Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רוצה היסטוריית טיפולים מלובינסקי? 50 שקלים בבקשה


איתמר
שימו לב! השרשור הזה בן 2383 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נכון, זו לא גניבה. זה גזל, עושק, אבל לא גניבה.

אתה כל-כך טועה,

לא עושק, לא גזל, בוודאי לא גניבה. על ה"גניבה" הזו אפשר לתבוע אותך על הוצאת דיבה. לא גנבו ממך דבר. שום דבר מהדברים שרשמת.

לך לעו"ד ובקש ממנו אימות חתימה. יעלה פי כמה וכמה מאותם 50 שקלים.

נציגות של סלקום היא נציגות בניהול החברה. המוסך הוא לא בניהול של לובינסקי אלא עצמאי שקיבל הסמכה.

למה אתה מצפה לקבל ממנו משהו בחינם? הזמן שלו לא שווה כסף? הוא עובד בחינם? אתה עובד בחינם?

ולמרות הכל העדפתם לשלם. לא לצאת משם ולפנות לשירות לקוחות של לובינסקי, דבר שהיית מצליח לעשות בפחות מעשר שניות.

מכל העדויות כאן של אנשים שקיבלו בחינם, גם אצל מוסכים אחרים של לובינסקי, אתה אמור להסיק שזו לא מדיניות של לובינסקי אלא מקומית של המוסך. אתה עדיין עושה שיימינג מכוער ללובינסקי, כשאפילו לא טרחת לפנות אליהם.

ובסוף, אתה מצפה לשמוע שגבו מכם כמה מאות שקלים על השירות, ואז מתברר שגבו מכם...50 שקלים. חליק. הרבה דראמה על מעט מאוד.

אני חושב שנכון להמתין לתגובת לובינסקי לפני קביעת מקור האשם.

אתה כותב שצריך להמתין לתגובה של לובינסקי לפני האשמות, וזה כבר עצוב. אתה מאשים אותם. אתה ולא אף אחד אחר. אם רצית להמתין לתגובה שלהם יכולת לפנות אליהם בקלות.

ואני מנסה לחשוב מה אתה מנסה להשיג בפוסט המיותר הזה, ולא מצליח. שילמת מרצון. אתה חושב שיקר מדי. מה אתה מנסה להשיג עכשיו?

 

ועוד דבר - הראו לך שמבחינה חוקית מותר לגבות על השירות הזה כסף. אז מה אתה רוצה? מותר להם. זכותם. אתה משתמש במשאב שלהם, שהם משלמים עליו כסף.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 146
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

טוב, זה רעיון לא רע, לקחת 50 ש"ח על שלוש שניות שלוקח לפקידה להקליד 7 ספרות במחשב + נניח ארבעה עמודי מדפסת. אפילו עורכי דין לא חשבו על זה וגובים רק כמה אגורות בודדות לכל עמוד שהם מדפיסים ללקוח...

 

בכל מקרה, לגופו של עניין, נראה לי שפות"ש התעצבן על כך שזו לא סתם "חנות" שידידתו נכנסה אליה, אלא המוסך בו המשפחה מטפלת ברכביה. אפשר להניח, בהקשר זה, שהמוסך הרוויח עליהם איזה 50, 500 או 5000, במהלך הטיפולים ברכבים שלהם, ויכל "לספוג" 30 אג' דיו + 3 דקות זמן פקידה.

 

הכותרת הנכונה יותר היתה עושה שימוש בשם המוסך ולא בלובינסקי, אבל כן, לובינסקי כן קשורים לזה, כי זו צריכה להיות הנחייה גורפת במסגרת שירות לקוחות, ואם הם קוראים פה הם צריכים לדעת שכך המוסכים שלהם עובדים (או לפחות המוסך הספציפי הזה).

 

נכון, זו כנראה יוזמה של המוסך, שאולי התעצבן שהוא עומד להפסיד לקוח בשל מכירת הרכב. יודע מה? הפסיד כנראה באמת יותר. וזה לא שהם יכלו לעבור לדלת ליד כדי לקבל תדפיס אצל המתחרה. רוכש הרכב ביקש את זה, אז מה הם יכלו לעשות? לשלם ולהתעצבן. מותר להתעצבן.

 

בשים לב, כמובן, שפות"ש לא נרשם לפורום רק כדי לרשום את ההודעה הזו, ושאינו ממהר לרתוח בד"כ, נשמעת לי תלונה סבירה.

