Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Skoda Fabia ~2015 VS Honda Civic ~2013


Fufi
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אני מחפש לרכוש רכב עבורי: צעיר בן 23, ימי עבודה נוסע 60 ק"מ בינעירוני, קצת כבד על הגז, לא מפוצץ בכסף (טיפולים?).

הסתכלתי קצת על רכבים ושמתי לב שבתקציב שלי (75~80) אפשר להביא:

1. סקודה פאביה סביבות 2015 (הדגם החדש)

2. הונדה סיוויק האטצ'בק סביבות שנת 2013 (הדגם החדש החל מ2012)

מן הסתם את הפאביות מוצאים בקילומטרז' יותר נמוך (30K~) מאשר את ההונדות (60K~)

 

אני מודע לעניין שהפאביות 1200 טורבו וההונדות 1800, אני לא יודע כמה ההבדל יורגש בכיס בכל חודש..

אשמח לשמוע דעות המלצות או הבדלים שאולי לא שמתי לב אליהם עד כה.

תודה, יום נעים ונסיעות טובות 8)

פורסם

אישית, הייתי חושב על פיג'ו 208, שתהיה חסכונית כמו הפאביה ובלי בעיות גיר פוטנציאליות. קצת פחות חזקות, אבל גם אופציות טובות יהיו הסוויפט, מאזדה 2 ויונדאי i20.

 

הסיוויק רכב לא רע, אבל לא חזק כמו שאתה חושב, ולדעתי יהיה תמורה פחות טובה אם אתה לא מסיע הרבה אנשים באופן קבוע. אלא אם העיצוב עושה לך את זה, וגם זה שיקול.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

מה הקשר בין סיוויק לפאביה (אחת משפחתית והשנייה סופר-מיני)? כבחור צעיר (ומניח ללא ילדים), למה בכלל לשקול משפחתית?

 

ואם כבר סופר-מיני, אז יש מבחר לא רע.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

מה עם אלפא רומיאו מיטו, בתקציב שלך תוכל להביא שנתון 2014-2015, רכב עם מראה צעיר וספורטיבי וביצועים טובים, יש לך מנוע 0.9 טורבו או 1.4 טורבו.

×
×
  • תוכן חדש...