Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3038 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אני מחפש לקנות רכב עם תקציב של עד 20 אלף.

המטרות שלו מבחינתי הן:

בעיקר נסיעות בעיר ולפעמים נסיעות ארוכות שכוללות עליות ממושכות (גר בצפון).

 

שמתי עין בעיקר על הפיאט פונטו בגלל צריכת דלק נמוכה יחסית, חלפים זולים לפי מה שהבנתי, והפסד מינימלי של כסף לאחר שנה/ שנתיים כשארצה להחליף רכב.

 

השאלה שלי בעצם היא האם מומלץ או שעדיף לי להתרחק מפיאט כי מבלים את רוב הזמן איתם במוסך, כמו שהרבה אומרים..?

ואם כבר החלטתי בכל זאת ללכת על הפיאט, מה כדאי יותר- גרנדה או איבו?

 

ואם לא פיאט?! איזה תחלופה יש שמקבילה לפונטו?

 

תודה,

טל

פורסם
ידני או אוטומט?

איבו חדשה יותר.

 

לא קריטי מבחינתי, יש עדיפות לידני על האוטומט(רובוטי)..?

ובטוח שההבדל זה שהאיבו חדשה יותר? כי נראה לי שראיתי 2010/11 גם גרנדה וגם איבו...

פורסם

ידני עדיף מבחינת אחזקה ולרוב יהיה חדש יותר מאוטומט באותו מחיר.

הייתי מחפש סופרמיני עם מנוע גדול יחסית (1.4 או 1.6)לנסיעות שתיארת , למרות שגם עם 1.2 ניתן לחיות.

פורסם

המנוע ה"חזק" הוא 1,370 סמ"ק עם 77 כוח סוס.

הרכב מרגיש כבד, איטי ולדעתי פחות יתאים לתוואי שלך, צריכת דלק היא 14.5 בממוצע.

דווקא האמינות של התיבה הרובוטית השתפרה פלאים בשנים שאתה מדבר עליהן ואין לתיבה מחלות ילדות כואבות בכיס שהיו בשנים של 07-08.

 

סתם שתדע, הפונטו שברה שיא שלילי של כל הזמנים בדיוק לפני חודשיים, במבחני EuroNcapנתנו לה ציון 0 בבטיחות, וזאת למרות שקיבלה בעבר ציון גבוה ולמרות 7 כריות האוויר שלה, בפעם הראשונה בהיסטוריה של הארגון הזה (שלא לבלבל עם GlobalNcap).

 

הייתי בודק מאזדה 2 מאותם שנתונים שציינת, קצת פחות אקזוטי, קצת יותר שקט נפשי.

פורסם

עד לפני 4 חודשים הייתה בבעלותי איבו 2011 ידנית.

נרכשה מחבר פורום עם כ-44K ק"מ (יד ראשונה),הייתה בבעלותי כשנה וחודשיים ובמהלכה גמענו מעל ל-30K ק"מ.

100% אמינות,הרכב טופל בזמן ותמיד בחלפים הטובים ביותר,מי שמזניח בסוף חוטף והולך לצעוק "לא אמין לא אמין ח*א מותג.

במקרה שלי כ-90% מהנסועה הייתה בין עירונית ולכן צריכת הדלק הייתה כ-16.5/17 ק"מ לליטר (הכל מתועד בקובץ אקסל).

המינוסים של הרכב:

סל"ד גבוהה בשיוט,יותר מפריע לעין מאשר לנסיעה ובידוד רעשים בינוני.

יתרונות:

מחיר רכישה,אבזור (תלוי גרסה),אמינות (כפי שאמרתי,תלוי תחזוקה).

 

בגדול נכון להיום,אני קצת מצטער שמכרתי,כי עדין לא מצאתי את התחליף הראוי,כאשר התקציב הוא לא Issue.

פורסם
המנוע ה"חזק" הוא 1,370 סמ"ק עם 77 כוח סוס.

הרכב מרגיש כבד, איטי ולדעתי פחות יתאים לתוואי שלך, צריכת דלק היא 14.5 בממוצע.

