Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרומן המסויט שלי עם פיג'ו 308 (שנת 2009).


roy007
שימו לב! השרשור הזה בן 2251 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כדאי לזכור שהאוטו הזה נמכר גם מחוץ לישראל, אירופה די מלאה באקסמפלרים האלו, לרוב בגירסת דיזל ידני וההגדרה סיוט לא בהכרח מתחברת אליו שם, כך שלא בטוח כלל שמדובר בפדיחה. הענין הזה כוחו אגב יפה גם ל 3008.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בשביל להחליף גומיות שסתומים שיפצו ראש מנוע?!

 

אני אישית מכיר כלי ספציפי שמשתמשים בו במוסך גבע שמיועד להחלפת גומיות ללא פירוק הראש.

 

במחיר הנכון - שווה לקנות 308 (כמובן שצריך לבדוק הסטוריה של הרכב)

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע למה בדיוק עשו ראש.

בעבודות החוץ בקבלה רשום ראש מנוע.

 

אבל לפי הקבלות מ2017, אוהבים שם לפתוח שושנות.

 

את כל הטיפול הזה עשו כי נכשל בטסט על גזים.

 

 

אני מסכים ש 308 הקודמת כנראה מעט פחות מוצלחת מהתוצרת הרגילה של פיזו. במיוחד המנוע הלא אפוי, והבעיות שמביא איתו.

 

במחיר הנכון, ועם ידע מסוים, אכן קנייה די טובה. אבל לא לבעלי "לב חלש" :)

 

יש לי בבית גם 407 2009, ואין איתה שום בעיות דומות. פשוט רכב מצוין.

 

גם הייתה לי 206 במשך 8 שנים והכל גם כן היה מצוין.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

יואב :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי גם 206 שנת 2002 xt מנוע 1.6 ונהניתי ממנה מאד.

יש לחדד שהביקורת שלח היא רק הרכב הספציפי שהיה ברשותי.

מה שכן, הוא השאיר צלקת כל כך עמוקה שאני בספק אם אי פעם ארכוש פיג'ו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככה אצלי עם פורד.

 

אחרי מה שחוויתי עם פורד מונדאו 2007 (תוך שנה גיר, מדחס מזגן ושני אלטרנטורים), ספק אם אי פעם אחזור לפורד. אפילו שהייתה במקביל פוקוס 2005 שכמעט ולא עשתה בעיות (למעט גיר שהחזיר את נשמתו להנרי, אבל זה היה ב200 אק"מ).

 

כנראה שאם הייתה לי טויוטה לא אמינה, הייתי אומר את אותו הדבר על טויוטה, למרות שקורולה 2013 שהחליפה את המונדאו ימשו"ז, לא עושה בעיות בינתיים למרות שהיא עוברת חיים לא קלים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככה אצלי עם פורד.

 

אחרי מה שחוויתי עם פורד מונדאו 2007 (תוך שנה גיר, מדחס מזגן ושני אלטרנטורים), ספק אם אי פעם אחזור לפורד. אפילו שהייתה במקביל פוקוס 2005 שכמעט ולא עשתה בעיות (למעט גיר שהחזיר את נשמתו להנרי, אבל זה היה ב200 אק"מ).

 

כנראה שאם הייתה לי טויוטה לא אמינה, הייתי אומר את אותו הדבר על טויוטה, למרות שקורולה 2013 שהחליפה את המונדאו ימשו"ז, לא עושה בעיות בינתיים למרות שהיא עוברת חיים לא קלים.

 

 

תמצית חוויית רכישת הרכב הישראלית. לוקחים רכב אירופאי ישן וזול, נכווים (כי הוא לא מטופל כראוי וכי מה לעשות, ברכב ישן הולכים דברים), קונים רכב יפני ו, שימו לב, חדש הרבה יותר, צורחים שלא יקנו יותר את החרא הקודם וקונים רק יפני מעכשיו. כמובן חדש ולא ישן. הגיון מדהים.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה מתחילה ומסתיימת כשבאים למוסך רק לטיפול ולא יישור הרכב לעוד תקופה שהמוסכניק לא יראה את הרכב.

