Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טסט לאחר שנה שאין טסט לרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם.

עקב שהייה בחו"ל כשנה וחצי לרכב שלי לא היה טסט מ-אפריל 2016. זאת אומרת שממש כרגע הרכב נכנס כבר לשנה הבאה של הטסט. כלומר חסר לו שני טסטים - אחד של השנה שעברה ואחד של השנה הזאת שמתחיל החודש.

השאלה שלי היא כאשר אני הולך לרשיומט להוציא את הרשיונות של הרכב האם המכשיר יוציא לי את שני הרשיונות אחד של 2016 ואחד החדש של 2017? או שהוא יוציא לי את של 2017 עם אגרה כפולה של זאת שלא שולמה בשנה שעברה? או שיצא לי הרשיון של 2017 עם אגרה אחת ואני אהיה פתור מהאגרה של שנת 2016?

איך זה עובד?

בבקשה לא לענות לפי הגיון, אלא לפי ניסיון וידע.

תודה מראש

פורסם

אתה צריך לשלם את שניהם, אין לי ניסיון מה הרשיומט יעשה במקרה כזה

השכל הישר אומר שייתן הודעת שגיאה וישלח אותך למשרד הרישוי

 

אתה יכול לנסות באתר האינטרנט שלהם לבקש תשלום אגרת רישיון ולראות מה קורה

פורסם

ייצא רישיון של 2017 עם אגרה כפולה.

 

לפחות זה מה שיוצא אם מבקשים במשרד הרישוי, אין סיבה שברשיומט יהיה שונה. רשיומט לא מוציא רישיונות הסטוריים שלא בתקוף.

 

יכלת בזמנו בשנה שעברה להקפיא את הרישיון ולא לשלם את האגרה של 2016. אבל עכשיו כבר אין לך בררה, תצטרך לשלם.

 

 

 

----------------------------------------------------

האמת, לא ממש מעניין איזה טלפון יש לכם. משתמשי Tapatalk, כנסו בבקשה ל Settings -> Signature ותעבירו למצב כבוי.

 

 

פורסם

ברור. אבל אין דרך לחדש רישיון בלי לשלם את האגרה הכפולה.

 

רשיומט יוציא רק אחרי שתשלם במקום, משרד רישוי יוציא בלי לשלם במקום ואז תצטרך לגשת לדואר ולשלם.

 

 

 

----------------------------------------------------

האמת, לא ממש מעניין איזה טלפון יש לכם. משתמשי Tapatalk, כנסו בבקשה ל Settings -> Signature ותעבירו למצב כבוי.

 

 

פורסם
יכלת בזמנו בשנה שעברה להקפיא את הרישיון ולא לשלם את האגרה של 2016. אבל עכשיו כבר אין לך בררה, תצטרך לשלם.

 

במידה ומקפיאים רשיונות, לא משלמים על הזמן שהרשיון היה מוקפא, כאשר "מפשירים" אותו?

פורסם

לא, זה כל הרעיון של ההקפאה. כשאתה לא משתמש ברכב, אתה לא אמור לשלם אגרה.

 

----------------------------------------------------

האמת, לא ממש מעניין איזה טלפון יש לכם. משתמשי Tapatalk, כנסו בבקשה ל Settings -> Signature ותעבירו למצב כבוי.

 

 

פורסם

מנסיון עם רכב שלא שולמו עבורו אגרות שנתיות של 2013 ו 2014, לא ניתן להפיק רשיון רכב באמצעות הרשיומט, גם אם אתה מעוניין לשלם - יהיה צורך להגיע למשרד הרישוי ולהסדיר את זה שם ; בשיחה טלפונית עם מוקדן של משרד הרישוי ציין שקיימת "חסימה" על רשיון הרכב ולא יכל לפרט מעבר - רק שער שזה יכול להיות בגלל recall של היצרן, מעבר למצב קנס (בשל אי תשלום האגרות) וזהו פחות או יותר. לבסוף הרכב הורד מהכביש ואיתו גם החוב.

פורסם

זה היה רכב מעל 19 שנה על הכביש?

 

----------------------------------------------------

האמת, לא ממש מעניין איזה טלפון יש לכם. משתמשי Tapatalk, כנסו בבקשה ל Settings -> Signature ותעבירו למצב כבוי.

 

 

פורסם
לא, זה כל הרעיון של ההקפאה. כשאתה לא משתמש ברכב, אתה לא אמור לשלם אגרה.

 

----------------------------------------------------

האמת, לא ממש מעניין איזה טלפון יש לכם. משתמשי Tapatalk, כנסו בבקשה ל Settings -> Signature ותעבירו למצב כבוי.

 

סליחה שגונב את שירשור אבל אם כבר אז יש לי שאלה.

האם ניתן להקפיא רישיון לרכב מיושן בן 24 ואם כן לכמה זמן? ואז איך להחזיר אותו על הכביש לאחר הטסט ואז מה הוא התהליך?

פורסם

ניתן להקפיא ללא שום דבר מיוחד לתקופה של עד שנתיים מהטסט האחרון שבוצע.

 

לאחר שנתיים מוציא מהקפאה, ויעושה טסט רגיל בנהול הרגיל. שים לב לא לעבור את השנתיים.

 

אם עברו שנתייים ללא חידוש, הרכב נכנס לסטטוס "מבוטל תקנות תעבורה". בין אם הרישיון היה מוקפא ובין אם לא.

 

בשביל להחזיר אותו לשימוש צריך לעבור בדיקת מעבדה מוסמכת שהיא כמו טסט רגיל אבל הרבה יותר מקיף. עולה כ 800 ש"ח. לאחר הבדיקה הזו עדיין צריך אישור רכב מיושן וטסט רגיל בנוסף.

 

או להמתין עד שהרכב יגיע לגיל 30, אז אפשר לרשום אותו כרכב אספנות ולא צריך יותר את בדיקת המעבדה המוסמכת. רק טסט. גם אם לא הוקפא הרישיון, לרכב אספנות מוותרים על כל חוב האגרות אם היה.

 

----------------------------------------------------

האמת, לא ממש מעניין איזה טלפון יש לכם. משתמשי Tapatalk, כנסו בבקשה ל Settings -> Signature ותעבירו למצב כבוי.

 

 

פורסם

הי בוקי

תודה על תשובה.

איך מגיעים לטסט לאחר שנה,שנתיים או בגיל אספנות?

צריך גרר או אם רכב תקין ניתן להגיע כרגיל ?

ומה הפרוצדורה לרישום רכב אספנות ?

×
×
  • תוכן חדש...