Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב מחברה נהג יחיד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3269 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לקנות רכב "מחברה" שנהג עליו נהג יחיד, שעשה עליו 180 אלף.( רכב דיזל)

עפ דבריו הוא טופל אך ורק במוסך מורשה יש תיעוד להכל עשה טיימינג לא מזמן וכו,

הבעיה היא שהוא רוצה כמעט 20 אל"ש פחות ממחיר מחירון, שמתוכם 10 אחוז פחות בגלל שזה היה בבעלות חברה, הנהג נשמע אמין וטוען שהרכב במצב מצוין, בכל זאת זה מחשיד אותי ההנחה הזו...

יש למישהו מושג האם הורדה הזו היא טבעית?

תודה רבה.

פורסם

נהג יחיד - לרוב אני לא קונה את האמירה הזו, אלא אם אתה מכיר את הנהג והוא חבר טוב שלך ומתחייב על כך,

 

שכנים שלנו מכרו לפני אי אלו שנים את הרכב שלהם יד ראשונה במצב מצויין, שכחו לציין שחוץ מההורים 3 ילדים נהגים חדשים התגלחו עליו, וגם אנחנו החברים נהגנו עליו לא מעט, אבל ברישיון מצויין יד ראשונה...

פורסם

לא צריך לחשוד ישר במי שמוריד מחיר אם הוא פרטי. יש אנשים שרואים שהשוק חלש ורוצים למכור מהר ואני מכיר אישית כמה כאלה.

שונה הדבר במגרשים / טרייד אין . חברות ליסינג וכו' . גופים אלו ינסו למקסם את הרווח ואצלם בדרך כלל אין ארוחות חינם.

גם אני לא מאמין ל"נהג יחיד" כי זו הבטחה על הקרח

פורסם

פשוט תבקש את פוליסת הביטוח המקיף של המוכר. אם רשום שם המוכר כנהג מורשה : אז זה נהג בודד. כל היתר חרטוטים

×
×
  • תוכן חדש...