Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב, רציתי להתייעץ איתכם לגבי התקנה של תוכנה לניהול מנוע לאיביזה FR שנת 2016 מנוע 1000 טורבו ידנית.

 

האם יכול להזיק למנוע ולקצר את אורך החיים שלו?

פורסם

השאלה שהייתי שואל היא, האם יש מנוע 1000 סמ"ק אחר, של ואג, דומה, אבל עם הספק גבוה (וכנראה גם מומנט) מזה של המנוע שברכבך.

אם כן - אזי כנראה ניתן להניח שניתן לשפר את המנוע וב"יתר בטחון".

קח בחשבון רק שנוסף לעדכון תוכנה יש לעדכן גם כנראה, רכיבים אחרים ברכב (זה לא יסתכם מן הסתם רק בעדכון תוכנה).

אם לא - אז כנראה שיש עם זה בעייה ויש לבדוק יותר לעומק.

alfa 156 2.5.

פורסם

ב STAGE1 אין צורך לעדכן שום חלק\רכיב.

 

יכול לבוא רצון לעשות זאת עם הזמן שלטעמי ברכב הזה מיותר כי אי אפשר לסחוט יותר מדי מהמנוע הזה מבלי לקחת סיכונים מיותרים והעלות מול תועלת לדעתי לא שווה את זה אבל הצורך לא קיים.

 

מסתובבים אלפי רכבים בעלי STAGE1 שביצעו שדרוג תוכנה בלבד.

פורסם

בסופו של דבר ביצעו לי שדרוג תוכנה בלבד מה שהוסיף לרכב 25 כ"ס ו 5 קגמ

מה שהפך את הרכב ל- stage 1

שזה בהחלט מורגש והרכב הפך להרבה יותר נמרץ...

פורסם

אצל גרישה ? תבדוק שיש לך אחריות על התוכנה - למשל אם אתה עושה בטעות טיפול במוסך והיא נמחקת (יכול לקרות) האם הוא מתקין לך מחדש או גובה את הסכום שוב ..... אני לא סתם אומר לך.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

לגבי APR למשל, PITSTOP מסירים ומעדכנים בחינם - אם הלקוח מבקש לפני / אחרי טיפול וכו'.

כפי שהמליצו כאן, חשוב מאוד לוודא שבעל העסק נותן את השירות הזה ​בחינם.

פורסם
אצל גרישה ? תבדוק שיש לך אחריות על התוכנה - למשל אם אתה עושה בטעות טיפול במוסך והיא נמחקת (יכול לקרות) האם הוא מתקין לך מחדש או גובה את הסכום שוב ..... אני לא סתם אומר לך.

אתה מדבר מניסיון? איך תוכנה יכולה להימחק אם לא צרבת תוכנה חדשה? לא נשמע הגיוני...

פורסם

ברור שאני מדבר מניסיון,

קח תסריט, עשית תוכנה, הלכת לטפל ברכב במוסך היצרן , גילו שיש עדכון תוכנה למודול pcm , התקינו, טראח, הלכה התוכנה... עכשיו, הלכת לבחור, אמרת לו תתקין לי מחדש את תוכנת הניהול, האם ייקח לך אותו סכום כסף או בחינם? אני אומר לך, תבדוק טוב טוב במיוחד אצלו

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם (נערך)

אני לא רואה שום סיבה להמשיך לטפל במוסך היצרן לאחר גמר תקופת האחריות על הרכב, כשיש מוסכים מומחים כדוגמת הנ"ל... שלא רק מתעסקים בנושא התוכנה והשיפורים אלא גם מטפלים לך ברכב.

עריכה אחרונה על ידי Yossi dashti
×
×
  • תוכן חדש...