Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנהג השני התנגש ברכבי מאחורה מאחר ולא שמר מרחק, התנצל לקחתי ממנו פרטים והמשכנו לדרכנו. יש נזק קל לפגוש שלי (אגב רגע הפגיעה מצולם עם המצלמת דרך הקדמית שלי). שנינו מבוטחים בהראל. בשיחה איתם אמרו שאם הנהג השני יצור איתם קשר ויודה באשמה יש להם מסלול מיוחד מאחר ושנינו באותה חברה, תיקון במוסך הסדר ושמאי מטעם הביטוח אין צורך להשאיר צ'קים דחויים או לבזבז בכלל שקל כלשהו. אחד ממוסכי הסדר שלהם זה קרסו שזה גם היבואן שלי. דעתכם?

פורסם

הנהג השני התנגש ברכבי מאחורה מאחר ולא שמר מרחק, התנצל לקחתי ממנו פרטים והמשכנו לדרכנו. יש נזק קל לפגוש שלי (אגב רגע הפגיעה מצולם עם המצלמת דרך הקדמית שלי)?

מצלמת דרך קדמית שלך מצלמת קדימה, איך היא יכולה לקלוט מי שפוגע בך מאחורה?

פורסם

היא קולטת את רגע הפגיעה, למקרה שמישהו יטען שנסעתי עליו רוורס או משהו. בכל מקרה לא החלק העיקרי בהודעה שלי.

פורסם

עמדתי שמאי שלי מוסך שלי

 

אם במקרה המוסך שלי הוא גם מוסך הסדר ,מה טוב.

 

לא מוותר על שמאי שלי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
עמדתי שמאי שלי מוסך שלי

 

אם במקרה המוסך שלי הוא גם מוסך הסדר ,מה טוב.

 

לא מוותר על שמאי שלי.

 

איך קראו לשמאי שהומלץ פה בפורום?

פורסם

ישה, כשעשיתי תאונה החברת ביטוח שלי שלחה את השמאי שלה (הפוגע הודה באשמתו), זה בכלל אפשרי לבקש שמאי מטעמי? למצוא שמאי, לשלם לו מכספי בצ'ק דחוי ולהגיש לביטוח את החשבונית?

פורסם

היי,פעמיים (!) בחודש האחרון התנגשו ברכבי בזמן שעמד בחנייה ופעמיים שכרתי שמאי על חשבוני, ליתר דיוק נתתי המפתח לפחח ואמרתי לו לטיפולו המסור אודה. הוא הביא השמאי ואני שילמתי לו.... כל עוד התא מטען נפתח ונסגר היטב וצבוע טוב, לא אכפת לי מי השמאי ככ.

אוהד

פורסם
ישה, כשעשיתי תאונה החברת ביטוח שלי שלחה את השמאי שלה (הפוגע הודה באשמתו), זה בכלל אפשרי לבקש שמאי מטעמי? למצוא שמאי, לשלם לו מכספי בצ'ק דחוי ולהגיש לביטוח את החשבונית?

 

חיובי

 

שמאי שלך דואג לאינטרסים שלך

 

שמאי של חברת הביטוח דואג לחברת הביטוח

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...