Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

במוו 316I 2015, נזילה מבלוק המנוע, מחליפים מנוע??


Smurf
שימו לב! השרשור הזה בן 2448 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני הייתי מתקן, דורש בכתב אישור על אי קבלת הדרישה להחלפת המנוע, פונה לשמאי פרטי שקביל לבית משפט ע"מ לקבל דוח ירידת ערך והולך עם זה לבית משפט לתביעות קטנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הפיתרון האידיאלי מבחינתי כעת הוא שפשוט הטרייד אין שלהם יקנה ממני את הרכב במחיר הוגן וזהו, אני סטודנט ואין לי את הזמן והעצבים להכנס להליכים משפטיים, אני עדיין מנסה להגיע לפיתרון שיחסוך לי כאב ראש בעתיד, אני מקווה שדלק מוטורס יעמדו מאחורי המוצרים שלהם וייענו לבקשתי וירכשו ממני את הרכב במחיר הוגן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם ככה לרכוש אותו בעיסקת מזומן, קשה לי להאמין שתקבל מחיר טוב.

 

אני הייתי ממשיך ללחוץ על החלפת מנוע קומפלט ע"ח היבואן.

 

ערבת כבר את היצרן?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכתבתי לך לפני מספר ימים, תתחיל מלערב את שי שוורצמן מנהל השירות הטכני של כל דלק מוטורס. אני יודע שבמקרים אחרים הוא התנהל בצורה מכובדת והוגנת גם אם זה עלה לדלק מוטורס לא מעט.

טיפ קטן: האיש רגוע ונעים הליכות, מהנדס, אל תתחיל בירי בצרורות או בצעקות, זה רק יכבה אותו.

אם לא מתקדם דרכו, אני הייתי שולח מכתב מעו"ד למוסך, למרכז השירות של דלק ומכתב גם את הייצרן (אחרי שהמכתב תורגם לגרמנית כמובן).

שים לב ש "אני חייל..." כנראה לא ישפיע לטובה על הגרמנים, תשמיט את זה.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז היום חזרו אלי בנוגע לטרייד אין לרכב אפס קילומטר, שמפורסם כבר חודשים במחיר של 210 אלף שקלים ולא נמכר, המחירון הלא משוקלל של הרכב שלי הוא 167 אלף, מבקשים ממני להוסיף 60 אלף שקלים לעסקת "מחירון מול מחירון" מה שנראית לי כמו הצעה הזויה לחלוטין בהתחשב בנסיבות,אין לי אפשרות לגייס 60 אלף שקלים(חדש עולה 240 אלף אבל אין לי אפשרות לגייס סכום כזה) בנוסף הציעו לי אופציה של ביצוע התיקון וקבלת אחריות מורחבת לשנה על המנוע ברכב הנוכחי, אשמח להכוונה בנוגע לאיך להתנהל בהמשך.

האם קפצת לטריידאין לבדוק האם יש רכבים אחרים שיכנסו לך בתקציב?

 

אתה צריך להבין שלא כל דבר בחיים מסתיים כמו שאתה רוצה. הציעו לך להוסיף כסף ולא הסכמת מסיבותך (זה בסדר). כרגע "ירד לך מהרכב" בגלל הסיטואציה, מכאן יש לך רק פתרון אחד וזה לתקן ולמכור (או למכור את הרכב במצבו עם גילוי נאות לרוכש שאולי לו יש זמן/כח לריב עם היבואן). רק ככה תקבל "מזומן" בעבור הרכב שלך ותוכל לעשות אתו ככל העולה על רוחך.

לגבי ההליך המשפטי, תמצא עורך דין שעובד על אחוזים, כמובן לאחר מכירת הרכב, ושהוא ישבור את הראש מול היבואן בכדי להוציא מהם כמה שיותר כסף מבלי לערב אותך כדי שלא תבזבז מזמנך היקר.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד,

 

נישאר חלוקים בדעותיינו, אני לא מקבל את תחושת התבוסתנות הזו של "זה מה שהחליטו בדלק מוטורז וזה מה שיקרה".