רכב זה מוצר דינמאי, מתבלה, שצריך מדי פעם להחליף לא רק שמן ופילטר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמצית חוויית רכישת הרכב הישראלית. לוקחים רכב אירופאי ישן וזול, נכווים (כי הוא לא מטופל כראוי וכי מה לעשות, ברכב ישן הולכים דברים), קונים רכב יפני ו, שימו לב, חדש הרבה יותר, צורחים שלא יקנו יותר את החרא הקודם וקונים רק יפני מעכשיו. כמובן חדש ולא ישן. הגיון מדהים.

 

אני די בטוח שגם ברכב יפני ישנם בעיות, אבל אני גם די בטוח שרכב יפני לא צורח לך כל שבוע anti pollution faulty

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב יפני, ישן וחדש, בעיקר עמיד יותר לתחזוקת שבר (להבדיל מאמין באופן כללי). ותתפלא, בדייהטסו אפלאוז 1997 שהייתה לי היו בעיות חיישנים של זיהום אוויר, פשוט לא הייתה לה נורה מתאימה אז זה לא שיגע אותי. הייתה לה גם בעיה כרונית של סרק לא יציב. בדייהטסו אפלאוז 1992 שהייתה לי הצ'וק האוטומטי לא עבד, עדד שהשתחרר במכה שהאוטו קיבל, אלא שזה לא עזר כבר כי המכה הביאה לטוטאל לוס. בליאנה 2002 שהייתה לאשתי רדיאטור החימום היה מנותק, כי התקלקל ואף אחד לא תיקן, זה כנראה לא נחשב לתקלה. אני סידרתי מיד עם הקניה. אח"כ הלך הראש, למרות שכנגד כל הסיכויים אשתי שמה לב שהמד עולה ועצרה בצד.

אבל היי - ליפניות סולחים כל עוד הן נוסעות, לאירופאיות לא. ככה זה נהוג.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאני רכשתי את הפיג'ו אני ידעתי מראש שאני לוקח סיכון.

בדקתי מחיר רכישה. מחיר של מתחרות. קצת קראתי על עלויות תיקון של מחלות נפוצות.

לקחתי סיכון מחושב נקרא לזה ככה. זה בדיעבד השתלם לי. זה יכל ללכת לכיוון אחר.

כמו שאמרו לך - יש יותר סלחנות כלפי רכבים יפניים. לא יודע למה.

הגיר של ההונדה שלי דופק מדי פעם בהחלפת הילוך. זה די מעניין לי את התחת. אני כבר חצי שנה מתכנן להחליף לו שמן גיר. אבל דוחה את זה.

אם זה היה בפיג'ו - על הנקישה הראשונה הרכב היה כבר על הליפט. לא יודע למה. שמה אגב החלפתי שמן גיר כטיפול מונע בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב יפני, ישן וחדש, בעיקר עמיד יותר לתחזוקת שבר (להבדיל מאמין באופן כללי). ותתפלא, בדייהטסו אפלאוז 1997 שהייתה לי היו בעיות חיישנים של זיהום אוויר, פשוט לא הייתה לה נורה מתאימה אז זה לא שיגע אותי. הייתה לה גם בעיה כרונית של סרק לא יציב. בדייהטסו אפלאוז 1992 שהייתה לי הצ'וק האוטומטי לא עבד, עדד שהשתחרר במכה שהאוטו קיבל, אלא שזה לא עזר כבר כי המכה הביאה לטוטאל לוס. בליאנה 2002 שהייתה לאשתי רדיאטור החימום היה מנותק, כי התקלקל ואף אחד לא תיקן, זה כנראה לא נחשב לתקלה. אני סידרתי מיד עם הקניה. אח"כ הלך הראש, למרות שכנגד כל הסיכויים אשתי שמה לב שהמד עולה ועצרה בצד.

אבל היי - ליפניות סולחים כל עוד הן נוסעות, לאירופאיות לא. ככה זה נהוג.

 

רומן כמו שכבר אמרתי הרי זה ברור שגם לרכב יפני יהיו בעיות.

