Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפו 2ל' טורבו,550 כ"ס היא לא תעוף?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6731 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממש לא נכון, לפיאט יש מלא דגמים מוצלחים שלא הגיעו לארץ שלנו, פיאט בזמן האחרון עושה מאמצים רבים כדי לשפר את עצמה ואת השם שלה

Suzuki Jimny

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

את הדגמים המוצלחים של פיאט מהזמן האחרון ניתן לספור על יד אחת עם אצבעות קטועות.

חאליק, פיאט בזווית 45 מעלות לכיוון הרצפה.

לגבי המאמצים אני מסכים לגבי התוצאות אני מסופק..... ראה הניסיונות המוצלחים לשיקום לנצ'יה.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
אותו מנוע 20V שרוני ציין [ללא טורבו] משרת גם את הבראבו HGT...
גם היא מבוססת על טיפו...

אפילו באלפא 156 ניתן למצוא את ה"ריצפה" של טיפו...

 

עכשיו לגבי דגמים המוצלחים (ברמה עולמית, לפי כמויות שנמכרו) - ואני לא אחזור יותר מידי אחורה:

127

Uno

Tipo

Punto Mk.I

מישהו שם לב למכנה המשותף?

נכון - פיאט תמיד היו חזקים במכוניות קטנות, פשוטות וזולות - ותמיד דאגו להרוס את עצמם ע"י השקעה בנסיונות לייצר מכוניות גדולות (132, כרומה) ו"משפחתיות" (רגאטה, טמפרה, מריאה). זה לא שאלה היו מכוניות גרועות - הן פשות היו פחות טובות מהמתחרות...אז כמובן שאף אחד לא רצה לקנות אותם...ואז בא הפיספוס של Punto Mk.II - ואופס נגמר הכסף...

 

בדרך הצליחה פיאט לרכוש שליטה מלאה שתי חברות שכל הרצוש שלהם היה חובות (אלפא ולנציה) - ובנסיונות לצמצם הפסדים דעגו להרוג כל סיכוי של שתיים האלה לחזור לעולם הגדול...

 

גם ניתוק קשרים עם GM לא משחק לטובתה של פיאט - זה אומר שאלפא לא תחזור לשוק ארה"ב שיכול היה להכניס כסף לא קטן לקופה של אימה פיאט...

 

ת'כלס - נראה לי בפיאט שצריך לקרות מהפך רציני ביותר - ובזמן הקרוב - אחרת היא תרד סופית מהמפה :( כמו רובר וכו'

פורסם

למה כשזה בארץ ואומרים 500 כ"ס כולם נעמדים דום ואומרים אין מצב,

וכשזה בחו"ל ואומרים 800 כ"ס אז אומרים בטח שזה אפשרי ?

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

כי בארף מרוב שיש חרטטנים אז יש את הפגועים האל שחושבים שכולם חרטטנים

 

מה אשני רוצה להוסיף:

לכל אלו שאומרין אין מצב ספציפית על הטיפו הזו..

 

את החלקים בגדולאמרו לכם :מנוע . בוכנות, טורבו ..ויש המון מסבבים..ואתם ביכלל יודעים מה אפשר לעשות עם החלקים האלו ?

מי שאמר 300 כוחות סוס ? את זה אפשר גם עם הטורבו המקורי,

300- 400 כוחות סוס ? הטיפו הזו כבר נסעה עם כזה הספק וטורבו הרבה יותר קטן

 

כל החלקים שיש לו עכשיו זה לא לגדישות "מצחיקות" של 1..1.5 באר... עם מה שיש לו הוא נוסע באמינות על יותר מזה..

 

אהה ולמה שהטיפו תעוף עם כנפיים לעמוד הבא ? מה עם ההונדות שיש להם כאלו הספקים ? הם עדיין לא עפו , חוצמזה יש עוד המון מכוניות הנעה קדמית עם כאלו הספקים שלא פגשו בעמודים וקירות ביגלל הספק מוגזם..

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

רק דבר קטן - בשנות השמונים (וגם כיום בעצם) היו למכוניות הראלי גרופ B משהו כמו 500 כ"ס ממנועי 2.0 למיטב זכרוני. אתם חושבים שהמכוניות הללו נסעו באמינות במשך עשרות אלפי קילומטרים על המנועים הללו? אני בטוח שלא. ואלו מנועים שהושקעו בהם עשרות ומאות אלפי דולרים...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
רק תיקון קל דניאל, בכל העולם יש לפיאט תדמית מחורבנת.
סבאל'ה, המקרו לא משנה לי.

אני מסתכל על המקרה הפרטי שלי (ושל עוד כמה) עם שתי אלו שציינתי. :wink:

MCS 2008

פורסם
רק דבר קטן - בשנות השמונים (וגם כיום בעצם) היו למכוניות הראלי גרופ B משהו כמו 500 כ"ס ממנועי 2.0 למיטב זכרוני. אתם חושבים שהמכוניות הללו נסעו באמינות במשך עשרות אלפי קילומטרים על המנועים הללו? אני בטוח שלא. ואלו מנועים שהושקעו בהם עשרות ומאות אלפי דולרים...

