Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, אני מחפש רכב קטן, כיפי וחסכוני (בתעדוף הזה).

 

אין בעיה עם גיר ידני, רק לא רובוטי.

 

האופציות שעלו עד כה:

 

- פיג'ו 108 1.2 ידנית

- פיג'ו 208 1.2 ידנית

- סיאט מיי ידנית

- סוזוקי סוויפט אוט' / ידנית

- שברולט ספארק 1.4 אוט'

 

ה208 קצת מדאיגה אותי בעקבות ביקורות על האמינות שלה בכל מיני עיתונים באירופה.

הסיאט קצת "ערומה" לעומת ה108, את הסוויפט ניתן להשיג רק עם ק''מ גבוה יחסית והספארק קצת מעל התקציב ומדאיגה אותי ירידת הערך שלה.

ניסאן מיקרה ירדה מהפרק בעקבות שמועות על גיר רציף לא אמין ובגיר ידני יש רכבים טובים יותר משמעותית.

מיצובישי ספייס סטאר יורדת מהפרק בעקבות חוויה ממש לא נעימה עם אטראז'.

 

אני פונה אליכם אחרי שעשיתי קצת שיעורי בית לוודא שלא פספסתי משהו והאם ה108 הכי מתאימה לצרכים שלי?

 

תודה!

 

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

:turn-l: יש לי סחרחורת.
פורסם

הקליאו אופציה טובה ובעלת איבזור טוב אבל נוקשה.

ה208 דווקא באחר הסקרים שפורסמו פה הייתה במקום הראשון באמינות.

הפיגו רכב יותר ומאחור מעט מרווחת יותר, חפש ברמת איבזור אקטיב.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

השבוע יצא שהיתה ברשותי קליאו לכמה ימים והרכב עצמו בסדר גמור אבל מה שהרג אותי זה המפתח בצורת כרטיס.

הח** הזה מיוצר בצורה שזה פשוט לא נוח להסתובב עם זה בכיס, על אחת כמה וכמה כאשר זה היה מחובר לצרור מפתחות.

כמה שזה נשמע טיפשי - זה סיבה מספקת לפסול רכב.

פורסם

אפשר פשוט לשים אותו בתיק קטן יחד עם הארנק והטלפון, ככה אבא שלי עושה.

לא הייתי פוסל על זה רכב.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

את המיי והספארק לא הייתי מגדיר כיפיות. כנראה חסכוניות.

לגבי ה- 208 גם אני שמעתי על אי אילו בעיות אמינות. יש לי חבר בעבודה שהייתה לו בעיה של אכילת שמן כלשהי (שמסתבר שהיא בעיה ידועה) והשירות שהוא קיבל מהיבואן היה גרוע מאוד עד שפתרו את התקלה (רכב בן בערך שנה וחצי עם מעט מאוד ק״מ).

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

איזה מנוע יש לו?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
השבוע יצא שהיתה ברשותי קליאו לכמה ימים והרכב עצמו בסדר גמור אבל מה שהרג אותי זה המפתח בצורת כרטיס.

הח** הזה מיוצר בצורה שזה פשוט לא נוח להסתובב עם זה בכיס, על אחת כמה וכמה כאשר זה היה מחובר לצרור מפתחות.

כמה שזה נשמע טיפשי - זה סיבה מספקת לפסול רכב.

 

חחח סלח לי אבל זו באמת בעיה טפשית, ברור שהיה נחמד אם המפתח היה יותר אלגנטי אבל היי אין הרבה רכבים בקטגוריה הזו שמציעים כניסה והנעה ללא מפתח מהרמה הבסיסית של האבזור (לא כולל ליסינג), לפסול רכב שלם טוב בגלל שהמפתח קצת גדול בכיס בעידן שאנשים מסתובבים בו עם טלפון נייד בגודל של לאפטופ זה באמת קצת מטופש.

 

לי יש תיק קטן (גברי :-D) שאני שם בו את המפתחות, ארנק, סוללה נטענת, משקפי שמש וכו׳, תאמין לי שהיתרון שבו המפתח של הקליאו פשוט תקוע לי שם ואני לא צריך להוציא אותו בכל פעם כשאני רוצה להכנס לרכב (בולט במיוחד כשעושה קניות וסוחב דברים) עולה על החסרון השולי שהמפתח בצורת כרטיס.

פורסם
איזה מנוע יש לו?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

אבדוק ואחזור עם תשובה. לא התעמקתי. מה שכן מי שאמר שזה בעיה מוכרת זה המוסך המורשה, לי היא לא מוכרת.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

הקליאו נפסלת כי היתה לי אחת כזאת 1.2 טורבו אוט' ולא נהניתי ממנה, לא נוחה, לא באמת כיפית והחזרתי אותה בגלל תקלה בגיר. נכון שזה מנוע וגיר שונים אבל האוטו עצמו לא כל כך בא לי בטוב...

 

לגבי המנוע ב208, באמת מעניין לשמוע באיזה מנוע מדובר, אם זה ה1.2 שנמצא גם ב108 אז הבעיה אולי קיימת גם שם. אם זה הטורבו אז אולי זה רלוונטי רק לגרסה הזאת.

 

מה לגבי פיאט 500 1.4 100 כ''ס? מה אתם יודעים על הרכב הזה?

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

:turn-l: יש לי סחרחורת.
פורסם
איזה מנוע יש לו?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

בדקתי, מדובר ב- 1200 טורבו.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

תודה על התגובות, כרגע מצמצם אפשרויות לרכבים הבאים:

 

פיג'ו 108 ידנית

פיג'ו 208 ידנית

סוזוקי סוויפט ידנית

פולקסווגן פולו ידנית

 

נושא יחסית חשוב בשבילי הוא בקרת זינוק בעלייה, האם המערכת קיימת בכולם?

 

במידה וארצה להתקין מערכת טובה, יש לכם אתר / מכון מומלץ לבדוק בו אפשרויות? כנ''ל לגבי ג'נטים.

 

עד כמה מורגש החיסכון ב108 לעומת האחרים? מבחינת רעשים, צקצוקים, יציבות בבין עירוני, וכו'.

 

שאלה אחרונה: האם עדיין נהוג להנפיק צ'ק בנקאי או שהיום הכל עובר באפליקציה וזהו?

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

:turn-l: יש לי סחרחורת.
פורסם

מבחינת יציבות ה108 בסדר גמור, זה מורגש באיכות החומרים לעומת הפולו וה208 וגם גיפוני הדלתות עם אזורים בהם הפח חשוף.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...