Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי לכולם!

אני חדשה בתחום הרכב.

עד היום רכבתי על אופנוע.

הבנתי שבמסגרת התקציב שלי (20+-), סובארו 2.0 היא אחלה דבר.

המכוניות הקטנות מרגישות לי חלשות.

 

מצאתי סובארו 2.0 ידנית אחת שהיא יד 5 160,000 קמ,

והרבה 2.0 אוטומטיות בידיים פחות מרובות (קילומטראז' משתנה).

מה דעתכם?

האם ארגיש משמעותית בפער?

האם שווה לקחת את האוטו למרות היד הגבוהה?

אשמח לשמוע חוויות, דעות, טיפים, כל מה שיש למבינים לומר.

 

תודה מראש!

עריכה אחרונה על ידי Moran V Berman
פורסם

לאיזה דגם של סובארו את מתכוונת? B3?

צייני תקציב , אופי נסיעות (עירוני, בינעירוני ) ולכמה נוסעים בדרך כלל האוטו מיועד בשגרה.

פורסם

סליחה, כן, B3!

סליחה על חוסר ההבהרה.

תקציב: 24+- עדיפות ל 20+-.

עיקר השימוש הוא נסיעה פעם בשבוע מחיפה לתל אביב וחזור ועוד שתיים שלוש נסיעות בשבוע בתוך חיפה (של 20 קמ) נניח.

האוטו מיועד לי בלבד.

תודה.

פורסם

אירופאיות ידניות (ויש גם כאלו אוטומטיות) יכולות לנסוע מאות אלפי ק"מ באמינות טובה בתנאי שמתחזקים אותם נכון (שזה גם תקף לגבי היפניות),

הקליאו ידנית סה"כ מגלה אמינות לא רעה ותמורה טובה ביחס לעלות.

בתקציב שלך אתת יכולה למצוא גם קיה ריו ידנית (מהדור החדש) או יונדאי I20 ידנית שהם גם אמינות להפליא וסה"כ סבירות לחלוטין בתנאי הנסיעה.

פורסם

הידנית עדיפה משמעותית על האוטומט. הגיר האוטומט הוא גיר 4 הילוכים מיושן. מאוד אמין אבל דיי מנטרל את כוח המנוע.

מס' הידיים לא צריך להטריד אותך,אלו רכבים שנוטים לעבור הרבה ידיים. חשוב הרבה יותר מצב הרכב.

רכב שטופל כמו שצריך יהיה אמין מאוד.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

×
×
  • תוכן חדש...