Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3145 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לי היה את הפרמיום 5 ואת האקו 3.

לדעתי ארץ הייצור לא אמורה להשפיע, זה שקו הייצור בצ'כיה כדי להוזיל עלויות לא אמור להשפיע על טיב התוצרת, הרי בכל זאת זאת צ'כיה ולא מדובר באינדונזיה.

 

אני אישית הייתי בודק מחירים בין המישלין לקונטיננטל, ומה שטרי יותר וזול יותר - הייתי רוכש (למרות שיש לי העדפה קלה לקונטיננטל).

 

 

תודה רבה

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אולי אני אכוון אותך יותר לכיוון המישלין.

החזקתי אוקטביה למשך כמעט 4 שנים. הרכב הגיע מהמפעל עם צמיגי קונטיננטל אקו 3 כלשהו. הרכב היה קשה מאוד בעיר עד לא נוח. לפני המכירה החלפתי 4 צמיגים סיניים זולים, ופתאום הרכב היה נוח משמעותית!

אני מאמין שצמיג משלין או קלבר (האח של מישלין) יעשה עבודה מעולה בנוחות.

 

יכול להיות שזה בגלל שהאקו פחות נוח מאשר הפרימיום?

פורסם

 

תודה

הסברת בצורה בהירה

 

אם כך, יש ללכת על האופציה 2

כעת כל שנותר להחליט זה האם ללכת על פרימיום קונטקט 5 או על מישלין פרמסי 3 שלכאורה דומים מבחינת הנתונים.

פורסם
אולי אני אכוון אותך יותר לכיוון המישלין.

החזקתי אוקטביה למשך כמעט 4 שנים. הרכב הגיע מהמפעל עם צמיגי קונטיננטל אקו 3 כלשהו. הרכב היה קשה מאוד בעיר עד לא נוח. לפני המכירה החלפתי 4 צמיגים סיניים זולים, ופתאום הרכב היה נוח משמעותית!

אני מאמין שצמיג משלין או קלבר (האח של מישלין) יעשה עבודה מעולה בנוחות.

 

כלומר, אתה ממליץ על מוצר שלא התנסית בו על סמך הנחה? חזק מאוד.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
עם אותם נתונים הנדרשים למה שמתאים לרכב שלי, (קורולה) מבחינת רוחב, קוטר, קוד מהירות וכו'.

השמות שכתבתי הן לאחר בדיקה לפי דגם הרכב שברשותי. וכתבתי שמדובר בקורולה (טויוטה קורולה).

 

ולמה שלא תציין את שנתון הרכב ואת המידה המלאה, ובנוסף תקציב, לטובת אחרים שמתעניינים או כאלו שיכולים להציע לך אפשרויות טובות אחרות?!

 

אגב, סיומת MO, משמעה דגם שהותאם לשיווק כציוד OE עבור דגמים מסויימים של מרצדס.

פורסם
ולמה שלא תציין את שנתון הרכב ואת המידה המלאה, ובנוסף תקציב, לטובת אחרים שמתעניינים או כאלו שיכולים להציע לך אפשרויות טובות אחרות?!

 

אגב, סיומת MO, משמעה דגם שהותאם לשיווק כציוד OE עבור דגמים מסויימים של מרצדס.

 

כל הדגמים שציינתי, זה לאחר בדיקה של מה שמתאים ספציפית לרכב שלי. ורציתי לדעת מה ההבדלים.

 

בכל מקרה, אלו הנתונים:

שנתון 2013

205-55-R16, קוד 91V

 

לגבי מחיר, 350-400 ש"ח לצמיג, פלוס מינוס.

 

תודה

פורסם

אם אתה מציין פה מישלין אז למה לא pilot sport 4? הצמיג הכי טוב שהיה לי עד היום!

בנוסף אמליץ על Vredestein שגם באותה רמה ואפילו יותר במחיר דומה.

פורסם
כלומר, אתה ממליץ על מוצר שלא התנסית בו על סמך הנחה? חזק מאוד.

ממליץ ועוד איך. מישלין ידועים בתור צמיגים "רכים" שמשכחים את המהמורות בצורה טובה יותר ואותו הדבר KLEBER שבהם התנסתי והיו מדהימים מבחינת רכות.

כעת בסוזוקי קרוסאובר שלי מותקנים קונטיננטל אקו 5 שגם הם קשים מאוד. אני רק מחכה לחליף אותם למישלין.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם
תודה למגיבים לעיל.

 

קשה קצת לבחור בין מישלין פרמסי לבין קונטיננטל.

בגדול אני מבין שאין הבדל משמעותי ביניהם. ומאחר וכיום יש לי (כך מגיעים הטויוטה) קונטיננטל, אולי אמשיך עם התוצרת הזו.

