Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3154 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שהפנצר מאכר הרים את הרכב בשביל לעשות איזון גלגלים ראיתי שהגומיות של הבולמים הקדמיים קרועות , קיימת לי בעיה של רעידות ברכב בנסיעה שעדיין לא מצאתי מהי , זה יכול להיות קשור?

פורסם

הגומיות של הבולמים אצלי ברכב קרועות לגמרי כבר כמה שנים טובות ואני יכול להגיד לך שזה לא קשור.

לגבי הרעידות תיגש למכון פרונט, אולי צריך כיון פרונט או איזון גלגלים.

 

 

פורסם
הגומיות של הבולמים אצלי ברכב קרועות לגמרי כבר כמה שנים טובות ואני יכול להגיד לך שזה לא קשור.

לגבי הרעידות תיגש למכון פרונט, אולי צריך כיון פרונט או איזון גלגלים.

 

עשו איזון גלגלים אתמול וכיוון פרונט עשיתי לפני 9 חודשים שהחלפתי צמיגים ועדיין לא עוזר, הבעיה קיימת כבר כמה חודשים , הייתי אצל כמה בעלי מקצוע שאף אחד מהם לא הצליח לאבחן בדיוק ממה זה נובע, חשבתי גם על החלפת שמן גיר כי הרכב עומד על 125 אלף ואני לא יודע אם החליפו לו שמן גיר אבל אני גם לא יודע אם זה קשור..

פורסם
מה המהירות שבה מופיעות רעידות? איזה רכב? כמה ק"מ?

 

מהירות 22-30 ולפעמים גם יותר רק בנסיעה עדינה ברגל קלה-בינונית על הגז , בקיק אין רעידות גם בעמידה ובהגה אין , הרכב הונדה סיוויק סדאן 11 קילומטר 125

פורסם

אתה מדבר על רעידות בהגה או רעידות ברכב?

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
אתה מדבר על רעידות בהגה או רעידות ברכב?

ברכב

להערכתי מה שנשאר זה רק ציריה..

את השאר מה שיכול לגרום לכך כבר עשית.

זה הדבר הראשון שבדקתי ונאמר שתקין

יכול להיות גם שמדובר בתושבת גיר/מנוע עייפה.

גם בדקתי ותקין

פורסם

איך בדקו תקינות צירייה?

ברגע שהרעידות מופיעות, נסה להוריד את כרגל מדוושת התאוצה.

אם נעלמות אז צירייה לא תקינה. אם לא נעלמות, ואיזון גלגלים לא עוזר, גש למכון פרונט מקצועי שיאבחן לך את התקלה.

 

הכי חשוב, איזה צמיגים הרכבת?

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

מחזק את מלטבשי. שים לב אם הרעידות קורות רק בגז. במידה והרעידות נעלמות כאשר אתה מוריד את הרגל מהגז אז הבעיה היא חופש בקרדן הציריה. ואיך בדקו את הציריה בדיוק? ראית?

פורסם
מה מצב הצמיגים?

מורכבים זהים מקדימה?

צמיגים בסדר גמור, שניים קדמיים זהים 2 אחוריים לא ,אחד מהאחוריים שחוק יותר מהצמיג השני שעל אותו הסרן.

האם הרעידות מלוות גם בתזוזה של מחוג הסל'' ד?

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

לא

איך בדקו תקינות צירייה?

ברגע שהרעידות מופיעות, נסה להוריד את כרגל מדוושת התאוצה.

אם נעלמות אז צירייה לא תקינה. אם לא נעלמות, ואיזון גלגלים לא עוזר, גש למכון פרונט מקצועי שיאבחן לך את התקלה.

 

הכי חשוב, איזה צמיגים הרכבת?

 

אלעד

צמיגים סינים אבל סיני טוב ,אני ינסה ויעדכן

מחזק את מלטבשי. שים לב אם הרעידות קורות רק בגז. במידה והרעידות נעלמות כאשר אתה מוריד את הרגל מהגז אז הבעיה היא חופש בקרדן הציריה. ואיך בדקו את הציריה בדיוק? ראית?

 

הרימו על ליפט והסתכלו מנסיעת מבחן המוסכניק חשב גם שזה ציריות בדק אמר שאין משהו מכני שכנראה הרעידות נובעות מצמיגים\גנטים והאמת הוא בדק די חפיף ,מוסך השלושה בחדרה. אז הלכתי לפנצריה עשה לי כיוון ואמר שהכול בסדר..

פורסם

הרעידות התחילו אחרי החלפת הצמיגים?

קרו מקרים שאנשים הרכיבו צמיגים סיניים ולא הצליחו לאזן או שבמכונה רואים שמאוזן אבל בפועל יש רעידות.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

×
×
  • תוכן חדש...