Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שליחת טרולי לבטן המטוס ללא תוספת תשלום?


Charge
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אני מעוניין לבצע מספר טיסות ללא מזוודה אלא טרולי בלבד אך אני צריך לקחת בו סכין/אולרים וכו' שלא ניתן להעלות למטוס, האם ניתן לשלוח את הטרולי לבטן המטוס מבלי להוסיף תשלום כביכול על שליחת מזוודה? תודה.

 

עריכה: מדובר על מספר חברות תעופה שונות לכן אני לא בודק בחברה ספציפית אלא רוצה להבין אם יש סטנדרט בעניין.

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכרטיס לא כולל כבודה.

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי.

במחלקה ראשונה וביזנס אין הגבלה בכלל על כמות ועל משקל. (זה מאוד נח כי כשיוצאים מהטיסה המזוודות של הביזנס גם יוצאות ראשונות).

במחלקת תיירים יש.

בלואו קוסט תשלם גם על המזוודה הראשונה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה ממש תלוי.

למשל בוויז איר מעדיפים לרוב בטיסות שטסתי שתשלח לבטן המטוס מאשר לעלות עם הטרולי

שיהיה להם יותר מקום במטוס.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה פעמים הציעו לי לשלוח את הטרולי. ללא תוספת תשלום. זה בעצם נותן להם יותר מקום פנוי בתא הנוסעים כמו שנאמר ולי זה יותר נוח כי אני לא צריך להיסחב איתו.

 

אבל לך תדע על איזו פקידה תיפול בשדה.

 

בגדול - רובן מסכימות ואף מעודדות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלואוקוסטים הטרולי נשלח לבטן המטוס בגייט או בכבש, לכן הוא צריך לעבור בביטחון, וישליכו את הסכינים שלך לפח.

 

לכן עליך לשלם תמורת מטען (בחלק מהחברות תוכל לבחור בתשלום מופחת, עבור 12-15 ק''ג) ולמסור את הטרולי בדלפק.

 

רז - אינך מדייק. לפחות תאורטית גם במחלקות היוקרה יש מגבלת משקל. הענין הוא שהיא מספיק גדולה בכדי שמעשית לא תהווה שיקול מבחינת הנוסע, וסביר שחברות התעופה יגלו "גמישות" רבה כלפי מי שמשלם מספיק אלפי דולרים תמורת הטיסה. מגבלות המשקל נובעות, קודם כל, ממגבלות המשקל שמותר לסבלים לשאת, וגם מהצורך בחלוקת המשקל במטוס.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממגבלות המשקל שמותר לסבלים לשאת,

אתה צודק.

לא התכוונתי שמישהו יעלה לביזנס ויתן לסבל להעמיס מכולה. סליחה שלא ציינתי הסתייגות לגבי מכולות של קרגו.

תהיה בעיה לתת לסבל לסחוב ארגז ענק במשקל 100 ק"ג.

אבל 5 מזוודות של 20 ק"ג כל אחת - לא בעיה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בלואו קוסט אפשר לשלוח לבטן,

כמו שנכתב בחלק מהחברות מעודדים את זה,

מצד שני יש חברות אפילו סדירות שלא מאפשרות, (לי זה קרה עם לוט)

כך שלא הייתי מסתכן.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מזמן טסתי בלאו קוסט ושילמתי על טרולי, כשהגעתי לשדה ביקשתי לשים את המזוודה בבטן המטוס וביקשו ממני על זה כסף.

מיותר לציין שטסתי עם המזוודה בקבינה.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספיראל - הלאו קוסט אפשר לשלוח גם בדלפק

בתשלום, זה מה שהזכרתי כמטען יתר קטן.

 

ובדלפק זה עולה עוד כמה ירו יותר מאשר בהזמנה יחד עם הכרטיס. בעצם, בדרך כלל יש 4 רמות מחיר ליחידת מטען: הנמוך ביותר במסגרת חבילה עם כרטיס ועוד כמה תוספות, הבאה אם מזמינים רק מטען בעת הזמנת הכרטיס, השלישית זה מהזמנת הכרטיס עוד הצ'ק אין והגבוהה ביותר אחרי הצ'ק אין או בשדה. כמובן שיש וריאציות כמספר החברות.

 

רזמל - החברות מפרסמות הגבלת מטען גם למחלקות היוקרה (אאל"ט בד"כ 2X32 ק"ג). אבל אני לא מופתע אם זה גמיש. כנוסע במחלקת הסרדינים לא טרחתי לברר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלואו קוסט איפשרו לא פעם לשלוח בחינם מזוודת טרולי לבטן התשלום ללא שום עלות נוספת.

 

אפילו זאת הייתה יוזמה של הנציגה בדלק בחלק מהפעמים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

~

קרה לי לא פעם שבאתי לדלפק עם כרטיס אשראי ביד ונכונות מלאה לשלם על מזוודה נוספת, ואז העבירו לי אותה בחינם, גם כשהיא שקלה עשרים קילו. אבל כשמישהו שואל אם אפשר לבנות על זה - התשובה היא לא, והנסיון האנקדוטלי של חבר פורום זה או אחר פשוט אינו רלוונטי.

 

אם פות"ש רוצה להבטיח שהסכינים שלו יגיעו ליעד - עליו לשלם על כבודה ולשלוח אותם במזוודה אל בטן המטוס. כל טקטיקה אחרת תהיה הימור. זה הסטנדרט, כל השאר כבר עניין של מזל ונסיבות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...