Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מפתיע לגלות פה אנשים שהם לא שומרים...:-(

באמת? אחרי כל הויכוחים התיאולוגים שעמוס השרת נושא על גבו?!

יום טוב גם לך

פורסם

אם ניקית וצחצחת את הרכב ועשית כבר את ביעור החמץ, החמץ שתמצא בבית\ברכב הוא מבוטל, פשוט זרוק אותו לפח ואל תתרגש.

 

אל תאכל, כי אז תאכל חתיכת בייגלה ישנה :)

בכל מקרה, אל תאכל, פשוט תזרוק.

 

תמיד יהיו פה את אלה שיגיבו לך "דווקא" בצורה לא עניינית.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אושריקו, בפורום הזה רשומים כ116 אלף איש, קצת יותר מאוכלוסיית הרצליה.

הגיוני מאוד שיהיו פה אחד או שניים שלא שומרים כשרות, לא בפסח ולא בכל ימות השנה.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
יש כאן אנשים שאוכלים בשר חזיר עם שמנת ביום כיפור.

 

ד"א - יש כאן גם כמה שאינם יהודים.

יש כמה שהמונח "דת" לא אומר להם כלום.

הם מספיק אינטליגנטים להבין שזה המצאה של בני אדם.

הם מספיק אינטליגנטים להבין שאין קשר או התנגשות אסטרונומית עם השלכות קשות כאשר אוכלים מזון מסויים עם מזון אחר או בכלל מזון ממקור שאינו "כשר".

כמו שלחיות הכל כשר גם לבני אדם הכל כשר, כל השאר זה הרגל שאדם אחר הרגיל אדם אחר.

 

אני בכלל לא מבין (למרות שהייתי בשיעור הזה) מה עשה לכם הקמח והחמץ הזה שעשו ממנו

מצד שני הבנתי (בשיעור אחר) שהוא לא בריא, אז הוא לא בעיה בשבילי כי אני לא צורך אותו ואת מוצריו אבל מצד שלישי שסותר את השקפותי אני לא עומד בפיתוי ולכן הצטיידתי לפני פסח במלאי בירות חיטה גרמניות.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
מפתיע לגלות פה אנשים שהם לא שומרים...:-(

 

בכל מקרה, בשביל זה עושים נקיון כללי חיצונית ופנימית.

אני בטוח שכל אחד כאן שומר על משהו. יש מישהו ששומר בבסיס, יש מי ששומר על הקורולה ויש מי ששומר על הזכות להתנצח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
יש כמה שהמונח "דת" לא אומר להם כלום.

הם מספיק אינטליגנטים להבין שזה המצאה של בני אדם.

הם מספיק אינטליגנטים להבין שאין קשר או התנגשות אסטרונומית עם השלכות קשות כאשר אוכלים מזון מסויים עם מזון אחר או בכלל מזון ממקור שאינו "כשר".

כמו שלחיות הכל כשר גם לבני אדם הכל כשר, כל השאר זה הרגל שאדם אחר הרגיל אדם אחר.

 

אני בכלל לא מבין (למרות שהייתי בשיעור הזה) מה עשה לכם הקמח והחמץ הזה שעשו ממנו

מצד שני הבנתי (בשיעור אחר) שהוא לא בריא, אז הוא לא בעיה בשבילי כי אני לא צורך אותו ואת מוצריו אבל מצד שלישי שסותר את השקפותי אני לא עומד בפיתוי ולכן הצטיידתי לפני פסח במלאי בירות חיטה גרמניות.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

מזל שבאת לדחוף לנו לגרון בצורה כלכך מפורטת את הדיעות שלך :)

 

חג שמח, או שחג גם נוגד את האידאולוגיה שלך?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אין דת זאת ההמצאה של בני אדם, כי יש ועוד איך.

 

עכשיו השרשור הזה הולך להיגרר למיליון דיונים פוליטיים שבסופם אני גם אקבל התראה כנראה,

 

אני רק אניח "פצצה כאן":

כל פעם מחדש מוצאים מדי פעם בירושלים דברים שקרו בסיפורים של התנ"ך. זה אומר הכל.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

חג שמח לכולם, זה הכי חשוב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אין דת זאת ההמצאה של בני אדם, כי יש ועוד איך.

 

עכשיו השרשור הזה הולך להיגרר למיליון דיונים פוליטיים שבסופם אני גם אקבל התראה כנראה,

 

אני רק אניח "פצצה כאן":

כל פעם מחדש מוצאים מדי פעם בירושלים דברים שקרו בסיפורים של התנ"ך. זה אומר הכל.

אלה היסטוריה וארכיאולוגיה. שום קשר לדת ואמונה,אם כי התנ"ך (שההיסטוריה שלו מעניינת) עושה מהם מישמש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...