עריכה אחרונה על ידי bar72

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ט

נכון, זו כנראה יוזמה של המוסך, שאולי התעצבן שהוא עומד להפסיד לקוח בשל מכירת הרכב. יודע מה? הפסיד כנראה באמת יותר. וזה לא שהם יכלו לעבור לדלת ליד כדי לקבל תדפיס אצל המתחרה. רוכש הרכב ביקש את זה, אז מה הם יכלו לעשות? לשלם ולהתעצבן. מותר להתעצבן.

 

בשים לב, כמובן, שפות"ש לא נרשם לפורום רק כדי לרשום את ההודעה הזו, ושאינו ממהר לרתוח בד"כ, נשמעת לי תלונה סבירה.

 

בר, אני מסכים אתך כמעט לחלוטין:

 

אכן ההתנהלות מצד המוסך לא חכמה וזה בלשון המעטה אבל פו"ש יכל לצאת מהמוסך, להרים טלפון ללובינסקי ולקבל את השירות בחינם.

זה שהוא בחר לשלם בעבור השירות זה עניינו בלבד ואיש לא הצמיד אקדח לרקתו.

 

בדיוק כמו שאני עשיתי עם לקסוס, יצאתי מהמוסך ונגשתי למוסך שכן ושם למרבה ההפתעה לא רק שנתנו לי קליפסים אלא סירבו בתוקף לקבל תשלום בעבורם למרות שאינני לקוח שלהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שלובינסקי מנהלים את המוסכים המורשים ברזולוציה שהם יכולים להחליט על מה כן יגבו כסף ועל מה לא.

 

אם היה מסובר על מוסך ראשי בבעלות היבואן, ניחא. אבל כל עוד זה זכיין די בטוח שהוא יכול לעשות מה שבא לו,

בלי שיכתיבו לו "שומע על החלפת נורות, איפוס תקלה והדפסת היסטוריית טיפולים אל תגבה כסף".

הרי כל אחת מהפעולות הללו לוקחת 5 דקות בלחץ עם "הפסד" שולי למוסך, יש כאלה שיעשו בחינם (כסוג של שימור לקוחות) ויש כאלה שיקחו כסף, כי כרגע יותר חשוב לבעלבית הכסף שיש בקופה בסוף היום ולא הטיפול שאולי תעשה אצלו בעוד שנה.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולדעתי?

המוסך ראה לקוחה שנפרדת משירותיו עקב מכירה של הרכב - וניסה להתפס בסיב השערה האחרון .

50 שקלים, על עוגמת נפש של לקוחה שעוזבת .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים עם דיסקו בנושא יש הרבה דברים שהם שירותים נלווים כמו חתימת רופא על טופס ירוק לרישיון.

המוסך לא מחויב להביא את השירות הנ"ל בחינם והחליט לגבות על כך תשלום.

זה שלאחרים יש תודעת שירות גבוהה יותר לא הופך את המוסך הנ"ל לגנב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שאני מופתע לטובה מהיבואנים שמספקים את השירות הזה ללא תמורה, למרות שהמחוקק התיר להם לגבות תשלום.

 

אפילו ברוב "חוכמתו" לא קבע את גובה הסכום. את הקביעה הוא השאיר לשר התחבורה שלא טרח ל מלא את חובתו להתקין תקנות בעיניין.

 

לכן אולי חוששים היבואנים לגבות תשלום.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שלובינסקי מנהלים את המוסכים המורשים ברזולוציה שהם יכולים להחליט על מה כן יגבו כסף ועל מה לא.

 

אם היה מסובר על מוסך ראשי בבעלות היבואן, ניחא. אבל כל עוד זה זכיין די בטוח שהוא יכול לעשות מה שבא לו,

בלי שיכתיבו לו "שומע על החלפת נורות, איפוס תקלה והדפסת היסטוריית טיפולים אל תגבה כסף".

הרי כל אחת מהפעולות הללו לוקחת 5 דקות בלחץ עם "הפסד" שולי למוסך, יש כאלה שיעשו בחינם (כסוג של שימור לקוחות) ויש כאלה שיקחו כסף, כי כרגע יותר חשוב לבעלבית הכסף שיש בקופה בסוף היום ולא הטיפול שאולי תעשה אצלו בעוד שנה.

