Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

זהו, אחרי סיום עונת MDC (במקום הראשון בקטגוריה), הקופרה מפורסמת למכירה :

 

 

 

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • תגובות 285
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איזה שוק מדהים עכשיו למכור בו רכבים. אם היתה פה את הברז החדשה בקרוב יש מצב הייתי אפילו מתפתה למכור את שלי ולהוסיף סכום סביר בשביל השדרוג. יצא לך מעולה הטיימינג של ההחלפה. 

פורסם (נערך)

מה מדהים בשוק? נתון של מחיר מכירה חסר משמעות ללא התייחסות למחיר של המחליפה. קופרה חדשה למשל יקרה משמעותית מזו שנמכרה פה במקור. השחיקה הריאלית גבוהה משמעותית מהנומינאלית. תעתועי האינפלציה...

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
  • מעניין 1
פורסם (נערך)

הקופרה החדשה ממוצבת משום מה כיותר פרימיום כחלק מהניסיון של VAG להפוך את החטיבה הזו ליוקרתית יותר. 

 

הברז החדשה מן הסתם ממוצבת אותו הדבר, קשה לי להאמין שנראה שם עלייה משמעותית במחיר כמו שקרה עם הקופרה. 

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
פורסם

שאלה קצת מוזרה אולי, אבל אם יורשה התייחסות שלך לרעשים/קרקושים מהגג, הדלתות. אני עם לאון fr2020 וזה בלתי נסבל וכמובן שצמפיון חובבנים ולא מצליחים לסדר

פורסם

 

בעיה ידועה, אצלי זה היה בלתי נסבל בהתחלה ועם הזמן זה הפסיק לבד. זה חיכוך של גומיות, הבנתי שמריחת גריז סיליקון עוזרת, אבל לא מנסיון אישי.

 

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

יובש בגומיות, במסילות הגג. מעט ספרי סיליקון וזה נעלם כבמטה קסם.

אצלי זה קרה רק כשהרכב עמד חשוף בשמש ישירה כמה ימים ולא פתחתי את הגג. 

 

נזקי שמש לגומיות ופלסטיק זה תופעה מוכרת. היום דרך אגב, טויוטה מחליפים ברכב של המשפחה את גומיות האיטום של חלונות בדלתות שדהו ברכב בן שנה. 

מריחת סיליקון עליהן,בזמן, הייתה מונעת או מעכבת את זה. 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

תודה על התגובות, מרחתי כמה פעמים סיליקון וגם צמפיון וזה לא ככ עזר וזה ככה מהיום הראשון וזה בלתי נסבל וצמפיון מסרבים לטפל בזה כמו שצריך. מתאר לעצמי שזה באמת קשור לבלאי של הגומיות כי הרכב ישב בנמל שבעה חודשים. השאלה איך אני מסדר זאת מולם במטרה להחליף את הגומיות כי זה נעשה באמת בלתי נסבל.

פורסם

אני מניח שהרעש שאתה שומע מגיע מהגג ומהדלת האחורית, וזה בעיקר בימים חמים מאד.

קנה לך ספריי סיליקון למשל כזה  פתח את הגג עד הסוף רסס על המסלולים ובצע שתיים שלוש חזרות של פתיחה סגירה. כנל עם הדלת האחורית . 

אצלי זה פתר את הרעש. ומאז מידי כמה חודשים אני חוזר על התהליך, על מנת לשמר את הסיכוך.

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

האמת שהרעש גם בימים חמים אבל בעיקר בימים קרים כמו אלו בערב. הרעשים מכיוון המראה האמצעית בעיקר. אני אנסה את הספריי סיליקון למרות שאני בספק שזה יועיל.

פורסם

מכיוון המראה?

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

כן, איפה שהמנגנון של פתיחת הגג הפנורמי. באחת מהפעמים שהייתי אצל צמפיון הם טענו שהקונסולה לא מחוזקת, כל. פעם הם טוענים משהו אחר

פורסם
בתאריך 28.4.2020 בשעה 15:16, misterb כתב:

עוד משהו בקשר לעלויות - ירידת ערך.
נכון למאי 2020, שזה שנתיים בדיוק - המחירון היבש הוא 167000, משקף ירידה של 20% ממחיר הקניה על הכביש.
בפועל לא משלמים מחירון אז נגיד 155, זה 27%, סביר מאד לרכב ספורט חדש מהחברה.

(שימו לב לתאריך)

 

בתאריך 7.12.2021 בשעה 14:44, misterb כתב:

תם ונשלם. תוך 24 שעות הקופרה נמכרה לראשון שבא לראות. נסגר על 168K כשהמשוקלל 161K.. לפי התחושה שלי מהקונה היה משלם גם יותר מ-170, שוק הזוי כידוע..

סה"כ ירידת ערך בפועל (קניה מול מכירה)  -  43K ב-3.5 שנים, ממוצע 5.8% בשנה, שזה די מדהים.

 

הזוי מה שקורה עם מחירי הרכבים היום..

  • אהבתי 4

They are trying to ban me...

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 8.12.2021 בשעה 14:53, zaf כתב:

אני מניח שהרעש שאתה שומע מגיע מהגג ומהדלת האחורית, וזה בעיקר בימים חמים מאד.

קנה לך ספריי סיליקון למשל כזה  פתח את הגג עד הסוף רסס על המסלולים ובצע שתיים שלוש חזרות של פתיחה סגירה. כנל עם הדלת האחורית . 

אצלי זה פתר את הרעש. ומאז מידי כמה חודשים אני חוזר על התהליך, על מנת לשמר את הסיכוך.

 

חייב לציין שזה ממש עזר..מניח שכל כמה זמן צריך לחזור על הפעולה. ולחשוב שצמפיון החובבנים האלו מרחו אותי כמה וכמה פעמים ללא הועיל בנסיון לפתור את הרעשים.

  • אהבתי 1

×
×
  • תוכן חדש...