Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ערב טוב חברים,

הגיר הפסיק לתפקד כהלכה (השני קופץ החוצה, שריקות מהגיר וכו') :?. לאחר בדיקה והחלפת השמן נראה כי הגיר "נטחן". הגיר הזה הוא גיר שנקנה כגיר מיבוא לפני כ 3 וחצי שנים והיה אמור להיות עם 2000 ק"מ בלבד, כנראה לא כך היה המצב בפועל.

 

לאור כך שבשלב זה אני לא מעוניין להשבית את הרכב אני רואה 3 אופציות ואשמח לדעתכם:

 

1. שיפוץ - ככה אוכל לדעת שאכן בוצעה עבודת חידוש. החיסרון, לדעתי עלויות גבוהות ולא ניתן לדעת מראש כמה תעלה העבודה, רק לאחר שהגיר כבר מפורק אצל המשפץ.

2. גיר מפירוק - כנראה יותר זול. החיסרון, אי אפשר לדעת מה מצבו בפועל

3. הסבה של XR למשהו חזק יותר = מנוע+גיר+מחשב מיבוא - יקר, מורכב, אבל יש פוטנציאל לחוויה מהנה יותר.

 

אשמח לדעתכם לאופציה העדיפה, המלצות לבעלי מקצוע/ספקי חלפים.

 

תודה! :)

 

נ.ב.

הרכב עבר כ 250k ק"מ, מתוכם כ 50k עם הגיר "מפירוק, חדש מרופא" :brickwall:

עריכה אחרונה על ידי Voland

אבי

פורסם

אני דיי בטוח שאפשר להכניס גיר מפיגו 206 אתה רק צריך למצוא את הגיר שאתה מעוניין בו מבחינת יחסי העברה

בעיקרון הילוך שקופץ החוצה זה בעיה בסינכרון

מיסבים אני יודע שאפשר להשיג חדשים באיביי אבל תצטרך לבדוק לגבי הסינכון

עוד משהו כשאני רציתי לשפץ גיר ידני לא מצאתי הרבה בעלי מקצוע שעושים את זה ובסוף שמתי גיר מפירוק מקומי

פורסם

לא ממליץ על שיפוץ..עלויות מטורפות ורוב הסיכויים שלא תמצא כבר חלקים

עדיף למצוא כבר רכב לחלקים זה יהיה כנראה יותר משתלם, למרות שהדגם הזה כמעט נכחד לחלוטין כבר

ממליץ להתקדם לפחות ל 106 דור שני שם העסק כבר יותר שפוי.

פורסם

אם גיר מ 206 יתאים, זה יהיה הפתרון הטוב ביותר.

לקחת בחשבון שאם מורידים גיר, אולי כדאי להחליף קלאץ ורכיבים נלווים לו וזה יהיה תיקון בערך בשווי הרכב או אולי מעליו אפילו.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
תביא גיר ידני כזה מפירוק יש אותם כמו גרעינים בעלויות מצחיקות.

 

אשמח להמלצות למקומות הגונים לקנות מהם

אבי

פורסם
ערב טוב חברים,

הגיר הפסיק לתפקד כהלכה (השני קופץ החוצה, שריקות מהגיר וכו') :?. לאחר בדיקה והחלפת השמן נראה כי הגיר "נטחן". הגיר הזה הוא גיר שנקנה כגיר מיבוא לפני כ 3 וחצי שנים והיה אמור להיות עם 2000 ק"מ בלבד, כנראה לא כך היה המצב בפועל.

 

לאור כך שבשלב זה אני לא מעוניין להשבית את הרכב אני רואה 3 אופציות ואשמח לדעתכם:

 

1. שיפוץ - ככה אוכל לדעת שאכן בוצעה עבודת חידוש. החיסרון, לדעתי עלויות גבוהות ולא ניתן לדעת מראש כמה תעלה העבודה, רק לאחר שהגיר כבר מפורק אצל המשפץ. העלות יכולה להתקרב לעלות האוטו.

2. גיר מפירוק - כנראה יותר זול. החיסרון, אי אפשר לדעת מה מצבו בפועל אמת.

3. הסבה של XR למשהו חזק יותר = מנוע+גיר+מחשב מיבוא - יקר, מורכב, אבל יש פוטנציאל לחוויה מהנה יותר.

לא כלכלי בכלל.

אשמח לדעתכם לאופציה העדיפה, המלצות לבעלי מקצוע/ספקי חלפים.

 

תודה! :)

 

נ.ב.

הרכב עבר כ 250k ק"מ, מתוכם כ 50k עם הגיר "מפירוק, חדש מרופא" :brickwall:

 

תשובות במודגש.

עצה שלי , דבר עם ליאור מהקישור הנ"ל -

https://www.facebook.com/%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%9A-%D7%94%D7%A1%D7%9C%D7%A2-%D7%91%D7%AA-%D7%99%D7%9D-2456453721246984/

 

תגיד לו שאסף עם ה205 שלח אותך ותספר לו מה הבעיה בדיוק.

המוסך שלו נמצא בבת ים , דיי קרוב לרכבת אם זה עוזר לך.

בהצלחה :)

×
×
  • תוכן חדש...