Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרומן המסויט שלי עם פיג'ו 308 (שנת 2009).


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
השנתון ממש לא ידוע כבעייתי.

 

כמו לכל רכב. גם לרכב הזה יש כמה דברים שנוטים להתקלקל. נקרא לזה מחלות, פאק בייצור, בתכנון, במה שתרצו.

 

סביר להניח שאחרי X שנים עם הרכב חלק מהם תצטרך להחליף אם לא הוחלפו עד כה.

 

אז אתה עושה את השיקול שלך -

לקנות רכב כזה במחיר זול (הרכבים האלה נמכרים בגרושים) או לקנות רכב אחר עם יותר ק"מ/שנים וכו' באותו מחיר.

בשניהם תצטרך להשקיע כסף בתיקונים, אני אזרום איתך ואגיד שבפיגו יותר - אבל גם אחרי מחיר התיקונים לא תתקרב למחיר של רכב יפני מאותה שנה.

 

אז שוב, ההחלטה בידיך. לדעתי אתה סתם דרמטי. פירטתי עלויות של מרבית התקלות ורובן לא ממש הוצאות כבדות.

 

מעבר להשקעה על תיקונים אתה שוכח פרט מאד חשוב שזה הטרטור כל פעם ללכת למוסך ולהישאר ללא רכב.

מה שלדעתי מקבל משקל חשוב בהחלטה אם להעדיף רכב זול ולהשקיע בתיקונים.

רכב יפני אולי עולה יותר אבל נותן לך שקט בכל מה שקשור לרוץ כל פעם למוסך.

 

משאבת ואקום, בית טרמוסטט, דליפה מהיחידה הפנימית הם לא הוצאות כבדות?

אני חושב שזו הצהרה לא נכונה לומר..

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

משאבת ואקום עולה 950 בערך למקורית בקנייה בארץ. 600-650 לOEM מחו"ל.

 

יחידה פנימית כ-3000.

 

תרמוסטט לא החלפתי.

 

זה לא שאתה מחליף את זה כל יומיים.

משאבת ואקום זה 10 דקות עבודה בלחץ וזה לא משהו דחוף. אפשר לדחות את זה לטיפול בכיף.

 

באמת הבעיה של המזגן הצריכה ממני להשבית את הרכב ליומיים. אבל באותה מידה הייתה יכולה להיות תקלה גם ברכב אחר.

 

שוב, לדעתי קנייה מצויינת. לא לכל אחד.

 

אני בהחלט שוקל בחיוב לקנות שוב ארץ רכב צרפתי חדיש עקב מחירי הרכישה הנמוכים.

פורסם

מה שאחרים ניסו להגיד לך קודם ואתה ממשיך להתעלם מזה, אני לא חושבת שמישהו חולק פה על חווית הבעלות שלך, אלא על צורת ההגשה.

הייתי מציעה להתחיל מהתחלה.

רכשתי פג'ו 308, שנת 2009 בשנה XX עם קמ XX.

עד לרכישה טופל בYY, לפי ההיסטריה ניתן ללמוד שZZ.

בק"מ XY הייתה תקלה A - עלות תיקון - B.

בק"מ XZ הייתה תקלה C - עלות תיקון - D.

וכן הלאה.

לסיכום, לא ממליץ כי "....".

 

הגשה פחות אמוציונלית ויותר אינפורמטיבית גם תעביר את המסר טוב יותר וגם תהיה שימושית לדורות הבאים של מחפשים.

אם אתה גם ככה שולח קוראים לנבור ב400 ההודעות שלך כדי למצוא מידע, השרשור הנ"ל בהחלט מיותר.

 

מקווה שתהנה יותר מרכב שהחליף אותו.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
מה שאחרים ניסו להגיד לך קודם ואתה ממשיך להתעלם מזה, אני לא חושבת שמישהו חולק פה על חווית הבעלות שלך, אלא על צורת ההגשה.

הייתי מציעה להתחיל מהתחלה.

רכשתי פג'ו 308, שנת 2009 בשנה XX עם קמ XX.

עד לרכישה טופל בYY, לפי ההיסטריה ניתן ללמוד שZZ.

בק"מ XY הייתה תקלה A - עלות תיקון - B.

בק"מ XZ הייתה תקלה C - עלות תיקון - D.

וכן הלאה.

לסיכום, לא ממליץ כי "....".

 

הגשה פחות אמוציונלית ויותר אינפורמטיבית גם תעביר את המסר טוב יותר וגם תהיה שימושית לדורות הבאים של מחפשים.

אם אתה גם ככה שולח קוראים לנבור ב400 ההודעות שלך כדי למצוא מידע, השרשור הנ"ל בהחלט מיותר.

 

מקווה שתהנה יותר מרכב שהחליף אותו.

 

ההצעה שלך טובה כשלעצמה אך אינה הגיונית.