 

רוני

מתקופת ימי הזוהר של ה-205,הקווטרו ושאר המתמודדות לתואר, עברו 20 שנים ארוכות.

ובאותם 20 שנים, זה רק מצופה ומקובל שהטכנולוגיה השתפרה,ואיתה גם הביצועים והאמינות.

הביצועים שפעם נחשבו ללא הגיוניים לחלוטין,נהפכו היום לאפשריים בהחלט על תקציב קטן בהרבה.

וחוץ מזה, המכוניות ההן מאותה תקופה עברו את כל חייהן נושקות למנתק,ואלו כמו הדוגמאות שהביאו פה, כנראה ולא,אז הבלאי יהיה נמוך יותר.

 

וד"א,לא הייתה אחידות בנפחי המנועים או מספר הצילינדרים,או בעצם בהרבה דברים.

ה-205 הייתה 1.8 ליטרים בקירוב,והקווטרו הייתה 2.15 בקירוב.

די... מספיק. נגמרה התקופה הזאת.

פורסם
מתקופת ימי הזוהר של ה-205,הקווטרו ושאר המתמודדות לתואר, עברו 20 שנים ארוכות.

ובאותם 20 שנים, זה רק מצופה ומקובל שהטכנולוגיה השתפרה,ואיתה גם הביצועים והאמינות.

הביצועים שפעם נחשבו ללא הגיוניים לחלוטין,נהפכו היום לאפשריים בהחלט על תקציב קטן בהרבה.

וחוץ מזה, המכוניות ההן מאותה תקופה עברו את כל חייהן נושקות למנתק,ואלו כמו הדוגמאות שהביאו פה, כנראה ולא,אז הבלאי יהיה נמוך יותר.

 

וד"א,לא הייתה אחידות בנפחי המנועים או מספר הצילינדרים,או בעצם בהרבה דברים.

ה-205 הייתה 1.8 ליטרים בקירוב,והקווטרו הייתה 2.15 בקירוב.

כמה תיקונים/הארות:

מנוע הבעירה הפנימית לא השתנה מהותית ב 20 השנים האחרונות זה קודם כל. בטח לא לעומת מנועי גרופ B שהקדימו את זמנם ב 20 שנה.

ה 205T16 באה עם שני מנועים (שאני מכיר):

1. 1741 סמ"ק עם 200 כ"ס לכביש (סדרתי) ועם 360 עד 400 כ"ס לגרופ B.

2. מנוע מאוחר יותר 1775 סמ"ק עם 460 כ"ס ועד 550 כ"ס - קיים היה רק בגרופ B.

כמובן מנוע מרכזי.

המנוע הזה גדש בעזרת 2 מגדשי גארת' 2.5 באר. הרבה יותר מכל אימפרזה או EVO ממוצעת כיום.

אבל.... בסדר... אם אתה משוכנע שלטיפו 550 כ"ס יבושם לך, רק אל תתפלא למה אחרים לא קונים את זה.

אלון

פורסם

QUOTE=דניאל]למה כשזה בארץ ואומרים 500 כ"ס כולם נעמדים דום ואומרים אין מצב,

וכשזה בחו"ל ואומרים 800 כ"ס אז אומרים בטח שזה אפשרי ?

 

דניאל.

צרות עין וקנאה...

ו-205cti רק אל תאיים שאנשים לא יקנו את זה כי לדעתי את הבעלים של הרכב לא מעניין אם אתה מאמין לו או לא.:?

פורסם
גם היא מבוססת על טיפו...

אפילו באלפא 156 ניתן למצוא את ה"ריצפה" של טיפו...

 

עכשיו לגבי דגמים המוצלחים (ברמה עולמית, לפי כמויות שנמכרו) - ואני לא אחזור יותר מידי אחורה:

127

Uno

Tipo

Punto Mk.I

מישהו שם לב למכנה המשותף?

נכון - פיאט תמיד היו חזקים במכוניות קטנות, פשוטות וזולות - ותמיד דאגו להרוס את עצמם ע"י השקעה בנסיונות לייצר מכוניות גדולות (132, כרומה) ו"משפחתיות" (רגאטה, טמפרה, מריאה). זה לא שאלה היו מכוניות גרועות - הן פשות היו פחות טובות מהמתחרות...אז כמובן שאף אחד לא רצה לקנות אותם...ואז בא הפיספוס של Punto Mk.II - ואופס נגמר הכסף...

 

בדרך הצליחה פיאט לרכוש שליטה מלאה שתי חברות שכל הרצוש שלהם היה חובות (אלפא ולנציה) - ובנסיונות לצמצם הפסדים דעגו להרוג כל סיכוי של שתיים האלה לחזור לעולם הגדול...

 

גם ניתוק קשרים עם GM לא משחק לטובתה של פיאט - זה אומר שאלפא לא תחזור לשוק ארה"ב שיכול היה להכניס כסף לא קטן לקופה של אימה פיאט...

