Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפו 2ל' טורבו,550 כ"ס היא לא תעוף?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד פעם סיפורים על 550 כ"ס.......?

כמה פעמים אפשר לצעוק - תפסיקו להתלהב!

אם יש לה מעל 250 זה הישג וגם אז היא מטוס.

תשוו למנועים אחרים שגודשים ככה ותראו את ההספקים.

205T16 בגדישה של 2.5!!! באר רק 450- עד 500 כ"ס.

פורשה למינהם (תבחרו) באיזור ה 360 עד 500 כ"ס. אז לטיפו הזאת יש 550 - ב ס ד ר!

כמה הגזמות....

 

וחוץ מזה - לא יודע מה ההספק של ה GTI שהכניסו לה שם (באלבום) T16 אבל זה נראה מדהים. באמת עושה רושם מקצועי מאוד - עד כמה שניתן לראות מתמונה.

אלון

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפי מה ששמעתי יש בהרצליה אחת משופרת עם בערך 400 כוח סוס

יש טיפו ששייכת ללירן, מנוע מאוד מאוד דומה לשל תמא טורבו, מאוד מאוד פוטנציאלי... והרכב של לירן נוסע חזק מאוד...

פורסם
עוד פעם סיפורים על 550 כ"ס.......?

כמה פעמים אפשר לצעוק - תפסיקו להתלהב!

אם יש לה מעל 250 זה הישג וגם אז היא מטוס.

תשוו למנועים אחרים שגודשים ככה ותראו את ההספקים.

205T16 בגדישה של 2.5!!! באר רק 450- עד 500 כ"ס.

פורשה למינהם (תבחרו) באיזור ה 360 עד 500 כ"ס. אז לטיפו הזאת יש 550 - ב ס ד ר!

כמה הגזמות....

 

וחוץ מזה - לא יודע מה ההספק של ה GTI שהכניסו לה שם (באלבום) T16 אבל זה נראה מדהים. באמת עושה רושם מקצועי מאוד - עד כמה שניתן לראות מתמונה.

אלון

אלון , שוב אתה צועק... אבל תכלס, "אולי 250" זה לא נכון להגיד, המנוע מגיע עם 205 כ"ס בסטנדרט ... עם קצת בוכנות .. קצת טלטלים ... קצת אטם ... וטורבו גדול יותר ... אתה מפיק ה-מ-ו-ן ... אני אישית עם התמא עמדתי על קרוב ל 300 כ"ס ...וזה נבדק על דיינו (297 אבל מעגלים ת'יודע)

פורסם
כן בוודאי שיש.

 

בבעלותי טיפו מוגדשת כחולה ( העתק של הטיפו מהרצליה של לירן ) כמובן שאנחנו חברים טובים.

את הרכבים ועוד כמה דברים שיצאו מהמוסך שלנו תוכלו לראות פה..

 

www.YoavPreformence.pic.co.il

 

וכן הטורבו שלו שם בגדישה של 1.8 באר מספק משהו כמו 520 - 550 כוח סוס.

אל תשכחו שמידי פעם יש פיקים ל 2.0 באר או 2.2 באר :p

בוקר טוב, יש למוסך שלכם אתר במקרה? הפרוייקטים נראים ממש טוב!

 

בברכה:wink:

שי

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

בל נשכח את הטיפו טורבו עם מנוע ה-20V של הפיאט קופה 5 צילינדר... יחידה בארץ ובעולם למיטב ידיעתי, עם תא מנוע שאפילו רגל של זבוב לא ניתן להכניס לתוכו... (לא אזכיר של מי היא מפאת צנעת הפרט, כמובן)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אלון , שוב אתה צועק... אבל תכלס, "אולי 250" זה לא נכון להגיד, המנוע מגיע עם 205 כ"ס בסטנדרט ... עם קצת בוכנות .. קצת טלטלים ... קצת אטם ... וטורבו גדול יותר ... אתה מפיק ה-מ-ו-ן ... אני אישית עם התמא עמדתי על קרוב ל 300 כ"ס ...וזה נבדק על דיינו (297 אבל מעגלים ת'יודע)
לא צועק חמודי...

