Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אני כבר תקופה ארוכה רוצה לשדרג את המערכת הפחית באוטו שלי.

 

יש קרוב לבית שלי חנות שמוכרת ומרכיבה מערכות, למי שמכיר השם הוא "עדאנן ד"ר סאונד".

 

האם מישהו יכול להמליץ לי על חלקים להזמין או האם פשוט ללכת לחנות ולעשות הזמנה דרכו?

 

הסיבה שעשיתי את הפנייה פה זה כיוון שאני לא מבין בכלל באודיו ברכבים ורציתי לראות מה דעתכם על מערכת ראשונה.

 

אני צריך לציין שאני מעוניין שיהיה לי סאב אבל אני לא אוהב באסים שלוקחים שליטה על כל השיר אלה באסים הדוקים ונקיים.

 

תודה על העזרה!

פורסם

אני מבין שיש לך 206

אני לא מכיר את העסק כך שאין לי המלצה עליו

מה שאתה יכול לעשות במידה ואתה רוצה להזמין דרכו\להתקין אצלו

זה להתקשר אליו ולשאול עם איזה מותגים הוא עובד.

כך אפשר יהיה להמליץ לך על רכיבים ,אם אתה מחפש משהוא בסיסי.

אתה יכול ללכת על :

רדיודיסק

סט קומפוננט קדמי

רמקולים 6X9 על המגש האחורי

אפשר להמליץ לך על סטאפ בסיסי טוב של השלושה גם בתקציב של 1000 שקל.

פורסם

תודה על התגובה המהירה מר מלך האודיו.

 

אני התקנתי אצלו מערכת מולטימדיה לפני בערך שנה והבן אדם מוכר באיזור.

 

אני מחפש משהו בסיסי+, לא זול מדי ולא יקר מדי, אני מעריך סביבות 2000 שח, האם במחיר זה אוכל להביא מערכת + סאב טובה?

 

מחר אני אלך אליו ואחזור עם עוד אינפורמציה.

 

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...