 

ת'כלס - נראה לי בפיאט שצריך לקרות מהפך רציני ביותר - ובזמן הקרוב - אחרת היא תרד סופית מהמפה :( כמו רובר וכו'

ומה עם :

bravo

brava?

 

בתור אוהב מושבע של פיאט בעל טיפו שנת 90 (בקרוב למכירה), ואונו שאני מאוד מאוד אוהב את האונו עושה את העבודה, !!!!!!, לאונו ראיתי עושים שיפורים אבל לטיפו.., ועוד בארץ..פעם ראשונה אני רואה ושומע על זה (שיפור טיפו)

Suzuki Jimny

פורסם
כמה תיקונים/הארות:

מנוע הבעירה הפנימית לא השתנה מהותית ב 20 השנים האחרונות זה קודם כל. בטח לא לעומת מנועי גרופ B שהקדימו את זמנם ב 20 שנה.

ה 205T16 באה עם שני מנועים (שאני מכיר):

1. 1741 סמ"ק עם 200 כ"ס לכביש (סדרתי) ועם 360 עד 400 כ"ס לגרופ B.

2. מנוע מאוחר יותר 1775 סמ"ק עם 460 כ"ס ועד 550 כ"ס - קיים היה רק בגרופ B.

כמובן מנוע מרכזי.

המנוע הזה גדש בעזרת 2 מגדשי גארת' 2.5 באר. הרבה יותר מכל אימפרזה או EVO ממוצעת כיום.

אבל.... בסדר... אם אתה משוכנע שלטיפו 550 כ"ס יבושם לך, רק אל תתפלא למה אחרים לא קונים את זה.

אלון

אתה טועה,

יש לפחות4 מנועי פיאט\לאנציה 2.0 טורבו עם מערכת ניהול פה בארץ שיכלוים לגדוש ולהוציא מעל 450 כ"ס והם ישארו שלמים ובריאים ,ו 2 מהם כבר שם , עם הטכנולוגיה והחלקים שניתן לרכוש היום אין בעיה להגיע להספקים האלה ממנוע 2.0 ליטר אם יש מספיק כסף לאביזרים הנחוצים.

יש חוץ מזה עוד כמה וכמה רכבים עם מנועים יותר גדולים עם יותר כוח ,הרבה יותר מזה ואפילו כפול מזה .

נכון שלפעמים זורקים מספרים של הספקים מוגזמים פה ושם , אבל יש-ויש , יש גם כאלה שיכולים להוציא הרבה יותר ויסתפקו ב 300 כ"ס זמינים ובריאים .

ללא קשר , הדור החדש של המגדשים מעלה את הרף ואת הקלות להגיע ללחץ וספיקה גבוהים בתחומי סל"ד נרחבים, ופה היתרון והשינוי העיקרי במקביל לגיבוי ממערכות הניהול מנוע החדישות שאפשר לרכוש בשוק.

 

שבת שלום ,

חן.

עדיף להצטער על מה שעשית ולא על מה שפיספסת...

פורסם

כמה תיקונים/הארות:

מנוע הבעירה הפנימית לא השתנה מהותית ב 20 השנים האחרונות זה קודם כל. בטח לא לעומת מנועי גרופ B שהקדימו את זמנם ב 20 שנה.

ה 205T16 באה עם שני מנועים (שאני מכיר):

1. 1741 סמ"ק עם 200 כ"ס לכביש (סדרתי) ועם 360 עד 400 כ"ס לגרופ B.

2. מנוע מאוחר יותר 1775 סמ"ק עם 460 כ"ס ועד 550 כ"ס - קיים היה רק בגרופ B.

כמובן מנוע מרכזי.

המנוע הזה גדש בעזרת 2 מגדשי גארת' 2.5 באר. הרבה יותר מכל אימפרזה או EVO ממוצעת כיום.

אבל.... בסדר... אם אתה משוכנע שלטיפו 550 כ"ס יבושם לך, רק אל תתפלא למה אחרים לא קונים את זה.

אלון

הוא לא היה צריך להשתנות בצורה מהותית,הוא נהפך מעודן ומתוחכם יותר, מה שמאפשר בימינו ניצולת גבוהה יותר.

 

כמו-כן,אתה מפספס פרט אחד מהותי מאוד בנוגע ל-Turbo 16 וה-T16 Evo 2,גודל המגדש.

המגדש ,לדוגמה, בסיויק שדובר עליה רבות בפורום, הוא עצום! הרבה יותר גדול מב-205,אז זה די הגיוני שההספק יהיה בסדר גודל שכזה.

מצד שני, ה-Spool שלו הוא בסביבות ה-6,500,בעוד שזה של ה-205 הוא בסביבות ה-3000.

כך שמבחינות רבות ה-205 עדיפה,אבל לא בקו ישר.

די... מספיק. נגמרה התקופה הזאת.


×
×
  • תוכן חדש...