אני בספק רב אם את יודעת לומר מבלי לבחון את היסטורית הרכב שלך במוסך באיזה תאריכים ומה היו התקלות.

את יודעת בסך הכל באתי לתת חוות דעת שלילית על רכב שהיה בבעלותי אך אני מתחרט על זה וגם לא אחזור על זה בשנית, למה?

הרוב רק מחפש איך לסתור את הדעה או למצוא בה פגמים, ולא באמת להתייחס לזה ברצינות.

לבקש ממני פירוט, תאריכים ועלויות מדויקות זו בקשה לא רצינית.

מבחינתי אמרתי את שלי ולא אוסיף דבר מעבר לזה

מי שרוצה לשאול משהו ספציפי אענה בשמחה בפרטי

פורסם

רועי, זכותך להיעלב אבל בגדול - הבאת תיאור מוגזם, נרגש וחסר כל בסיס של משהו שלפחות על פניו, לא נראה מי יודע מה מאיים בהתחשב בכל שמדובר ברכב בן 8-9 שהמחירון שלו נמוך והוא נקנה בהרבה פחות ממנו. באמת. תקלה משביתה אחת, פלאגים (חלק מתכלה) בתור תקלה ועוד כמה דברים שבאמת באמת לא נוראיים - אז נכון, לא סובארו DL, אבל גם ממש לא רכב שנוסע מטר ודוחפים אותו שניים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
ההצעה שלך טובה כשלעצמה אך אינה הגיונית.

אני בספק רב אם את יודעת לומר מבלי לבחון את היסטורית הרכב שלך במוסך באיזה תאריכים ומה היו התקלות.

את יודעת בסך הכל באתי לתת חוות דעת שלילית על רכב שהיה בבעלותי אך אני מתחרט על זה וגם לא אחזור על זה בשנית, למה?

הרוב רק מחפש איך לסתור את הדעה או למצוא בה פגמים, ולא באמת להתייחס לזה ברצינות.

לבקש ממני פירוט, תאריכים ועלויות מדויקות זו בקשה לא רצינית.

מבחינתי אמרתי את שלי ולא אוסיף דבר מעבר לזה

מי שרוצה לשאול משהו ספציפי אענה בשמחה בפרטי

אני חושבת שדווקא אתה לא רציני.

הרכב הקודם שלי נמכר לפני 9 חודשים לאחר שנתיים וחצי של בעלות ו55 אלף קמ (כפול מהק"מ שתיארת פה). אין לי שום בעיה לשחזר את רוב הטיפולים ואת מעט התיקונים שעבר בלי לפתוח שום מסמך בקירוב של-2000 קמ.

 

אתה באת בגישה לא רצינית, פרסמת חוות דעת ברמה של ציוץ בטוויטר או סטטוס בפייסבוק ולא של פורום רכב.

 

 

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
אני חושבת שדווקא אתה לא רציני.

הרכב הקודם שלי נמכר לפני 9 חודשים לאחר שנתיים וחצי של בעלות ו55 אלף קמ (כפול מהק"מ שתיארת פה). אין לי שום בעיה לשחזר את רוב הטיפולים ואת מעט התיקונים שעבר בלי לפתוח שום מסמך בקירוב של-2000 קמ.

 

אתה באת בגישה לא רצינית, פרסמת חוות דעת ברמה של ציוץ בטוויטר או סטטוס בפייסבוק ולא של פורום רכב.

 

 

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

 

לא בטוח שיש לך את הכישורים הנדרשים כדי לאבחן חוות דעת.

היה מומלץ שתוסיפי שזו דעתך ולא תקבעי עובדה.

לכן לא אתייחס ברצינות לעניין.

פורסם

רועי תתפלא, יש לה לא מעט כישורים וניסיון רלוונטי לאבחן חוות דעת ובהחלט כדאי לך לקחת את הדברים שלה ברצינות מוחלטת.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
רועי תתפלא, יש לה לא מעט כישורים וניסיון רלוונטי לאבחן חוות דעת ובהחלט כדאי לך לקחת את הדברים שלה ברצינות מוחלטת.

 

אני לא לוקח את הדברים שלה ברצינות ואני אגיד לך למה.

נכון זה פורום רכב, אך זה מרגיש כמו משטר דיקטטורי שכל אחד חייב לרשום נוסח בדרישות מסוימות.

נדמה שמי שרוצה להתבטא כפי שהוא רוצה אינו יכול כי זה לא עומד בסטנדרטים של הפורום..

סלח לי שאני אומר זה, אבל אנשים זחלו פה לעץ גבוה מדי וההתנשאות פה כבר גובלת בגועל.

אין פה חופש ביטוי או חופש להביע דעה כי ישר מחפשים לתקוף אותו או לומר לו איך ומה לרשום בתגובות

 

ולא אני לא נעלב כמו שציינת, אלא רק תוהה לעצמי איםה כן אפשר לדבר ולרשום בחופשיות.

