Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

להבנתי יש עילה לגשת לתביעות קטנות - הפרת חוזה (גם אם חוזה בע"פ. במקרה הזה לא אמורה להיות בעיה להוכיח זאת). יתכן שיש גם הטעייה לפי חוק הגנת הצרכן.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שאלת תם

האם ניתן לשנות בביטוח לאומי את שם המורה ולהחתים טפסים חדשים את המורה שבקבלות?

הרי מטרתך בסופו של דבר היא קבלת הכסף חזרה, בדוק את האפשרות לשנות או להגיש מחדש את הטפסים על שם המורה שבקבלות.

פורסם

^^^

 

לא

 

פות"ש היא גברת והיא לא צריכה לעשות שמיניות כדי לקבל את המגיע לה.

 

והמורה כנראה לא מבין מה מחכה לו

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הרשו לי להציג דעת מיעוט:

המורה מבין מה מחכה לו - או אולי מה לא מחכה לו. זו אמנם רק ספקולציה אבל בוטות שכזו, מול מישהו שמכיר את הרגולטור מתוקף תפקידו, גורמת לי לחשוב שלמורה יש מכרים במקומות הנכונים.

לא יכול לחשוב על סיטואציה בה פלוני מכיר את נפלאות מס הכנסה, וממש דוחף את פות"ש לדווח עליו בשביל סכום כזה זניח.

וכבר ידוע שבארץ הקומבינות, פרוטקציות יכולות להעלים הרבה דברים.

 

מקווה שיתפרו לו את הצורה, נוכל.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

תודה רבה על מגוון התשובות .

 

אני לא יודעת אם ניתן להחליף את שם המורה ולמלא טופס חדש בביטוח לאומי .

 

למען האמת , גם אם זה אפשרי אני לא מתכוונת לעשות את זה .

 

אני אחדד , חיפשתי מורה פרטי שיעזור לי לקראת המבחן של הנהלת חשבונות סוג 3 , מראש פניתי לביטוח לאומי לנציגה מאוד בכירה , אישרו לי 10 שיעורים אצל רואה חשבון עם תעודה .

 

 

טילפנתי למורה שלמדתי אצלו - שאלתי אותו לאחר שהוא אמר שהוא נותן שיעורים פרטים בנושא , אם הוא נותן קבלה/חשבונית אמר שכן .

 

לאחר שהוא אמר שכן , הסברתי לו שאני צריכה את החשבונית לשם החזר מביטוח לאומי , בטופס הרשמי של ביטוח לאומי שהוא מילא אותו יש הצעת מחיר ל- 10 שיעורים , עלות לשיעור 135 ש"ח כולל מע"מ , בטופס יש את הפרטים המלאים שלו , בנוסף לכך יש צילום תעודה שהוא רואה חשבון מוסמך , היה חשוב לביטוח לאומי שיש לו תואר .

 

שילמתי לו בסוף כל שיעור , לפעמים אפילו עבור שיעור אחד קדימה , הוא אמר לי שהוא יתן לי חשבונית על כל הסכום בשיעור האחרון .

 

קבלה לא קיבלתי לאחר כל תקבול או בכלל , בשיעור האחרון הוא אמר שהוא צריך לקבל חשבונית מחבר , סוף כל סוף הוא ציין שאין לו חשבונית על שמו .

 

רדפתי אחריו כ- 3 שבועות עד שהוא הביא לי קבלה של חבר שלו - שהוא עוסק פטור , בקבלה רשום שהוא מוסיקאי , בנוסף לכך הוא רואה חשבון (החבר שלו ) .

 

הסברתי לו שאני צריכה להגיש קבלה על שמו ולא ע"ש חבר שלו , הוא אמר לי להגיש לביטוח לאומי את הקבלה ואם תהיה בעיה לפנות אליו .

 

כמובן שטילפנו אלי מביטוח לאומי ואמרו לי שהם לא יכולים להחזיר לי את הכסף כיוון שמי שהוציא את הקבלה לא לימד אותי ולא מילא את ההצעת מחיר .

