Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יש הבדל בין איכויות הדלק? אם לא למה לא כולם מתדלקים ב"יעד"?


avimorde
שימו לב! השרשור הזה בן 2168 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם מוצב שלט "פתוח בשבת" אני מרגיש כמו שמוצב שלט [...] "אבא שלך מפגר".

קיצוני משהו, לא?

 

 

לפות"ש החזון שלך מבורך, אבל בניגוד לחברות הסלולר, הרווח על דלק כל כך קטן שגם חברות שרוצות למכור "דלק חברתי" לא ממש יצליחו להוזיל את המחיר בצורה משמעותית. אם אתה ממש בעניין, תשקיע מאמצים בסינתוז חומר שיהיה יעיל באותה מידה ולא יוגדר כ"דלק" ואפשר יהיה לתדלק בו מכוניות. ואז תוכל להוזיל את המחירים באמת.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא, לא קיצוני.

אני חושב שאפילו הגיוני לנהוג כך (הגיוני: בגבולות גזרה של ההיגיון ההלכתי).

 

רק בעייתי אפעס לכתוב את זה בפורום ציבורי, שכידוע לא מתיימר לשמור שבת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד נותרו תחנות כאלה? חשבתי שכיום כל התחנות פועלות 24/7. חוץ, אולי, מיום הכיפורים.
טיילתי לפני שנתיים בדרום עם אופנוע (מיכל של 10 ליטרים, מספיק ל250-300 ק"מ) כשהתכנון היה לתדלק בתחנה מסויימת במסלול, התברר שהתחנה סגורה בשבתות. הייתה קצת פאניקה קבוצתית עד שמצאנו תחנה פתוחה במרחק סביר.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, לא קיצוני.

אני חושב שאפילו הגיוני לנהוג כך (הגיוני: בגבולות גזרה של ההיגיון ההלכתי).

 

רק בעייתי אפעס לכתוב את זה בפורום ציבורי, שכידוע לא מתיימר לשמור שבת.

בפורום הזה לא מתנזרים מפעילות גם ביום הכיפורים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, לא קיצוני.

אני חושב שאפילו הגיוני לנהוג כך (הגיוני: בגבולות גזרה של ההיגיון ההלכתי).

 

רק בעייתי אפעס לכתוב את זה בפורום ציבורי, שכידוע לא מתיימר לשמור שבת.

 

שיעשה כל אחד מה שמתאים לו. אני יכול לטעון שלדעתי בייקון צ'יזבורגר זה ממש אחלה, אבל באמת שקטונתי מלהכתיב לאנשים איך לנהל את חייהם.

התכוונתי שקצת קיצוני להשוות שלט של "פתוח בשבת" לשלט של "אבא ש'ך ערומקו".

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיצוני משהו, לא?

 

 

לפות"ש החזון שלך מבורך, אבל בניגוד לחברות הסלולר, הרווח על דלק כל כך קטן שגם חברות שרוצות למכור "דלק חברתי" לא ממש יצליחו להוזיל את המחיר בצורה משמעותית. אם אתה ממש בעניין, תשקיע מאמצים בסינתוז חומר שיהיה יעיל באותה מידה ולא יוגדר כ"דלק" ואפשר יהיה לתדלק בו מכוניות. ואז תוכל להוזיל את המחירים באמת.

 

לא היה פעם קטע כזה בפורום עם "ביו=דיזל"?

 

ולמנועי בנזין הבנתי שיש "ביו-אתנול/מתנול".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה ממש בעניין, תשקיע מאמצים בסינתוז חומר שיהיה יעיל באותה מידה ולא יוגדר כ"דלק" ואפשר יהיה לתדלק בו מכוניות. ואז תוכל להוזיל את המחירים באמת.

מאמין שאם תמכור אותו באופן מסודר, המדינה כבר תטיל עליו מס.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סממן של תרבות השפע. אנשים יכולים לחסוך בכל תדלוק 20-40 שקלים אבל זה קטן עליהם. כשעושים חשבון שנתי מגיעים לחסכון של כמה מאות ואפילו אלפים לאורך זמן אבל אנשים מעדיפים את הנוח והקרוב על פני המשתלם

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קשור. בקווי הנסיעה הפחות-או-יותר קבועים שלי אין שום תחנה זולה משמעותית בצורה כזו שתכסה על ההפרש בדלק המתבזבז על הנסיעה. לא 40 ולא 20 שקלים.

כן, עד כדי כך.

ואני לא כזה מיוחד. :-)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי יעד - אחת התחנות שלהן נמצאה שלא עומדת בתקן הסולר על ידי משרד האנרגיה . זה היה לפני כמה שנים ,לא יודע מה עכשיו.

לגבי תחנות זולות למיניהן -אף תחנה שמכבדת את עצמה לא מוהלת דלק , אבל יש שיטות אחרות.

צריך להבין קודם כל למה יש תחנות שמוכרות ביותר זול -זה קורה בגלל מרווח שיווק, פז ושאר הרשתות הגדולות משווקות את עצמן ומכסות את ההוצאות על ידי מכירת דלק במחיר יקר (קריא מחיר המחירון)

תחנות פרטיות משקיעות פחות בשיווק ויכולות להרשות לעצמן להוריד את מחיר המחירון, יש פה מרווח של חצי שקל בערך לליטר ואפשר להוריד בשקל אם הן לא רוצות להרוויח בכלל (כמו המבצעים היומיים אחת לשבוע של טן שהיו או עדיין קיימים)

 

כשאנחנו מדברים על סולר- השוק פרוץ, מהילות וכדומה מתרחשות בתחנות פרטיות באזורים לא נחמדים -לא נרחיב

ב 95 הדלק של הפרטיות נקנה מהחברות הגדולות בדרך כלל.