 

לאלו מכם שהלכו על הקונטיננטל, מה ארץ הייצור שמופיע על הצמיג?

והאם מישהו יודע האם צמיג של קונטיננטל שמיוצר בצ'כיה הוא פחות טוב מצמיג שמיוצר בגרמניה? (כי בנתיים בפנצ'ריות שהתקשרתי, אמרו לי שהקונטי 5 פרימים מגיע מצ'כיה).

כ"כ. באולם התצוגה של טויוטה ראיתי שמורכב על קורולה 2017 קונטיננטל פרימום קונטקט 2.

האם זה אומר שכך נמכרים המכוניות החדשות? מדוע עם הדגם הישן של הצמיגים?

ומה שעוד יותר הפתיע אותי, שהמחיר של הקונטקט 2 לא פחות מה-5, ובחלק מהמקומות אף יקר יותר מה-5.

 

תודה רבה

 

מכיוון שהקורולה רכב נוקשה {מתלים} דווקא הייתי הולך על המישלין שהם רכים מאד ומעניקים נוחות נסיעה מעולה.

פורסם

היי רון

 

ממה שהחברים כאן למעלה הביאו, עולה שקונטיננטל אקו הוא יחסית נוקשה.

האם זה נכון גם לגבי קונטיננטל - ContiPremiumcontact 5? והאם מישלין פרמסי 3 רך יותר מהקונטקט 5 ?

 

 

 

והיכן מוצאים נתונים על מתלים נוקשים?

והאם זה נכון לגבי כל רכבי טויוטה או ספציפית לקורולה?

 

 

פורסם

ממש בזמן האחרון התקנתי קונטי פרמיום קונטקט 5 במידה שלך ,(1600 ש"ח), ההבדל היה מורגש מיידית הרכב נהיה הרבה הרבה יותר רך.

אבל זאת הרגשה שכל אחד ירגיש אחרי החלפת צמיגים ישנים שגם אם נראים טוב הם נהיים קשים.

בעבר גם התנסתי בסט חדש מסדרת האקו וגם הייתי מאוד מרוצה.

בכל מקרה ממליץ מאוד.

פורסם

מהתלבטות דומה בעבר עם אותן מידות כשלך - בחרתי במישלין Primacy 3 עקב נסיון מוצלח עם קלבר (חברת הבת) והסבר של הצמיגייה שהדופן של המישלין רך יותר ולכן מסייע לנוחות הנסיעה (מן הסתם ע"ח ספורטיביות, שאינה שיקול מבחינתי). אין לי שום נסיון עם קונטי, אבל אני סה"כ מרוצה מהבחירה שלי במישלין - במיוחד גם לאור ההסברים פה :)

דבר נוסף ש"הזהירו" אותי, הוא שהמישלין מתבלים מהר יותר - מכיוון שהנסועה שלי נמוכה יחסית (12K בשנה) ואני נוהג להחליף צמיגים בזמן ומיוזמתי בכל מקרה, זה גם לא הטריד אותי. יתרה מכך, זה נשמע טרייד-אוף הגיוני לגמרי לצמיגים שנחשבים פחות נוקשים מהמתחרים.

פורסם
היי רון

 

ממה שהחברים כאן למעלה הביאו, עולה שקונטיננטל אקו הוא יחסית נוקשה.

האם זה נכון גם לגבי קונטיננטל - ContiPremiumcontact 5? והאם מישלין פרמסי 3 רך יותר מהקונטקט 5 ?

 

 

 

והיכן מוצאים נתונים על מתלים נוקשים?

והאם זה נכון לגבי כל רכבי טויוטה או ספציפית לקורולה?

 

 

 

הקונטי צמיג מעולה שלא יהיה לך ספק,מבחינת נוחות הנסיעה אף צמיג {למעט אולי הקלבר} לא יתקרב למה שצמיגי טורינג של מישלין מציעים,הם גם שקטים מאד.

 

לגבי נוקשות המתלים זה שרשור בפני עצמו אבל הרכבים היפניים/טורקיים של טויוטה רובם נוקשים,למעט הדגמים האמריקאיים שמכויילים לספק נוחות נסיעה גבוהה בכמה דרגות,גם במאזדה{CX5 החדש טוב יותר} נוחות הנסיעה נוקשה לעומת רכבים אחרים.

 

אין נתונים ספציפיים אבל אתה למשל יכול לקרוא מבחני רכב כדי לקבל מושג כללי.

פורסם

משהו קצת לא מובן לי

 

צמיג קונטיננטל פרימיום קונטקט 2 עולה יותר יקר מהפרימיום 5

מה ההגיון בזה?

מישהו טען לי שזה בגלל שזה הצמיג המקורי שמרכיבים במכוניות

זה אומר שהוא יותר טוב מה-5?

 

תודה


×
×
  • תוכן חדש...