 

טילפנתי אליו מספר פעמים לא מבוטל , הוא לא עונה , שלחתי לו הודעות והוא כותב "אני לא מבין מה הבעיה " , הסברתי לו והוא יודע .

 

הוא מנסה למשוך זמן , הוא מבין בדיוק מה הבעיה אך משום הוא לא חושש כלל מגופי האכיפה הרשמיים שאוכפים את הנושא : מע"מ ,

 

מס הכנסה .

 

או שיש לו סופר קומבינה עם גופי האכיפה או שמנת המשכל שלו לא גבוהה .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם (נערך)

או שיש לו סופר קומבינה עם גופי האכיפה או שמנת המשכל שלו לא גבוהה .

ההרגשה שלי היא שלא מדובר במקרה הראשון. אני חושב שהוא לא מודאג כי הוא רגיל לכך שאנשים פשוט נכנעים ומוותרים כשהוא מנפנף אותם.

 

מציע לך לדבר איתו שוב ולהבהיר לו מפורשות שהוא מפר את ההסכם שהיה ביניכם ובנוסף לכך עובר על החוק, ואם הוא לא ימלא את מבוקשך את תאלצי לפנות לרשויות החוק (וזהו. בלי להתווכח איתו מעבר לזה). רוב הסיכויים שברגע שיבין שאת לא מתכוונת לוותר ובנוסף שאת באמת עלולה לגרום לו נזק, הוא יתן לך את מה שאת רוצה.

עריכה אחרונה על ידי malcishua
פורסם

לדעתי חבל לך על הזמן.

ניסית להסביר לו - לא עזר. תפני אליו עוד פעם. עוד פעמיים - התוצאה תישאר אותו דבר.

נתנו לך הצעות כיצד לפעול הלאה - לשיקולך איזו מההצעות לבחור (אם בכלל או אולי לבחור בכולן).

 

מהבנתי, המלשינון של רשות המיסים זה כלי יפה בשביל יח"צ. כמדומני שהיה דוח של מבקר המדינה שציין שכמעט ואינם עושים כלום עם המידע המגיע אליהם דרכו - יתכן שזאת הסיבה שהוא מצפצף על כולם ולא מפחד.

פורסם

להלשין עליו למס הכנסה לא ייתן לך כלום.

אין קשר ישיר בין מס הכנסה לביטוח לאומי.

 

רק לתבוע בתביעות קטנות, ואז אם השופט יגדיל ראש הוא בעצמו כבר ידאג לפתוח לו תיק במס הכנסה, ואם הוא לא יגדיל ראש הוא רק יפצה אותך בנזק שלך.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

רק לתבוע בתביעות קטנות, ואז אם השופט יגדיל ראש הוא בעצמו כבר ידאג לפתוח לו תיק במס הכנסה, ואם הוא לא יגדיל ראש הוא רק יפצה אותך בנזק שלך.

לא נראה לי שהשופטים מחפשים עבודה.
פורסם

שופט לא פותח לו תיק

 

הוא רק כותב הפסק הדין להעביר את העתק פסק הדין לנציבות מס הכנסה

 

את העבודה השחורה של משלוח פסק הדין תעשה כבר מזכירות בית המשפט

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אגב, אם את מודאגת לגורל ה 1300 ש"ח האלה שלך, עד כמה שאני זוכר, מי שמתקשר למלשינון ומדווח על העלמת מס, זכאי ל 10% מסכום הגביה.

 

התקשרי עוד היום!

 

מהנוכל האידיוט הזה שיודע בדיוק מה מצפה לו אבל משחק איתך פוקר בכדי לגרום לך לחשוב שהוא לא מפחד, לא תראי שקל בלי צו בית משפט.

 

אם חתם על תקבול הכסף ולא הוציא קבלה, העבודה של הרוטויילרים של מס הכנסה קלה מאוד!

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4304351,00.html

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תפני למועצת רואי החשבון ותגישי תלונה (יש לך את כל הפרטים שלו ). הוא יחשוש מאוד לאבד את הרישיון שלו בגלל 1300 ש"ח.

פורסם (נערך)
תפני למועצת רואי החשבון ותגישי תלונה (יש לך את כל הפרטים שלו ). הוא יחשוש מאוד לאבד את הרישיון שלו בגלל 1300 ש"ח.