דווקא האמינות של התיבה הרובוטית השתפרה פלאים בשנים שאתה מדבר עליהן ואין לתיבה מחלות ילדות כואבות בכיס שהיו בשנים של 07-08.

 

סתם שתדע, הפונטו שברה שיא שלילי של כל הזמנים בדיוק לפני חודשיים, במבחני EuroNcapנתנו לה ציון 0 בבטיחות, וזאת למרות שקיבלה בעבר ציון גבוה ולמרות 7 כריות האוויר שלה, בפעם הראשונה בהיסטוריה של הארגון הזה (שלא לבלבל עם GlobalNcap).

 

הייתי בודק מאזדה 2 מאותם שנתונים שציינת, קצת פחות אקזוטי, קצת יותר שקט נפשי.

 

קודם כל,לפני שאתה מסיק מסקנות (שגויות),רצוי שתבדוק איזו גרסה בדיוק נבחנה במבחני ריסוק.



דבר נוסף רכב שקיבל לפני 5-6 שנים חמישה כוכבים במבחני ריסוק (שוב תלוי גרסה),לא יקבל ציון אפילו קרוב לכך ולא משנה איזה רכב תבחר,כי הקריטריונים של המבחן השתנו.

פורסם

קודם כל,לפני שאתה מסיק מסקנות (שגויות),רצוי שתבדוק איזו גרסה בדיוק נבחנה במבחני ריסוק.



דבר נוסף רכב שקיבל לפני 5-6 שנים חמישה כוכבים במבחני ריסוק (שוב תלוי גרסה),לא יקבל ציון אפילו קרוב לכך ולא משנה איזה רכב תבחר,כי הקריטריונים של המבחן השתנו.

 

אדוני פיאט פונטו זה רכב עם אפס נקודות בטיחות נכון לדצמבר 2017.

אם תקרא את הכתבה שקישרתי, תיווכח, או שלא, שיש לא מעט רכבים שנבחנו יחד איתו ועדיין לא הוציאו ציון אפסי.

אגב, למיטב ידיעתי, באדום מסומן הרכב שנמכר בארץ.

 

Untitled.png

 

"להיכנס לנתונים" זה אחלה, ושיקול מוצדק כשרוצים לראות למה רכב קיבל 4 כוכבים במקום 5.

ממש לא כשרוצים לראות למה קיבל אפס.

פורסם

אמנם המנוע הנ״ל אכן נמכר בארץ,אבל הרכב שנבחן צויד אך ורק ב-2 כריות אוויר,אי לכך רצוי היה להוסיף את הפרט הנ״ל.

מעבר לכך אני לא בא להגן על הרכב,מן הסתם יש רכבים טובים יותר/פחות.

אבל אין צורך סתם להכפיש רכב,על אחת כמה וכמה כשמדובר על אופציה מעולה לרכב בתקציב של פותח השרשור.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

גם אני מתעניין ברכישת איבו 2010-11.

שאלה: האם מבחן הריסוק שפנית עליו רלוונטי גם לשנים אלה, או רק לשנת 2017-18.

האם המשמעות שהפונטו בשנת 2010 יותר בטוחות מהפונטו החדישות?

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם

לא, זה אותו דבר. אבל המבחנים הישנים היו פחות מחמירים מהחדשים.

 

הפונטו הוצגה בשנת 2006, אם תבחון כל רכב שהוצג ב 2006 במבחן לפי התקן הנוכחי, סביר שתקבל תוצאה דומה.

 

 

פורסם

חשוב להוסיף, הפונטו נבחנה שוב ב 2017 מהסיבה הפשוטה שהיא עדיין נמכרת ואין דגם מחליף.

 

אצל יצרנים אחרים מ 2006 עד היום התחלפו 2-3 דגמים.

 

הפונטו קיבלה בשנת 2005 (תיקון להודעה קודמת, הוצגה ב 2005 ולא ב 2006) 5 כוכבים. זה מצויין יחסית למכוניות של אז ושווה ל 0 כוכבים יחסית למכוניות של היום.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...