אבל תסכים איתי ש 300 (297 כמו שאתה אומר) זה לא 550 - זה קצת יותר מחצי.

אז לא פלא שאני טוען שזו הגזמה פראית.

אבל זו רק דעתי - אף אחד לא חייב לקבל אותה או אפילו לקרוא אותה...

איש באמונתו יחיה....

אתה יודע - יש אנשים שעד היום מאמינים ש - GTI זה גראנ טורבו אינג'קשן....

אז למה מי שמאמין שאם גודשים מנוע כזה ב 1.8 באר מקבלים 550 כ"ס הוא מוזר? יש מוזרים ממנו כאמור...

מי יודע...? אולי באמת יש שם מתחת למנוע אורווה עם 550 סוסים.....? ואולי רק קש....

:wink:

אלון

פורסם

מסכים לגמרי!!

 

כל אחד שמפשר רכב ישר זורק 500\600 סוסים כאילו זה בוטנים!!

אתם בכלל יודעים מה זה רכב עם 500+ סוסים???:shock:

 

לחבר שלי היתה קופה 5 צילינדר משופרת שעמדה על 300 סוסים בערך וזה מאוד מאוד מכובד!

חבר טוב שלי עם אימפרזה והרכב משופר במיקצועיות ובהרבה כסף והוא עומד על סביבות 350 סוסים והרכב רוצח!!

אז מספיק לזרוק 500\600 סוסים ילדים גם 300\350 זה חזק מאוד ובכלל לא פשוט להשגה

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

אני עמדתי על 300 ... הוא יותר משופר וחזק ממני ... אז 550 בהחלט לא ... אבל 450+ בהחלט יש מצב.... מה גם שאני גדשתי 1.5 ... והוא כאמור 1.8 .. ועם טורבו גדול יותר.

פורסם

הרכבים האלה שלכם (350-950 כ"ס) הם הרכבים היום יומיים שלכם?

 

איך זה לחיות איתם?

ותעזבו אותי מסיפורי רייסים, אני מדבר על קפיצות למכלת, להביא את הילד מהגן, להחנות ברוורס עם קלאצ קרא-מטלי , לחיות עם צריכת הדלק...וכו,.

בברכה,יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
הרכבים האלה שלכם (350-950 כ"ס) הם הרכבים היום יומיים שלכם?

 

איך זה לחיות איתם?

ותעזבו אותי מסיפורי רייסים, אני מדבר על קפיצות למכלת, להביא את הילד מהגן, להחנות ברוורס עם קלאצ קרא-מטלי , לחיות עם צריכת הדלק...וכו,.

בברכה,יניב

באמת מעניין לשמוע...

אני כל פעם מקלל את ה CTI שלי כשאני נוסע נסיעה שגרתית והיא לא קרובה אפילו למפלצות המתוארות פה. (למרות שמבחינת מתלים היא אולי עולה על כמה - אבל בטח לא מבחינת המנוע שעומד על כ 170 סוסים "עלובים"). אחרי שאני עולה על הקסארה של אישתי אני כל פעם נשבע "השנה אני מוכר את ה CTI..." (וכבר הייתי קרוב לזה כמה פעמים..).

איך זה באמת לסוע עם טיפו בעלת 300 כ"ס ומעלה??

אלון

פורסם
סוף סוף קצת כבוד לפיאט :]

לא זכור לי שמישהו קטל את פיאט.

הבעיה היא שיש להן תדמית מחורבנת בארץ וגם את המכוניות

המעניינות-באמת שלהן לא ניתן לרכוש אצל מפיץ סמל"ת הקרוב לביתך.

הייתי יותר משמח לאסוף לביתי איזו פיאט קופה או ברקטה קטנה. :-D

MCS 2008


×
×
  • תוכן חדש...