רעיון!

http://www.justice.gov.il/Units/MoezetRoeiHasbon/tlunot/Pages/TlunotNegedRoeiHeshbon.aspx

 

חקירה בהתנהגות רואי חשבון

 

12. א) המועצה תחקור, בעצמה או על ידי מי שתמנה לכך מבין חבריה, כל מקרה שהובא

לידיעתה ובו נאשם רואה חשבון בהתנהגות שאינה הולמת את כבוד המקצוע, בין

שנקבעה בחוק זה או בתקנות ובין אם לאו, או שנתחייב בדין על עבירה שיש בה

קלון; ובלבד שתינתן הזדמנות לרואה החשבון הנאשם להשיב על האשמה

ולהתגונן.

ב) לאחר חקירה כאמור, רשאית המועצה, אם תראה לעשות כך למען הגנת הציבור או

שמו הטוב של המקצוע, להחליט על אחד מאלה:

(1) התראה ברואה החשבון;

(2) נזיפה ברואה החשבון;

(3) הפסקת תוקף הרשיון לתקופה שתקבע;

(4) ביטול הרשיון.

ג) חבר המועצה שנתמנה לפי סעיף קטן (א) יוכל, באישור המועצה, להשלים חקירה

שהתחיל בה אף לאחר שתמה תקופת כהונתו כחבר המועצה.

עריכה אחרונה על ידי nitch

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

לכבוד

________________

כתובת ___________

 

הנדון : בקשה למתן קבלה בגין שיעורים פרטים

 

שלום רב אני ____________ למדתי אצלך 10 שיעורים פרטים בהנהלת חשבונות סוג 3 ,

שילמתי לך סך של 1,350 ₪ עבור כל השיעורים .

לפני שהתחלתי ללמוד שאלתי אותך האם יש לך חשבונית על שמך והסברתי לך שאני רוצה לקבל

החזר מלא עבור החשבונית מביטוח לאומי .

ענית לי שכדי לקבל חשבונית אני צריך להעלות לך את המחיר בגלל המע"מ ולפיכך המחיר בגין שעת שיעור יהיה 135 ₪ כולל מע"מ .

מילאת טופס הצעת מחיר עבור ביטוח לאומי ושלחת לי במייל תעודה שמעידה שאתה רואה חשבון .

למדתי אצלך ושילמתי לך בסוף כל שיעור , לפעמים שילמתי עבור שיעור מראש .

לא קיבלתי קבלה ממך לאחר תקבול .

בשיעור הראשון אמרת שאני אקבל חשבונית בשיעור האחרון עבור הסכום המלא .

בשיעור האחרון אמרת לי "אני צריך להביא חשבונית מחבר וזה יקח כמה ימים " .

אמרת לך שהחשבונית צריכה להיות על שמך כמו כל הטפסים שמילאת לביטוח לאומי שהם על שמך

,מילאת טופס אישור תשלום ששילמתי לך את כל התקבול וחתמת עליו , חתמת על פירוט שעות השיעורים והתאריכים בהם הם התקיימו , בטופס רשומה הכתובת המלאה שלך ומספר תעודת זהות שלך .

 

לאחר כ-3 שבועות מהשיעור האחרון , נתת לי קבלה של חבר שלך __________ , שגם הוא רואה

חשבון ובנוסף לכך הוא גם מוסיקאי עם תעודת הזהות שלו , אמרתי לך שזה לא מה שסיכמנו ותהיה לי בעיה לקבל החזר מביטוח לאומי .

הגשתי את הקבלה לביטוח לאומי , וכצפוי לא קיבלו אותה .

אני מבקשת שתמציא לי חשבונית או קבלה על שמך על הסכום המלא או שתחזיר לי את הכסף המלא ששילמתי לך ,עד 30 יום מתאריך קבלת קבלת מכתב זה .

בכבוד רב _______________________________________

**** זוהי התראה לפני נקיטת אמצעים משפטים חוקים כנגדך .

Sound Stream -Trantula 800.2


×
×
  • תוכן חדש...