כל הדוגמאות שכתבת היו לשנתונים נמוכים וכמובן שלכל דגם יש את המחלות שלו, ולא חשוב היכן הוא יוצר.

אך האם אתה יכול לומר את אותו הדבר לרכב יפני ואירופאי משנת 2010 ומעלה?

לי היה 308 שנת 2009 והוצאתי X כסף על טיפולים ותיקונים. האם אינך חושב שאם היה לי מאזדה 3 או טויוטה קורולה מאותו שנתון גם הייתי משלם X כסף?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני די בטוח שגם ברכב יפני ישנם בעיות, אבל אני גם די בטוח שרכב יפני לא צורח לך כל שבוע anti pollution faulty

אבל מצד שני, יש ברשותי גטס GLF - רכב נטול טנכולוגיה מתקדמת. אחת הבעיות שגליתי בשנה וחצי האחרונות הם רעידות. החלטתי להחליף את המשולשים ודהמתי ה-boint joint במשולש המקורי נקרע וגרם לרעידות בהגה וברכב. גם תושבות מנוע ומוטות קישור החלפתי במהלך השנתים האחרונות שגרמו לחוויה נעימה יותר ברכב.

אמנם לא נדלקה לי צ'ק אנג'י, אבל צריך לדעת במה צריך לטפל ובמה לא.

 

אם אין לך סבלנות להחליף כל דבר ולעשות ניסיונות, כנס לפורום ותקרא את הצרות של האחרים: תשאל אותם מה הסיפטומים ותדע בערך מתי "התקלה" עומדת לקרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם אינך חושב שאם היה לי

מאזדה 3

או

טויוטה קורולה

מאותו שנתון גם הייתי משלם X כסף?

 

או שכן, או שלא, אם-כי סטטיסטית, שוב, אם אתה לא מתכוון להקפיד קלה כחמורה באחזקת רכב, הסיכוי שיפנית תנשוך אותך על זה קטן יותר.

 

עם זאת, לקורולה היה דור שהלכו בו מנועים, גם לבאלנו היה דור שהלכו בלוקים, וכל זה כשהן היו חדשות. אלפא 159 ולנצ'יה דלתא נחשבו למכוניות אמינות ב- +/- חמש השנים הראשונות לחייהן, לאחר מכן הבלאי נהיה יקר מאד. דוגמאות יש לכאן ולכאו ואם אתה מתעקש לחזור לדוגמא הספציפית שלך, אני באמת לא רואה משהו חריג יתר על המידה למכונית בת כמעט עשור. תקלה משביתה אחת, כל היתר לא היה דחוף או משבית, מנית החלפת פלאגים בתור תקלה - זה חלק מתכלה, וזה שהיא עגלה יכולת להבין כבר מחיפוש בגוגל. פשוט עניין של תיאום ציפיות.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל מצד שני, יש ברשותי גטס GLF - רכב נטול טנכולוגיה מתקדמת. אחת הבעיות שגליתי בשנה וחצי האחרונות הם רעידות. החלטתי להחליף את המשולשים ודהמתי ה-boint joint במשולש המקורי נקרע וגרם לרעידות בהגה וברכב. גם תושבות מנוע ומוטות קישור החלפתי במהלך השנתים האחרונות שגרמו לחוויה נעימה יותר ברכב.

אמנם לא נדלקה לי צ'ק אנג'י, אבל צריך לדעת במה צריך לטפל ובמה לא.

 

ברוב המכוניות המזרחיות הנהג הישראלי המצוי יטפל עם פלסטר בסרטן, כל עוד הרכב נוסע. אתה החלפת משולשים, הרוב ייסעו. בגלל זה אתה רואה אותן נמוכות כמו לואוריידרים. הלך מנוע חלון? מברג. הלך רדיאטור חימום? מנתקים ועוקפים. הלך טרמוסטט? מוציאים, לא צריך את זה בארץ. חוץ ממזגן לא מתקנים כלום. ההבדל הוא שבאירופאיות בוכים על זה, במזרחיות זה שגרה.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2251 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...