Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2672 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני רוצה להחליף זוג צמיגים קדמיים לפיקנטו.

החלפתי רביעייה ביוני 2015 (האנקוק K425) בצ'ק-אפ בבורסה ברמת גן.

האחוריים סבירים, לקדמיים מתחילים ליפול חתיכות גומי. זה הגיוני? לעוד אנשים יצא לחוות את זה עם הצמיג הזה? הם לא היו ישנים כשהרכיבו אותם.

 

אשמח להמלצות לצמיגים נורמליים במידה הזו. האם יש מה להחליף רביעיה למרות שהאחוריים במצב סביר?

 

תודה!

פורסם

הסיפור של ההתפוררות בדגם הזה הוזכרה בעבר בפורום. לדעתי יש סיכוי שהתופעה טופלה כבר.

יחד עם זאת, הם כבר קרוב ל-4 שנים על הכביש ועד זמן כלשהו באחסנה, כך שזמנם גם ככה קרוב או כבר הגיע.

כמה ק"מ עברת איתם?

 

אתה יכול לרכוש למשל פאלקן ZE914 שאמור להיות מעט זול יותר.

להתקין מאחור ולהעביר את האחוריים קדימה (יש שיגידו להשאיר אותם מאחור, אסכולות שונות) ואולי לסחוב איתם עד החורף הבא. תלוי באמת במצבם.

 

יתכן ובצמיגיה תמצא עוד מוצרי ביניים של "חברות בת".

בכל מקרה וודא שקוד העומס והמהירות הינם 75H וכי הצמיגים יחסית טריים.

פורסם

עברתי איתם משהו כמו 20-25 אלף ק"מ.

 

יש איזה דגמים של Goodyear או מישלן במחירים טובים שכדאי לקנות, או שפשוט עדיף להישאר עם הנקוק או הפאלקן שציינת?

על איזה חברות בת אתה מדבר שהן מומלצות?

 

תודה.

פורסם

חברות בת - SAVA, DEBICA, FULDA.

 

הדגמים של גודייר ומישלין במידה הזו הם לדעתי עם קוד מהירות T שאינך יכול להתקין.

אם כן קיימים דגמים שלהם עם קוד H, במידה זו, סביר שיהיו גודייר Efficientgrip Compact ומישלין אנרג'י.

בדוק אם קיים במקרה גם טויו CF2 טרי.

 

מציע כאמור לבדוק מה מציעים בצמיגיות שקרובות אליך או מומלצות אחרות, ואפשר לחזור להתייעצות.

×
×
  • תוכן חדש...