Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3284 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

מחפש ייעוץ איזה רכב לקנות. התקציב שלי עד 70,0000 לרכב יד 2 ואני מתכוון לקנות מליסינג. הנסיעות שלי הם כל יום מחולון לתל אביב. כיום אני נוסע בפיאט פונטו גרנדה ידני 2011 מנוע 1200.

חשוב לי רכב לא קטן שירגיש בטיחותי. אני דיי תובע באופציות והכל כבר נראה לי אותו דבר.

האופציה היחידה שראיתי היא הונדה סיוויק סדאן 2014 עם 40k קילומטר. ב80k שקל בלי תאונות במצב מצויין.

אני מתלבט אם זה גדול עלי ואם ההחזקה יקרה או שזה עסק משתלם.

אני מתכוון רק לקנות מחברת ליסינג בגלל התנאי מימון ואני מודע לכל הסיפורים על הרכבים האלה.

תודה לעוזרים!

פורסם

התקציב שלך יתאים לכל מכונית משפחתית מליסינג: פורטה, קורולה, i35, מאזדה 3.

 

דווקא הסיוויק קצת מיושנת בשנים הרלוונטיות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מימון טוב אפשר לקבל גם בחברות טרייד אין לרכבים פרטיים (כלמוביל טרייד, אוטודיל).

הסיוויק גדולה וסדאן זה פחות נוח בערים צפופות.

אני חושב שסופר מיני מודרנית יכולה לתת לך מענה טוב, איביזה 1 ליטר, פביה 1.2, פיג'ו 208 - ירגישו מרווחות וגדולות יותר מהפונטו שלך היום ובזכות מנועי הטורבו הן חזקות בהרבה ולא בזבזניות.

אם אתה בכל זאת מעדיף רכב יותר גדול אז נסה משפחתיות קומפקטיות האצ'בק - קיה סיד, יונדאי I30 או טויוטה אוריס.

×
×
  • תוכן חדש...