Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הבדלים בין דגמים של סקודה אוקטביה 2015


++baleno++
שימו לב! השרשור הזה בן 1985 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הי לכולם

אני מחפש לקנות סקודה אוקטביה 2015 מנוע 1.4.

הבעייה שאני לא מצליח למצוא הבדלים במפרט ורמת איבזור בין שני דגמים שאני מעוניין,

יש את הדגם elegance עם 140 כס

ויש את הדגם style עם 150 כס

מה ההבדלים שלהם באיבזור , ומה ההבדל במנוע, זה הרי אותו המנוע 1.4 בשניהם אבל הספקים שונים?

תודה מראש לעונים

AMP:JBL 75.4, FRONT: MOREL PULSE

REAR:JBL CS3196, SUB:JBL CS12

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביולי 2015 בוצע עדכון לדגם בישראל עם מעבר למנועי יורו 6, במקרה של מנוע ה-1.4 ההספק עלה מ-140 כ"ס ל-150 כ"ס, ורמות האבזור שודרגו. רמת האבזור סטייל החליפה את רמת הגימור אלגנס, ההבדל העיקרי הוא מולטימדיה משודרגת עם smart link לסלולרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיוון שנמחקה לי הודעה בנוסח "לא יודע למה שתרצה לרכוש רכב בן 4 עם גיר כושל (DSG7-DQ200)" ללא כל הסבר מדוע,

אז הפעם אני גם מנמק, כיוון שהDQ200 בעייתי ליותר מכל הדעות, הסקרים, דיונים ומה לא, שנעשו פה בפורום. הנה למשל דוגמא אחת של סקר תקלות DSG7 ברכבים משנת 2013 . וכן, זו תגובה רלוונטית בהתחשב לתוכן ההודעה, בין אם פות"ש מודע לבעייתיות הגיר באוקטביה או לא.

 

ועכשיו שמישהו יסביר לי איך התגובה עוברת על כללי הפורום

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי קבע שזה גיר ״בעייתי״ היום (יותר מעשור מאז גרסתו הראשונה הוצגה)? בשנים הראשונות הוא אכן סבל מלא מעט בעיות שגררו שינוי תכנון של המכאטרונק ואי אילו עדכונים של המצמדים. בפועל זהו הגיר הנפוץ ביותר בארץ - קונצרן VAG על שלל מותגיו, מכר יותר מ-250000 מכוניות עם הגיר המהולל בשמונה השנים האחרונות.

 

עם כל הכבוד ל״סטטיסטיקה״ שהתייחסת אליה (טבלה של 50 מכוניות...), מוניטין היצרן, מחירון המשומשות ונתוני המכירות מרמזים שהגיר הזה לא כזה בעייתי.

 

כמו כל גיר רובוטי, המצמדים הם רכיב מתבלה וצפוי להיות מוחלף כתלות בסגנון ואופי הנהיגה של המשתמש. יש לא מעט מעבדות לתיקון גירים אוטומאטיים שהתמחו בתיקון שלו ועלות החלפת מצמדים זולה יותר מ-₪3000. זה לכשעצמו יכול לפסול גיר רובוטי כלשהו ע״י הצרכן הממוצע וזה בסדר גמור.

 

מכאן ועד צעקות גיוועאלד עם כל רמיזה ל-DSG המרחק רב.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, "מוניטין היצרן, מחירון המשומשות ונתוני המכירות" הם בהחלט טיעון מוצלח לכך שהגיר כבר לא כזה בעייתי. לא כולם קוראים בקארזפורום ומודעים לאיזו הרפתקאה הם נכנסים עם גיר רובוטי , ספציפית ה DQ200

הטבלה הייתה דוגמא (מקומית מאוד). ובין כל זה, עוד לא הבנתי איך התגובה שלי הייתה כל כך "בעייתית" שגררה מחיקה של ההודעה?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטיעון שלא כולם קוראים בפורום לא רלוונטי כשמדברים על תקופה כל כך ארוכה בה הגיר הזה נמכר (מ-2008 כמדומני). יש לא מעט דוגמאות למכוניות עם רכיב כושל שתוך לא יותר מ-3 שנים חיסלו את המוניטין ואת המכירות. כאן, המכירות רק עולות יותר מעשור.

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל העונים, אני גם חושב שהסטטיסטיקה שיש לגיר הזה בארץ היא לא הכי משקפת את המציאות, כי איך שזה נראה על הכביש יש לנו כ 30%- 20 רכבים שנוסעים על dsg, בגלל זה התלונות רבות.

אבל בכל זאת אני חושב על הקנייה וכן קצת בפחד.

ואם כבר הגענו עד לכאן אז איזה רכב יכול לתת תמורה טובה לכ 80 אלף שקל(לא שואל בציניות כי אני עדיין לא סגור)? בשנים האלה ,בגודל ובנתונים.

AMP:JBL 75.4, FRONT: MOREL PULSE

REAR:JBL CS3196, SUB:JBL CS12

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הצרכים שלך?

אם אתה מתעניין באוקטביה, אני מניח שאתה צריך משפחתית מרווחת - החבילה של האוקטביה היא מהמובילות. אני לא מוצא סיבה לפחד, פשוט תשקלל החלפה של מצמדים במחיר הרכישה והעדף מכונית מיד פרטית.

 

אם אתה אתה צריך מרווח לשלושה מאחור, הסיטרואן פיקאסו הקצרה תתן לך פתרון מעולה (מדובר בדגם עם המנוע המוצלח THP165), להבדיל מהאוקטביה יש לה גיר אוטומאטי פלנאטרי (קונבציונלי) עם 6 הילוכים (גיר יפני של חברת אייסין).

 

אם תפרט צרכים, אפשר יהיה לכוון אותך בצורה מדוייקת יותר.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1985 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...