Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רעיון יפה, אבל לא נראה לי כל כך שהשתפו פעולה.

 

לא ראית את הענות הציבור לרעיונות של חיים הכט הדמגוג?

ציבור חולה על דברים כאלו

 

בטח במשטרה יעסיקו מישהו שכל העבודה שלו תעסוק במיון

פקסים לפי מחוזות

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

זה טוב - כי זה לא מזיק. וזה רק יכול להועיל ולעזור.

זה טוב מעצם היות הפקס אנונימי, אנשים ירגישו בטוחים "להלשין", ואולי זה ימנע מכמה מטורפים לסוג כאשר הם בשלילה.

מה שכן, ישנה אפשרות של דיווח שיקרי (שאני לא יודע איך בדיוק כל התהליך) אבל זה יכול לגרום לבזבוז של כוח אדם. אבל נשאיר את זה כבר למשטרה.

"מתחילים בשיא המהירות ומגבירים לאט לאט.."

 

(קרמבו - מבצע סבתא).

פורסם

לא ניראה לי שמישהו ילשין על חבר שלו שנוהג בזמן שלילה. כמה אנשים אתם מכירים שהם גם אויבים וגם לאחד מהם יש שלילה והשני יודע מזה?

פורסם
לא ניראה לי שמישהו ילשין על חבר שלו שנוהג בזמן שלילה. כמה אנשים אתם מכירים שהם גם אויבים וגם לאחד מהם יש שלילה והשני יודע מזה?

 

זהו גם אני חושב ככה...בגלל זה גם אמרתי שלא יהיה שיתוף פעולה כל כך...

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם
לא ניראה לי שמישהו ילשין על חבר שלו שנוהג בזמן שלילה. כמה אנשים אתם מכירים שהם גם אויבים וגם לאחד מהם יש שלילה והשני יודע מזה?

 

הווו... הנאיביות.

 

אדוני, אתה בארץ ישראל - כולם מכירים את כולם

בטח ובטח כשמדובר על רכילות או על לכלוכים למינהם

 

אפשר לחשוב שממש קשה לדעת אם "האויב שלך" הוא שלול או לא (לא צריך להגזים אפילו ולכנות אותו אויב, מספיק

שהשכן מוועד הבית שלול רישיון ו"בא לך" להתנקם בו)

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

אכן נאיביות לשמה!

 

הפקס נועד גם לעבירות תנועה מכל סוג שהוא לכן מספיק שעקפת מישהו ובא לו " להחזיר" לך הוא יכול לרשום את המספר שלך ולפקסס אותו למשטרה בציון עבירה ש"ביצעת".

למרות שאני לא יודעת האם חוקי להרשיע אנשים ע"ס עדות...

האם יש בפורום עו"דים שיכולים לתת חוו"ד בנושא?

 

בסופו של דבר, גם הדרדסים הכחולים יעלמו... כמו הסדרה.

Lancia Kappa Turbo

מועדון " לנצ'יה ישראל "

www.scale-forum.com

×
×
  • תוכן חדש...