 

גופים כאלה מכופפים רק עם עו"ד טוב שיאלץ אותם בהתערבות היצרן להחליף מנוע קומפלט.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הכי פשוט יהיה להיפטר מהרכב דרך הטרייד אין שלהם. אם דרך החלפה ותוספת על רכב אחר, או פשוט למכור להם.

מבחינתם, זה יותר קל לספוג מאשר מנוע חדש או תהליכים ארוכים שיערבו את היצרן. גם אם העסקה לא ממש משתלמת להם, זה פשוט יבלע בתוך שאר העסקאות של מחלקת הטרייד אין. בלי התערבות של הייצרן.

הצעתי לפנות לראש השרות הטכני ולערב עו"ד אם צריך, רק כי פות"ש כתב כי הפתרון המועדף עליו הוא החלפת מנוע.

יתכן כי עו"ד צריך לפעול לכיוון הפתרון שפות"ש מעדיף אבל לתת כאופציה את הפתרון השני כדרך ליבואן לרדת מהעץ ולסגור את הפרשה בלי מעורבות היצרן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, ברור לחלוטין שגם במקרה של החלפת בלוק (בלבד) וגם במקרה של מכירה לטרייד אין הוא יספוג מכה כלכלית קשה.

 

במקרה של החלפת מנוע, הוא לא יספוג כמעט שום מכה כלכלית, מי שיספוג את זה הוא היבואן/יצרן ולכן אני, באופן אישי, הייתי נלחם על העניין.

 

לעזאזל, מדובר במיטב תוצרת בוואריה, לא בקיה פיקנטו (עם מלוא הכבוד לפיקנטו) שצריכה לשמור גם על מוניטין משובח וגם על רמת שרות גבוהה ביותר.

 

ועוד מדובר ברכב חדש שעדיין באחריות!

 

אבל כל אחד בדרכו ומכבד את כולם!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פות"ש - לא הבנתי איך אתה בכזו קלות מוותר על 70K (לדבריך) של תוספות.

אלא אם כן קיבלת את התסופות הנ"ל במבצע כלשהו ולא באמת שילמת עליהן את הסכום המדובר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא לא רכש את הרכב מהחברה.

יכול להיות שהוא לא שילם על התוספות אלא בעל הרכב הקודם שהוציא את הרכב מהחברה שילם.

 

בגירה, בשום כתב אחריות לא מתחייבים שהרכב לעולם לא יתקלקל. תקלות קורות ובשביל זה קיימת האחריות.

אף אחד לא העביר את האשמה אליו, אלא לקחו אחריות, מוכנים לתקן את הרכב ולהעמיד רכב חלופי כדי שהניידות שלו לא תפגע. עד כאן החובה החוקית של היבואן.

 

מעבר לזה יש השלכות סחירותיות על התיקון. לדעתך הם שוות 100 אלף ש"ח ולדעת האחר 10 אלף ש"ח. כאן נכנסת אחריות הלקוח להוכיח שאכן נגרם לו נזק. ע"י בעל מקצוע או הוכחות בשטח.

 

בוא נכנס לעולמך, מכרת ללקוח קרוקודיל ב-1000 ש"ח. הקרוקודיל מת אצל הלקוח אחרי שבוע והוא בא אלייך בטענה שמכרת לו קרוקודיל תקול. אתה בנאדם הגון אז החזרת לו את ה-1000 ש"ח אבל הלקוח טוען שהוא נקשר לקרוקודיל ולכן הוא חושב שמגיע לו פיצוי גדול יותר. מה תענה לאותו לקוח?

עריכה אחרונה על ידי redroze

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרה לי עם קרוקודיל !!! ולא הסכימו להחזיר את הכסף....

וברצינות, כתב האחריות מפרט את החובה החוקית, זה הסכם לכל דבר.

