Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חבר'ה סקר!-מהי מכונית החלום שלך?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלפא רומאו ספיידר שנת 69 אדומה

 

זה החלום.

וחוצמיזה שכמובן אפשר להגזים ולרצות פרארי וכל הזיבי הזה, אבל לא ניתן להגשמה

  • תגובות 191
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפחות זו של הסופ"ש היא בתכנון לשנה הקרובה, גם אם לא בדיוק לפי המפרט המצויין עדיין ממש בקירוב. :twisted:

 

מוטי.

וואו, אני מצפה בקוצר רוח.

האם בנוסף למיאטה או במקום?

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

-הונדה סיוויק משודרגת מנוע v8 ניון

-האמר H3

-פורשה בוקסטר

-פורד מוסטנג 2005

 

החלומות שלי....

 

חחח

מיקי התותח

למכירה פורד סיירה שנת 86 מנוע 1800 אוט' במצב מצויין+טסט

0547679559 3600 ש"ח

 

 

פורסם

אאודי קוואטרו swb (כמובן שגרסת ראלי מקורית )

http://www.rally.lv/Bildz/audi%20quattro%20pike%20peak%201.jpg

אאודי s2 משהו בסגנון jhon stelgh לקואטרים

http://www.vmax.dk/grafik/wallpaper/1280/Audi-S2-2.jpg

קארט עם מנוע של נינג'ה 12 homemade שאני יבנה

 

וכמובן איזו סקייליין gts ליום יום

http://www.car.ee/galleries/1994-nissan-skyline-gts/7981.jpg

 

אה ועוד פנטזיה קטנה שאין סיכוי לעולם

זה למצוא אחת כזאת :

http://dimg.163.com/auto/2004/02/27/BILD88.JPG

פורסם

החלומות הרחוקים: מרצדס G,SLR

 

החלומות לרשיון: במו סדרה 3 קופה [98]

 

..

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם

יש 2 מכוניות.....

1. DODGE NEON SRT-4(לפחות המנוע:))(אפשרי:o)

או

2. DODGE VIPER SRT-10 (חלום)

 

 

NEON.

Honda accord h22a manual

Honda civic powered by ???

פורסם

אני לא יודע איפה להתחיל...

חלומות שניתנים להגשמה בזמן הקרוב?

האאאמממממ......

להביא את הקאדילק למצב שהיא תיראה כמו קאדילק... לסיים לשפץ את הCB750 ולוציא רישיון 500+ (עוד שנה)

 

לזמן היותר רחוק...

מרצדס כלשהי...

את הרפליקה של הלמבורגיני באשדוד

יגואר E-TYPE

 

עדיין בגדר חלום: (אני מקווה שלא להרבה ;-) )

רולס רויס פאנטום

שלבי קוברה

פרארי F50

וויפר

והרשימה עוד ארוכה...

עם מחירי הדלק של היום צריך להיות יצירתיים...

"...торможу редко, но метко"


×
×
  • תוכן חדש...