם

לצורךצהבהרה:

Ig1 (ולא g1)

הוא פיןז שמקושר לתיבת ממסרים נוספת שיש ברכב וכנראה נמצאת בקרבת ההגה.

הצפצוף סביר להניח מקושר להתקנה מקומית.

האם על החלונןת יש סימון שהם עם הרמת שמשות מהמפעל? אם לא - ההתקנה של המרימים בוצעה מקומית.

פורסם
לצורךצהבהרה:

Ig1 (ולא g1)

הוא פיןז שמקושר לתיבת ממסרים נוספת שיש ברכב וכנראה נמצאת בקרבת ההגה.

הצפצוף סביר להניח מקושר להתקנה מקומית.

האם על החלונןת יש סימון שהם עם הרמת שמשות מהמפעל? אם לא - ההתקנה של המרימים בוצעה מקומית.

 

 

מה זה הסימן של הרמת שמשות מהמפעל?

יש על מפסקי הרמת החלונות את הסימון שלחיצה ארוכה מרימה אותם עד הסוף אוטומטית

 

אבל החלונות אינם ננעלים יחד עם הפעלת האזעקה

 

תודה רבה !!!!!

פורסם
אם בהוצאת הנתיך החלונות אינם עולים בהפעלת האזעקה והרעש מפסיק אז יכול להיות מאד שהוסיפו מרימי חלונות והם עושים את הרעש.

 

החלונות לא עולים עם הפעלת האזעקה. בלי קשר לנתיך. פשוט האופציה הזאת לא קיימת ברכב

 

תודה רבה !!!!

פורסם
יש שניים מקצוענים ולא זולים- בחר:

א. אילן כלבו לרכב צומת הצריף, קרית חיים,רחוב אחי אילת.

ב.מוטי צליל וחלק, רחוב המוסכים בצד שמאל של הכביש, מעט לפני הכניס האחורית של בלו סקאי.

 

 

תודה רבה !!!! - אתקשר לשניהם. אתאר להם את הבעיה. מעניין איך יגיבו.....

פורסם

לפי מה שאתה מתאר, אין לך מרימי שמשות.

אני מקווה שזו באמת אחת ההתקנות המקומיות שעל הרכב.

תתחיל בפירוק של הקודנית ונגזרותיה (עלוקה וכו').

פורסם

להערכתי, לאחר שנתקלתי בעבר בתלונת לקוח דומה, זה "נשמע לי" כמו מנוע חשמלי שפועל בתדר גבוה, למשל מנוע הבית מצערת.

להערכתי לא יהיה פתרון לזה.

כדי להיות משוכנעים, שהגאונה המוסיקלית, תשב ברכב זהה ואם תשמע את הרעש המציק לה גם שם, לא יהיה הרבה מה לעשות.

פורסם (נערך)

מחזק את דניאל יתכן ומדובר במנוע של בית המצערת הוא מזמזם, וגם ממנועי הפעלת המצמדים (גיר רובוטי).

אם מדובר ברעש תקין שכך תוכנן הרכב לא יהיה פתרון ל"בעיה"

אלא רק לנהוג עם אטמי אוזניים או להחליף את הרכב או לנסות לבודד את הרכיב המזמזם בעזרת יריעת בידוד רעשים כלשהיא מבלי לגרוע מאוורור הרכיב אם נדרש.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 22.6.2019 בשעה 13:22, gonen52 כתב:

החלונות לא עולים עם הפעלת האזעקה. בלי קשר לנתיך. פשוט האופציה הזאת לא קיימת ברכב

 

תודה רבה !!!!

היי,

נתקלתי בבעייה זהה. מצאת פתרון בסוף? תודה!!

פורסם (נערך)
בתאריך 22.6.2019 בשעה 13:22, gonen52 כתב:

 

החלונות לא עולים עם הפעלת האזעקה. בלי קשר לנתיך. פשוט האופציה הזאת לא קיימת ברכב

 

תודה רבה !!!!

עריכה אחרונה על ידי CS123S
×
×
  • תוכן חדש...