כל מה שמעבר לזה זה רצון טוב מצד היבואן, היצרן או שניהם גם יחד. לעיתים כדי לשמר לקוח או לשמור על שם טוב, ולעיתים כדי להשתיק לקוח צעקני שווה להם להוציא קצת מעבר לחובתם החוקית.

אגב, אין קשר אם זה הלקוח המקורי או יד 2 ברכב, כתב האחריות (החוזה) בתוקף עד 3 שנים מיום עליית הרכב לכביש.

 

לדעתי, ירידת ערך יש סיכוי לתבוע ולקבל בבית משפט, עוגמת נפש, כנראה שלא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. נתחיל מהתפל, על חיות אין אחריות גם לא של חצי שעה, יצאת מפתח הדלת? שלום! אתה יודע כמה פעמים קרה לי שאנשים קנו ביולי-אוגוסט דגים, שמו באוטו והלכו לסופר שלידי ואחרי חצי שעה חזרו עצבניים עם שקית מים רותחת, "תראה, כל הדגים מתו!!!"?

 

2. גם אין רלוונטיות לדוגמא, יש הסכמה שהמנוע תקול. כולנו מסכימים על זה. ב.מ.וו מסכימים על זה. עכשיו רק נשאלת השאלה מה יתן את התיקון הטוב ביותר שגם האוטו יסע עוד שנים באמינות הב.מ.וואית האופיינית וגם יסב ללקוח שלך את הנזק הכספי הקטן ביותר. לדעתי, אין בכלל מקום למחשבה, זה החלפת מנוע. לדעתך לא.

חילוקי דעות זה טוב.

 

אבל...

 

אנחנו פה לא בשביל דלק ולא בשביל ב.מ.וו, אנחנו פה אך ורק עבור פותח השרשור ועבורו, הפתרון הטוב ביותר מכל בחינה שתהיה, הוא החלפת מנוע קומפלט.

 

לא יודע מה גורם לך לייעץ לו עצה שלא לטובתו אבל אולי זה קשור לכך שאתה עובד במערכת זהה לדלק מוטורס וצורת החשיבה שלך היא של עובד במערכת ולא של לקוח.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה לי היכן בשרשור רשמתי לו להתפשר על פחות מהחלפת מנוע/רכב?

 

העניין עם החייה נבחר אקראית, אתה יכול להשתמש באותה דוגמא עם אוכל לכלב שגרם לו לקלקול קיבה ועכשיו הוא דורש ממך 10000 ש"ח פיצוי על הנזק שנגרם לו.

 

אני בסך הכל ייעצתי לפותח השרשור כיצד להתנהל, מהניסיון שלי.

חסימות, צעקות, מכתבים לגרמניה אלו פעולות שאולי יגרמו לאנשים שמבצעים את הפעולות האלה להרגיש בצמרת העץ אבל כנראה לא יזיזו לאנשי השירות של היבואן שכמעט כל יום מתנהלים מול הישראלי המצוי.

 

מה שחשוב הוא להפריד בין מה שמגיע למה ש"נראה שמגיע בעיניך".

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה עם החלפת מנוע שצריך לקחת בחשבון היא כמות הפירוקים שנעשיית ברכב כדי להחליף מנוע.

מנוע, גיר, תושבות, צמת חשמל, מחשב, גל הינע, ומה לא. המנוע יוצא עם מנוף מלמעלה, כדי שהוא יעבור מפרקים רדיאטור + צנרת, מצבר, פילטרים, חיווט....

אני, לצערי, על המוסכים בארץ לא סומך מספיק כדי שהכל יחזור למקומו ובצורה תקינה. בלי קירקושים, בלי חריקות, בלי קודים של תקלות, בלי גימגומים ועוד כל מיני מרעין בישין.

כמעט כל תיקון, וגם הכי קטן שעושים לי ברכב, משפיע על משהו אחר. הרבה פעמים תיקון של משהו אחד פוגע במשהו אחר. למה פות"ש צריך לקחת את הסיכון הזה?

עוד סיבה למה הטרייד אין הוא הפתרון הנכון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2448 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...