Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3120 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

 

 

ברשותי יונדאי אקסנט 2015,

 

אני מעוניין לדעת האם יש ברכב שרשרת או רצועת טיימינג?

 

אם קיימת רצועה מתי אמורים להחליף?

 

הרכב עבר 48k ק"מ (30k mil). איזה טיפול צריך לבצע ?

 

 

 

אני גר בלאס ווגאס (מזג אוויר מדברי) אם זה משנה.

 

תודה

פורסם

אדם. הi25 בקישור זה עד 2011 והאקסנט זה עד 09.

רמי. הבחירה של הרכב הייתה בלחץ,

בעייני לא הבחירה הכי נכונה הן מבחינת כוח מנוע והן מבחינת זה שאני רגיל לרכבים 5 דלתות,

כרגע הרכב חדש ואמין וזה מה שאני צריך בשביל העבודה שלי (עושה בסביבות ה60k ק"מ בשנה)

רציתי לרשום דגם מנוע כשפתחתי את השרשור אבל לא מצאתי איפה זה רשום. ברישיון רכב לא רשום, על המנוע רשום GDi.

 

תודה מראש לעונים.

פורסם

הייתי מחפש מידע באתרים מקומיים. הוראות טיפול יכולות להיות שונות במדינות שונות, בהתאם לסוג הדלק, אקלים, גירסת מנוע ספציפית ותקני זיהום אוויר.

 

 

אוטדטה היא תוכנה אירופאית, אין בה גירסאות "אמריקאיות".

 

 

פורסם

ניסים, מה שהוא נתן לך זה אקסנט מ-2011.

 

כמו שאמרו - I25 זה רק בארץ, זה שקר של היבואן.

 

בארץ אין אקסנט עם מנוע GDI, זה מנוע של איי30 מ-2012.

 

כנראה שבארה"ב זה כן קיים. אם כך, דגם המנוע שלך G4FD. מוזר שלא רשום לך ברשיון רכב, אבל אתה יכול לרשום פה מספר שלדה כדי שאבדוק לך.

 

יש לך שרשרת טיימינג. תיעזר בספר של I30 מ-2012.

Stay Dirty

פורסם

Vin number: KMHCT4AE6GU032536

לא מצאתי את הדגם מנוע שדיברת עליו בשום מסמך.

אשמח אם תבדוק לי סופית באיזה מנוע מדובר.

אם תוכל לבדוק איזה גיר יש לי ברכב אני אשמח. הגיר שיש לי הוא 6 הילוכים.

תודה רבה לכולם על המענה.

×
×
  • תוכן חדש...