Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מודל 2001.

יש רעידות נוראיות בעיקר כשהרכב על D.

כשהוא בN הוא די רגוע.

נאמר שיכול להיות שהתושבות של המנוע גמורות.

האם זה מסוכן לנסוע ככה?

מה עלות סבירה להחלפת התושבות?

פורסם (נערך)

בלאנטיס יש 4 תושבות. עדיף להחליף למקוריות בלבד.

כנראה שכולן כבר גמורות אבל תתחיל בהחלפת תושבת מנוע עליונה, עולה כ400 שקלים למקורית.

יש עוד תושבת אחורית שהגישה אלייה מסורבלת עולה כ300-400. עוד תושבת קדמית שעולה 200, אותה כבר יותר קל להחליף.

תושבת גיר שכבר יותר יקרה באזור ה650 שקלים.

ממליץ להחליף לפחות את העליונה והאחורית, שים לב שתושבת חדשה תעבוד קשה יותר כששאר התושבות גמורות.

 

דוגמא לתושבת מנוע עליונה, ישנה מול חדשה והשיפור ברעידות גדול

b51361ac7c7cbedfcabfc5cc79b9f8bc.jpg

עריכה אחרונה על ידי Adamm
פורסם
בלאנטיס יש 4 תושבות. עדיף להחליף למקוריות בלבד.

כנראה שכולן כבר גמורות אבל תתחיל בהחלפת תושבת מנוע עליונה, עולה כ400 שקלים למקורית.

יש עוד תושבת אחורית שהגישה אלייה מסורבלת עולה כ300-400. עוד תושבת קדמית שעולה 200, אותה כבר יותר קל להחליף.

תושבת גיר שכבר יותר יקרה באזור ה650 שקלים.

ממליץ להחליף לפחות את העליונה והאחורית, שים לב שתושבת חדשה תעבוד קשה יותר כששאר התושבות גמורות.

 

דוגמא לתושבת מנוע עליונה, ישנה מול חדשה והשיפור ברעידות גדול

פששש חתיכת הוצאה! :(

מדובר על מחירים ללא מע"מ ועבודה?

מה זו התושבת גיר?היא משפיעה על הרעידות? ומה הסיכון בנסיעה עם תושבות גמורות?

×
×
  • תוכן חדש...