Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

דייהטסו סיריון 2009

נורת מנוע דולקת והמכונאי שלי לא מצליח למצוא את התקלה עם הסורק. מחפש מוסך באזור השרון שיעשה סריקה.

האם סריקה כזאת במוסך אמורה לעלות כסף או שזה מוגדר כשירות? ואם כן אז כמה בערך?

תודה רבה.

פורסם

בסיריון כל סורק אוניברסאלי ייתחבר ויישלוף קוד תקלה. ייתכן והסורק שלו לא תקין או משהו.אם חדרה נחשב לך איזור השרון אתה מוזמן לבוא אשאיל לך סריקה. יש תופעות כלשהן שאתה מרגיש בנילווה לנורת תקלה?

פורסם
בסיריון כל סורק אוניברסאלי ייתחבר ויישלוף קוד תקלה. ייתכן והסורק שלו לא תקין או משהו.אם חדרה נחשב לך איזור השרון אתה מוזמן לבוא אשאיל לך סריקה. יש תופעות כלשהן שאתה מרגיש בנילווה לנורת תקלה?

 

תודה על התגובה.

חדרה קצת רחוק לי, אני בכפר סבא.

כשקניתי את האוטו לפני שנה, אמרו לי בבדיקה שתושבות הגיר חלשות. מאז יש רעד קל מאוד כשהאוטו עומד בהילוך, אבל אין תופעות חריגות אחרות משום סוג. האוטו מטופל כמו שצריך ובזמן, ועבר לאחרונה החלפת סלילי הצתה. הנורה לא דלקה לפני החלפת הסלילים, אלא התחילה לדלוק כמה שבועות אחרי.

יכול להיות שהנורה קשורה איכשהו להחלפת סלילי הצתה או לתושבת גיר?

שוב תודה.

פורסם

כן בהחלט יכול להיות...במיוחד אם שמו סלילים סיניים מאיכות ירודה וכנל גם לגבי פלאגים. מערכת ההצתה של הסיריון מאוד רגישה וגם אם לא מורגשות תופעות חריגות עדיין יש להתייחס לקוד התקלה.

פורסם
עבר לאחרונה החלפת סלילי הצתה. הנורה לא דלקה לפני החלפת הסלילים

 

לא מחליפים ברכב סלילי הצתה אם אין צורך. לאיזה צורך נאמר לך שמחליפים סלילים? הסיפור לא נראה טוב.

×
×
  • תוכן חדש...