Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3187 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שכשלו נסיונותי למכור את הרכב שנת 96 טויוטה סטרלט גיר תקול כרכב נוסע.

אמכור אותו לפירוק.

יש רעיונות למיקסמום התמורה?

ועוד משהו האם עלי לשלם את האגרה לרכב עם הרכב לא נוסע. לא שלמתי טסט היה באוגוסט.והרכב הושבת

פורסם

אל תשלם את האגרה - תבטל את הרכב במשרד הרישוי. תמקסם את התמורה אם תמכור חלקים מרכב (אולי ב-ebay) אבל תצטרך מקום להעמדת הרכב בשלבי הפירוק.

 

קח בחשבון שכרכב שלם שוויו כמה מאות שקלים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ללא תמורה הגזמת . מהארץ מציעים לפחות 500 ערבים מהשטחים ירושלים המזרחית וכו מציעים יותר

אני אוריד את הרכב מהכביש לאחר החג ואמכור לחלקים חבל אחלה רכב

פורסם

מיקסום התמורה - זה למכור את הרכב בחלקים (ז"א - למכור חלקים ממנו) - לא רכב שלם.

השאלה אם אתה יכול (גם לאכסן רכב בתהליכי פירוק יכולה להיות בעייה).

alfa 156 2.5.

פורסם

ברור אין לי היכן לאחסן . רחוב זה לא אחסון. ברור שסך החלקים עולה על השלם. חודשים לפני שהשבתתי את הרכב החלפתי את הרדיאטור המקורי למשל משנת 96 לא להאמין איזו שרידות ושבועים לפני שמתי מנגנון חשמלי תותח לחלון .

×
×
  • תוכן חדש...