Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3056 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נסה לאתר את השולח אם זה מפריע לך, אני בטוח שיש דרכים
אני חושד במישהו, אבל אני לא מתכוון להאכיל את הטרול.

בעיקר משום שבת הזוג לא מוכנה לנקוט צעדים נגדו.

כרגע התעלמות, על מנת להוציא לו את העוקץ. אם הוא יטריד בשעות לא שגרתיות או שיחות לא לעניין, הוא יטופל.

 

Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

פורסם
לא חושב שזה חוקי ללא ידיעת הצד השני. לא סתם תמיד שאתה מתקשר לקופת חולים,חברת כרטיסי אשראי ושאר נציגי שרות, תשמע מיד בתחילת השיחה "לידיעתכם, השיחה מוקלטת לצורך בקרה ושיפור השרות". למה הם מיידעים אותנו לפני תחילת ההקלטה אם לא בכדי לכסות את עצמם מבחינת החוק?

 

 

זה בשביל לרסן את האנשים שלצרוח על מוקדני שירות הלקוחות זה התחביב שלהם.

פורסם

האפליקציה מאפשרת שיחה אחת חינם, וכל השאר בתשלום (חבילות של X שיחות מתיחה).

חבר לעבודה, שהוא לא העיפרון הכי חד בקלמר, שילם קרוב ל-100 ש"ח על השטות הזאת. נשאר בלי כסף ועם המון הקלטות שלא יצאו מצחיקות כמו שציפה.

קרוב לוודאי שהמטרידן לא ישלח שיחות כאלה שוב. זה עולה כסף ולא מצחיק.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בסופו של הדבר הבדיחה על חשבון מי?

56a492e7a4478.jpeg

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מה לקחתם קשה? כל אחד וההומור שלו

 

כל עוד אף אחד לא נפגע ולא מתקשרים בשעות לא שעות אז הכל טוב, אפשר לצחוק על עצמך קצת ולהמשיך הלאה בחיים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
מה לקחתם קשה? כל אחד וההומור שלו

 

כל עוד אף אחד לא נפגע ולא מתקשרים בשעות לא שעות אז הכל טוב, אפשר לצחוק על עצמך קצת ולהמשיך הלאה בחיים

 

מבחינתי זה שהמספר טלפון שלי נכנס למאגר של צד שלישי זה אחושרמוטה פגיעה.

פורסם
מבחינתי זה שהמספר טלפון שלי נכנס למאגר של צד שלישי זה אחושרמוטה פגיעה.

כל מי שיש לו את הטלפון שלך רשום אצלו בזיכרונות מביא אותו לגורם שלישי כל פעם שהוא מוריד אפליקציה שמבקשת גישה לאנשי-קשר.

אפשר לחשוב מה כבר יעשו עם הטלפון שלך, כל סוכן מכירות ניתן לחסום היום בעזרת אפליקציות יעודיות עוד טרם התקשרו אלייך אם מזה אתה חושש.

פורסם

^ על זה לא חשבתי.

באסה.

צריך אפליקציה נגד האפליקציה של האפליקציה.

אוף. מתגעגע לימים של הטלפן חוגה. במקסימום, היו צריכים לעצור עם המוטורולה בלוק. :-P

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
מצטער. לא רואה איך לצחוק על חשבונו של מישהו, ועוד לפרסם זאת ברשתות חברתיות, אחרי שמסרת את מספר הנייד שלי לגורם מפוקפק, זה "הומור בריא".

 

אבל מצד שני, עוד בשנות ה80, בעיצומו של טרנד סרטי המתיחות של יהודה ברקן חשבתי שזה וולגרי ופתטי, (וגם מחפיץ נשים, אבל זה כבר לדיון אחר).

כנראה שחוש ההומור שלי פשוט אינו מתאים ל"חברמניות" הישראלית.

 

קרוב משפחה שלי היה האחראי הבלעדי לגריפת כל ריווחי סרט המתיחות האחרון של ברקן ולהפסקת הטרנד המטומטם הזה.

 

למי שעוד זוכר, סנדלר ניצול שואה קשיש (מאוד) שהמתיחה הקורעת הייתה שנכנסים לו לסנדלריה ומתחילים לפנות הכל כי הוא לא שילם ארנונה וזורקים אותו מהנכס (וזה בכלל נכס בבעלותו).

 

חטף להם שם במקום פירפור חדרים, הובהל לטיפול נמרץ והמטומטמים האלה עוד שילבו את המתיחה בסרט (כמובן בלי הקטע ה"קורע מצחוק" שהוא מתמוטט שם).

 

לא הבן שלו ולא השופט בבית המשפט צחקו...למען האמת, אף אחד לא צחק חוץ ממכונת הצחוקים בסרט שנקרעה מצחוק מהתעללות בניצול שואה קשיש.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
קרוב משפחה שלי היה האחראי הבלעדי לגריפת כל ריווחי סרט המתיחות האחרון של ברקן ולהפסקת הטרנד המטומטם הזה.

 

למי שעוד זוכר, סנדלר ניצול שואה קשיש (מאוד) שהמתיחה הקורעת הייתה שנכנסים לו לסנדלריה ומתחילים לפנות הכל כי הוא לא שילם ארנונה וזורקים אותו מהנכס (וזה בכלל נכס בבעלותו).

 

חטף להם שם במקום פירפור חדרים, הובהל לטיפול נמרץ והמטומטמים האלה עוד שילבו את המתיחה בסרט (כמובן בלי הקטע ה"קורע מצחוק" שהוא מתמוטט שם).

 

לא הבן שלו ולא השופט בבית המשפט צחקו...למען האמת, אף אחד לא צחק חוץ ממכונת הצחוקים בסרט שנקרעה מצחוק מהתעללות בניצול שואה קשיש.

 

:shock::shock::shock:

פורסם

רוב ה"מתיחות" של יהודה ברקן היו בג'אנר העלוב ביותר שנלקח מסרטי "מתיחות" דרום אפריקאים (בימי האפרטהייד) שפשוט התעללו בשחורים.

 

ילד מסכן בוכה עומד ליד דקל גבוהה שבקצה שלו תלוי בלון.

בא שחור נחמד, מטפס על הסולם ואז גונבים לו את הסולם וכולם מתגלגלים מצחוק.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...