פורסם

זה האינטרנט. כמו שאתה בוחר להציג את הדברים שלך בדרך מסויימת, אתה צריך להיות מוכן לזה שאנשים יטילו בהם ספק, ויביעו את הספק שלהם. זאת מהות כל פורום ציבורי באשר הוא. זאת גם, בגדול, מהות חופש הביטוי. לך היה החופש לומר X, לאחרים היה החופש להגיב מ-A עד Z, ובלבד שהם לא עברו על כללי הפורום, והם לא עברו עליהם.

 

זה פורום הרכב המוביל בארץ. הסטנדרטים כאן גבוהים, בגללם הפורום שומר על מעמדו כמוביל מזה כעשור וחצי. זה לא טוויטר, ואלה לא טוקבקים. מגיבים לך אנשים עם ניסיון חיים ורכב לא מועט, ומטילים ספק בדברים אשר על פניו (וגם בהמשך) נראו כמוגזמים ונטולי נימוק וביסוס מינימאלי. מה שאתה רואה כהתנשאות הוא פשוט שמירה על הסטנדרטים האלה. אם צפית לכך שתכתוב "אוטו X זה חרא" ויענו לך "כן אחשלי, זה חרא אחושרמוטה", כנראה הקשת URL לא נכון.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
זה האינטרנט. כמו שאתה בוחר להציג את הדברים שלך בדרך מסויימת, אתה צריך להיות מוכן לזה שאנשים יטילו בהם ספק, ויביעו את הספק שלהם. זאת מהות כל פורום ציבורי באשר הוא. זאת גם, בגדול, מהות חופש הביטוי. לך היה החופש לומר X, לאחרים היה החופש להגיב מ-A עד Z, ובלבד שהם לא עברו על כללי הפורום, והם לא עברו עליהם.

 

זה פורום הרכב המוביל בארץ. הסטנדרטים כאן גבוהים, בגללם הפורום שומר על מעמדו כמוביל מזה כעשור וחצי. זה לא טוויטר, ואלה לא טוקבקים. מגיבים לך אנשים עם ניסיון חיים ורכב לא מועט, ומטילים ספק בדברים אשר על פניו (וגם בהמשך) נראו כמוגזמים ונטולי נימוק וביסוס מינימאלי. מה שאתה רואה כהתנשאות הוא פשוט שמירה על הסטנדרטים האלה. אם צפית לכך שתכתוב "אוטו X זה חרא" ויענו לך "כן אחשלי, זה חרא אחושרמוטה", כנראה הקשת URL לא נכון.

 

חייב לומר שאהבתי את התגובה שלך.

ואתה צודק, אני באמת חושב שצריך לשמור על סטנדרטים גבוהים, אך יחד עם זאת גם לזה יש דרך.

אני חושב שקצת הגזמת כשאמרת נטולי נימוק וביסוס, כי כן רשמתי מה היו הליקויים ברכב.

להטיל בספק זה בסדר, אך לא באתי לשנות משהו או להוכיח משהו.

זה פשוט חוות דעת אישית שלי על הרכב ומי שזה עוזר לו אז בסדר ומי שלא גם בסדר.

אבל מכאן עד ללמד אותי איך לרשום תגובות... סלח לי אבל זו התנשאות לשמה ולדעתי אין לה מקום גם בסטנדרטים גבוהים.

פורסם

כמה שאלות לפותח השרשור:

1. האם התייעצת בפורום לפני רכישה? מה כדאי לרכוש בתקציב?

2. האם קראת בפורום על המחלות של הדגם לפני הרכישה?

3. למה לא מכרת את הרכב עם תחילת הבעיות, או אחרי שהבנת שהרכב לא בשבילך (חויית נסיעה גרועה, גיר מזעזע, רכב חסר כוח)?

 

הפורום הזה מספק מספיק מידע טרום רכישה, וגם מספיק מידע טכני.

פורסם
כמה שאלות לפותח השרשור:

1. האם התייעצת בפורום לפני רכישה? מה כדאי לרכוש בתקציב?

2. האם קראת בפורום על המחלות של הדגם לפני הרכישה?

3. למה לא מכרת את הרכב עם תחילת הבעיות, או אחרי שהבנת שהרכב לא בשבילך (חויית נסיעה גרועה, גיר מזעזע, רכב חסר כוח)?

 

הפורום הזה מספק מספיק מידע טרום רכישה, וגם מספיק מידע טכני.

 

1) כן

2)כן (ומודה טעות שלי שהתעלמתי מהאזהרות)

3)בהתחלה טיפלתי בבעיות אך כשהציבו בפניי את הבעיה של דליפת הגז זה הספיק לי ומכרתי.


×
×
  • תוכן חדש...