העניין הוא ששכחתם דבר קטן - כיול המשאבות

מספיק לכייל את המשאבה לסטיה קטנה מאוד שלא תורגש ללקוח פרטי שמתדלק 30 ליטר- אבל באוברול תהיה רווחית לתחנה ותכסה את ההנחה שהם נותנים.

הכיול נעשה בפשטות בתוך 2 דקות ויכול לחזור לתקינות גם בתוך 2 דקות.

אני לא אומר שכל התחנות הזולות משתמשות בזה, אבל בפעם הבאה שאתם רואים מחיר נמוך בצורה מוגזמת תדעו שהמרווח לא כל כך גדול ואף אחד לא מפסיד כסף עליכם- כולם רוצים וצריכים להרוויח.

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סממן של תרבות השפע. אנשים יכולים לחסוך בכל תדלוק 20-40 שקלים אבל זה קטן עליהם. כשעושים חשבון שנתי מגיעים לחסכון של כמה מאות ואפילו אלפים לאורך זמן אבל אנשים מעדיפים את הנוח והקרוב על פני המשתלם

40 ליטר מיכל צריך הנחה של 50 אגורות מהמחיר המפוקח כדי להגיע להפרש ברף התחתון שציינת. וזה פשוט לא קיים, זה מתקרב למרווח השיווק (אלא אם נקח את התחנה הכי זולה לעומת שירות מלא, וזה נדיר מאוד).

 

בסולר קיימים הפרשים גבוהים הרבה יותר (5 שקלים לליטר ויותר), אבל זה שוק אחר כאמור.

עריכה אחרונה על ידי Eily
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיסוס, ההפרש, בתדלוק של רכב פרטי, הוא שקלים בודדים לתדלוק. אני מעריך 3-6 ש"ח. החסר את עלות הדלק (ושאר מרכיבי הנסועה) והזמן בסטיה של 1-2 ק"מ מדרכך ויצא שכרך בהפסדך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממלא 55 ליטר במיכל המאוד גדול של ה-xv, אז ההנחה של יעד של 30 אגורות מתרגמת ל-16.5. זה די החסם העליון של חיסכון ברכב פרטי בבנזין.

אם אני צריך לשטוף את הרכב - ההנחה בשטיפה בתחנה אחרת יותר גדולה עבורי.

לגביי כיול המשאבות ואיכות הדלק - תיעדתי כל תדלוק בחמש השנים האחרונות וצריכת הדלק הממוצעת של תדלוקים בתחנות הזולות היתה טובה במקצת מ-3 תחנות של פז שאני מתדלק בהן לפעמים. היתה אפילו תקופה שחשדתי בכיול המשאבות של תחנת פז ספציפית.

בכל מקרה - באופן מובהק - 4 התחנות המוזלות באיזור התעשייה סגולה בפתח תקווה (יעד, תפוז, חן ודיסקאונט של דלק) נותנות דלק איכותי ומדוד היטב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין תמים לחשוב כי התחנות היקרות לא מוהלות - והזולות כן.

זה טיעון כרס לעצלנים.

חיסכון בתדלוק מלא אצלי מגיע ל 8-15 שח לטנק

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה הלינק המחודש לבדיקות המדגמיות שעושים במשרד האנרגיה, כמו שאתם רואים, יש כמה תחנות דיסקאונט אבל החברות הגדולות מככבות שם.

 

השיטות של בעלי התחנות ("זכיינים") לקבל ולמכור דלק "מוזל" מגוונות מאוד, בחלק מהבדיקות רואים את רמת האוקטן הנמוכה מהתקן בבנזין 95, זה יכול להיות תוצאה של דלק ישן שעמד במיכלית, או דלק ישן שנשאב ממיכל ולאחר מכן נמכר בזול לבעל התחנה, בחלק מהתחנות לבעלי התחנה יש גם חברה שמובילה ומספקת את הדלק (מיקה למשל), בבדיקות אחרות של סולר רואים שרמת הגופרית לא עומדת בתקן, שמדובר בחריגה גבוהה זה כנראה כתוצאה ממהילה של סולר לתחבורה עם סולר לתעשייה (שעליו מקבלים החזר חלקי של מס הבלו), לא יצא לכם להריח פעם ריח חזק של גופרית מרכבי דיזל?, בקשר למשאבות יצא לי לתדלק בכמה תחנות עם משאבות ישנות והם תמיד זייפו והוציאו פחות, יש עוד הרבה שיטות וקומבינות, מה עושים להם במשרד האנרגיה אחרי שתופסים?, כלום כנראה כי התופעה הייתה נפסקת, מידיי פעם יש איזה ייצוגית פה ושם.

 

אני בדרך כלל מתדלק בטן (התחילו לגבות כסף על תדלוק בשירות מלא), הם גם במקרה לא הופיעו ברשימה אף פעם, יצא לי לתדלק באחת מהרשתות שהזכירו פה כמה פעמים והרכב התחיל לצלצל, הדוושה נהייתה רדומה והדלק נגמר מהר יותר (כנראה אוקטן נמוך מהתקן), תמיד שאני נמצא בסביבת התחנה אני מתדלק 20 ליטר, אף פעם לא נוסע במיוחד.

 

פות"ש יש עוד מישהו בעל חזון כמו שלך, תרשום בגוגל טייקון הדלק מיקה, הוא הבעלים של תחנות הדלק מיקה/שפר/הילי ועוד.

Detailer.gif
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2168 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...