 

מדיניות של זכיין תלוייה לא מעט ברמת הפיקוח של הזכיינות.

 

ממש כמו שבמסעדות,

זכיין של מקדונלדס לא יכול להכניס אפילו להחליט על פיפס בניהול הסניף שלו - הכל חייב להיות כפוף לתפריט מהרשת הגדולה ואם מסתכלים על ההפך זכיין של קפה-קפה יכול להכניס מנות משלו לתפריט ללא כל בעיה(לפחות נכון ללפני כמה שנים).

 

יש ללובינסקי כנותן זכיינות להגדיר מלמעלה אכיפה בנושא או לא.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שלובינסקי מנהלים את המוסכים המורשים ברזולוציה שהם יכולים להחליט על מה כן יגבו כסף ועל מה לא.

 

אם היה מסובר על מוסך ראשי בבעלות היבואן, ניחא. אבל כל עוד זה זכיין די בטוח שהוא יכול לעשות מה שבא לו,

בלי שיכתיבו לו "שומע על החלפת נורות, איפוס תקלה והדפסת היסטוריית טיפולים אל תגבה כסף".

הרי כל אחת מהפעולות הללו לוקחת 5 דקות בלחץ עם "הפסד" שולי למוסך, יש כאלה שיעשו בחינם (כסוג של שימור לקוחות) ויש כאלה שיקחו כסף, כי כרגע יותר חשוב לבעלבית הכסף שיש בקופה בסוף היום ולא הטיפול שאולי תעשה אצלו בעוד שנה.

 

יכולים בהחלט כן. אם זה נכון, רצוי או חכם זה כבר סיפור אחר.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, אבל אתם מתעלמים מהמצב: לא דובר במנהל בפורום רכב שניגש למוסך וזמנו בידו. מדובר בבחורה אשר ניגשה למוסך והיתה זקוקה לאישור כדי למכור את הרכב. אני מהמר שאין מוסך צמוד ושלא היה בידה מספר טלפון של שירות לקוחות ארצי ו/או דרך לסרוק עכשיו את רישיון הרכב / להדפיס את מה שתקבל במייל אם בכלל מותקן לה בטלפון.

וזה, לדעתי, ניצול. וכמובן שטות מצד המוסך/יבואן כי תראו מה טקסט נשפך על זה...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדיניות של זכיין תלוייה לא מעט ברמת הפיקוח של הזכיינות.

 

ממש כמו שבמסעדות,

זכיין של מקדונלדס לא יכול להכניס אפילו להחליט על פיפס בניהול הסניף שלו - הכל חייב להיות כפוף לתפריט מהרשת הגדולה ואם מסתכלים על ההפך זכיין של קפה-קפה יכול להכניס מנות משלו לתפריט ללא כל בעיה(לפחות נכון ללפני כמה שנים).

 

יש ללובינסקי כנותן זכיינות להגדיר מלמעלה אכיפה בנושא או לא.

בוודאי, רק שמדיניות האכיפה בתוך הרשת לא ממש מעניינת ולא אמורה לעניין את הלקוח שמעוניין לקבל היסטוריית טיפולים במוסכי הרשת של לובינסקי עבור רכב שנרכש מלובינסקי.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איתמר שאלה קטנטנה

 

אם היו גובים 10 ש"ח מה הייתה תגובתך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר במוסך שההתקשרות שלו עם לובנסקי מסתיימת אולי זה קשור,כמובן שזאת חוצפה שלא תיאמן.

 

זה בהחלט יכול להסביר את הסיפור....

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, אבל אתם מתעלמים מהמצב: לא דובר במנהל בפורום רכב שניגש למוסך וזמנו בידו. מדובר בבחורה אשר ניגשה למוסך והיתה זקוקה לאישור כדי למכור את הרכב....

לדעתי הסקת המסקנות שלך שגויה.

עפ"י הפוסט הראשון "לרגל מכירתה הקרבה, שלחתי אותה להוציא היסטוריית טיפולים..." ניכר כי לא היה כאן קטע של לחץ.

זה לא שעמד לה קונה על הראש עם נבוט שתביא לו את היסטוריית הטיפולים.

היא ביקשה שירות, נאמר לה מחיר השירות, שילמה ואח"כ מתעצבנים באינטרנט?

לו הייתה נדרשת לשלם על שירות שלא ביקשה (כפי שקרה לי עם GCX) הייתי מבין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2383 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...